Riknuo motor na 155-tici 1.8TS 8V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sasa_gsi
    CBC Veteran
    • 25.05.2007
    • 101
    • Svrljig (Nis)

    #31
    Motor je ubacen, ali jos nije sva instalacija povezana. Ostalo da se ušrafe brizgaljke, pričvrsti usisna grana, nameste plastike oko prednjih točkova i točkovi, stavi izduvna grana i srednji lonac, vrati akomulator, naliju tečnosti i to je to, sve u svemu posao za još jedan ceo dan. Nažalost ja sam na poslu (dolazim kući kasno) a ćale uglavnom sam radi tako da nisam imao nesto vremena za slikanje, propade čovek ovo mu je prva alfa koju popravlja. Sutra imamo obaveze ali ponedeljak veče biće svečano otvaranje. Naravno nesmem u startu da ga ganjam voziću lagano bar 500km da malo legne drugi klip, lageri, ventili.

    Comment

    • Flavio
      CBC Senator XXL
      • 13.06.2006
      • 1926
      • 012 Centar
      • KaraWagon 1.4T.Spark

      #32
      Originally posted by sasa_gsi
      Motor je ubacen
      !!!
      Originally posted by sasa_gsi
      nisam imao nesto vremena za slikanje
      Najbitnije da Alfa proradi.Nakuckaces vec sta/kako/poshto si odradjivao-kad stignes .

      Comment

      • sasa_gsi
        CBC Veteran
        • 25.05.2007
        • 101
        • Svrljig (Nis)

        #33
        Originally posted by zokac
        Video sam ti na jednoj slici garnituru frezera.Obradi sedista(siceve)ventila proveri vodjice i obradi ventile i stavi nove gumice.Ako ti to ostane lose i propusta kompresiju nist nisi uradio
        Sve je odradjeno kako treba i naravno stavljene su nove gumice, garnituta dihtunga sa gumicama bez semeninga me je izašla 4800din. Pojedine semeninge sam kupovao posebno npr. semening kod duže poluosovine na menjaču košta 700din.
        Posle dužeg dvoumljenja ipak sam se odlučio za reparaciju lamele ne zbog para već zbog dobrog glasa i iskustva ljudi koji su to radili u toj prodavnici (preko puta glavne autobuske stanice u Nis-u, malo je zavučeno). Za 20-tak min reparacija je bila urađena i lamela je sada 0.4mm deblja ali pošto sam oradio zamajac to mu dođe tu negde, set kvačila nije obrađivan nije bilo potrebe za tim u pitanju je Valeo (trebalo bi da je dobra marka).
        Nosio sam i glavu na ravnanje (500din, ćaletov prijatelj ima radnju na izlazu iz Nis-a u durlanu), kada sam pitao koliko je glava kriva odgovor je bio gotovo zanemarljivo nisi ni morao da je ravnaš....
        Nažalost pre nego što smo rasturili auto ostavio sam jedan prozor skoro skroz otvoren tako da je sva prašina iz radionice ušla u auto, ima da rodim mečku dok sve operem.
        Predstoji mi još farbanje levog krila kao i ivica i donjeg dela vrata ali će to da sačeka, za mesec dana mi ističe registracija a imam još 300E duga za auto, tako da kompletno farbanje ostavljamo za proleće kad otopli umeđuvremenu da nebi auto propadao ofarbaću u sopstvenoj režiji kritična mesta pošto već imam pištolj i kompresor, nadam se da će oktobar biti topliji od druge polovine septebra.

        Comment

        • DushanSD
          CBC Senator
          • 25.03.2008
          • 248
          • Smederevo, Srbija

          #34
          sasa_gsi odlicne vesti, javi kad je upalis, prenesi neki utisak iz voznje i ako budes imao vremena baci neku sliku motora.
          Pozdrav
          POZURI POLAKO!!!

          Comment

          • sasa_gsi
            CBC Veteran
            • 25.05.2007
            • 101
            • Svrljig (Nis)

            #35
            Auto je od juce operativan, zavrsili smo juce ujutru, zezala me pumpa za vodu (pustala vodu na poklopcu) pa smo pokusali da je skinemo i zamenimo, nazalost neki biser projektant je stavio brezone na blok motora gde ide vodena pumpa tako da pumpa nemoze da se skine dok se neskinu brezoni ili izvadi ceo motor, vratili smo pumpu dobro je stegli i nadali se najboljem, na srecu pumpa je malo u startu curila i sada je sve uredu necuri uopste (kaze cale da je od stajanja membrana zapekla i da ce da proradi kad upalimo motor), vazno je iskustvo. Auto je upalio iz drugog verglanja i to odmah kada sam zaverglao drugi put (prvi put se izgleda cevi i creva punili benzinom). Motor mirno i lepo radi i ima sasvim drugaciji zvuk nego ranije. Čim sam izašao iz garaže primetio sam da nešto ozbiljno lupa u levom točku i to u samo 3 metra vožnje našta je ćale rekao da nefantaziram i da je sve lepo zašrafio i stegao. Žurio sam na posao a i ćale je imao obaveze tako da sam lagano otišao na posao, nažalost u povratku mi je ispalo točak iz poluosovine i završio u krilu, srećom to se desilo na pravom putu i to 200m od kuće a i bog mi je dao dovoljno pameti da nevozim brzo 40kmh, točak se zarotirao za 90 stepeni ali srećom ništa nije polomljeno, samo je krilo malo u dnu ulubljeno i 2cm plastike od praga odpalo, jedna šara na gumi je delimično otpala i malo parče veličine 5mm. Nalicu mesta namestili smo točak (ali nismo ubacili u poluosovinu) i odgurali kuci do garaze i tako smo do 12h noću to sredili, dolili ulje u menjač, sve proverili i to je to.
            Još kad sam planirao zaštitu i farbanje ali nikako da dođe na red, sve neki kvarovi, a i 24-tog ovog meseca mi ističe registracija, tako da to tek za decembar mogu da planiram, bar da uradim zaštitu ako je hladno za farbanje.

            Kvačilo je dobro ispalo odvaja odlično, papučica hvata nisko, tako da bih svima preporučio reparaciju ukoliko nemaju para za kompletan i kvalitetan set kvačila. Motor radi ravnomerno prima gas, za sada sam zadovoljan kako je ispalo u sopstvenoj režiji. Danas sam ceo dan bio zauzet išao sam do vrtića i nazad, sutra idem za Aleksinac i odmah se vraćam to je nekih 130km, videćemo kako ide. Postaviću video na youtube čim nađem malo vremena.

            Comment

            • dekideki
              CBC Senator XXL
              • 26.07.2005
              • 1914
              • Beograd

              #36
              odlicne vesti. svaka cast za zivce.

              *ubuduce, nikad ne sumnjaj u sebe. kad cujes nesto, odmah proveri. to je njuh pravog majstora.
              .

              Comment

              • DushanSD
                CBC Senator
                • 25.03.2008
                • 248
                • Smederevo, Srbija

                #37
                U sunce ti , dobro da si vozio polako. Odlicne vesti za motor, sada samo polako u razradjivanje i nemoj da divljas , salim se. Sad je masina VRH, samo jos da je ofarbas i zastitis i miran si... Ocekujemo izvestaj sa puta i utiske iz voznje
                Pozdrav
                POZURI POLAKO!!!

                Comment

                • Flavio
                  CBC Senator XXL
                  • 13.06.2006
                  • 1926
                  • 012 Centar
                  • KaraWagon 1.4T.Spark

                  #38
                  .

                  Comment

                  • sasa_gsi
                    CBC Veteran
                    • 25.05.2007
                    • 101
                    • Svrljig (Nis)

                    #39
                    Stigao sam oko 11h, nazalost toliko sam se zaneo kada sam preticao kolonu kamiona, lada i yugica da sam promasio skretanje za nis (u povratku iz aleksinca) i dosao do Boljevca, srecom imao sam dovoljno goriva. Auto mi pomalo vuče u desnu stranu potrebna je reglaža, predpostavljam da Niš Auto to može da reši. Potrošnja ~10l plina na 4000rpm i 140km/h, nisam sveo brže da vozim pogotovo posle incidenta sa točkom, vozio sam i 20-tak km-a na benzin tu nisam mogao da izmerim potrošnju. Jedno pitanje, kakav se benzin sipa u moju 155-ticu, ćale me ubeđuje da se sipa običan super i da bezolovni nikako nesipam?

                    Comment

                    • dekideki
                      CBC Senator XXL
                      • 26.07.2005
                      • 1914
                      • Beograd

                      #40
                      bezolovni.bre

                      ako sipas super, spalices vrlo brzo lambda sondu!

                      mislim, moze ako je frka. ali ne da vozis iskljucivo na to...

                      *cale ti je biser kakvog nema (nhf)
                      .

                      Comment

                      • sasa_gsi
                        CBC Veteran
                        • 25.05.2007
                        • 101
                        • Svrljig (Nis)

                        #41
                        Ćale je majstor starog kova, popravljao je sve živo od industrijskih bagera bagera za kopanje rude, šlepera, tenkova (u vojsci), kamiona, traktora, tako da ceo radni vek nije imao dodira sa novijim automobilima i elektronikom, mada se sasvim lepo snalazi. Mi smo bedan i sorotinjski kraj tako da koje imao tristaća ili Z101 taj je bio tata u kraju a bogami i okolini, nezameram mu na neznanju takvo je vreme došlo.

                        Comment

                        • dekideki
                          CBC Senator XXL
                          • 26.07.2005
                          • 1914
                          • Beograd

                          #42
                          kazem, nhf (no hard feelings, ne ljuti se)

                          vidi se da ima kova i iskustva ali kao sto si vec rekao nove masine su za 90% majstora totalna nepoznanica...

                          *to sto te uvek kopka da nesto nije u redu to nije baksuzluk vec majstorski njuh. trudi se da pazljivije slusas taj instinkt i nema greske!
                          .

                          Comment

                          • DushanSD
                            CBC Senator
                            • 25.03.2008
                            • 248
                            • Smederevo, Srbija

                            #43
                            Odlicne Vesti, znaci radi kao satic . Ma to su majstori starog kova, kad imas puno iskustva snadjes se lako sa nekim stvarima na koje pre nisi nailazio ma da u principu SVE JE TO ISTO samo se nijanse razlikuju .
                            Pozdrav
                            ps: baci neku sliku motora...
                            POZURI POLAKO!!!

                            Comment

                            • sasa_gsi
                              CBC Veteran
                              • 25.05.2007
                              • 101
                              • Svrljig (Nis)

                              #44
                              Kao sto sam i obecao jedan mali video a bice ih jos.
                              Problem zeza me paljenje, odnosno ponekad tesko pali i kao da trokira i kada upalim auto malo dam gas i za 10-tak sec se rad motora vrati u normalu, jos jednom napominjem da se to nedesava svaki put vec mozda svaki 5 kada palim auto???

                              Comment

                              • DushanSD
                                CBC Senator
                                • 25.03.2008
                                • 248
                                • Smederevo, Srbija

                                #45
                                Ne znam sta moze da bude ali mozda bi onaj reset sa skidanjem kleme pomogao, ne mogu tacno da se setim kako to bese ide ali znam da se nakon toga pobrisu svi parametri koje je zapamtio komp i posle je vozis u razlicitim rezimima da ponovo pokupi podatke i onda bi mozda bilo OK. Jesi li proverio kablove, svecice, kakvu varnicu baca? Znam da su ti svecice relativno nove tj da si ih zamenio kad si kupio auto ali ne mogu da se setim za kablove. Probacu da ti iskopam na forumu to za reset ili neka neko napise...
                                POZURI POLAKO!!!

                                Comment

                                Working...
                                X