Riknuo motor na 155-tici 1.8TS 8V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sasa_gsi
    CBC Veteran
    • 25.05.2007
    • 101
    • Svrljig (Nis)

    Riknuo motor na 155-tici 1.8TS 8V

    Auto radi kao traktor na 3 cilindra, na 2 cilindru kompresija je 5.5 na ostalim 9 (mereno kada je auto verglan na leru). Upravo sam se vratio iz Crne Gore sa letovanja, do mora je bilo nekako ali u povratku i sama voznja kroz CG prilicno mucna, na benzinu nikako neide nema ni 30% snage na plinu dosta bolje oko 50-60% sto mi je bilo dovoljno da se kako tako vratim kuci. Do mora potrosnja plina je bila 11l u povratku dosta vise oko 15l, proverio sam potrosnju ulja i nije velika (bar mislim da nije) na 1000km dosipao sam oko 100gr (pola jogurtske case). Evo i slike kada sam se popeo na vrh Kopaonika, i benzin i gas izlaze na izduvnu granu na drugom cilindru (cela prednja strana motora ispod izduvne grane je bila mokra).




    Nadam se da je upitanju samo ventil ili gumice, usvakom slucaju kupicu i novi dihtug glave, nadam se da nemora da se ravna glava, ćale inače mehaničar starog kova kaže da glava u principu netreba da se ravna jer je dosta masivna. Skidali smo poklopac motora i proverili kako je naštelovano paljenje i prema slici koju sam našao u autodati sve je uredu, drugi me ubeđuju da je problem u kablovima i svećicama (mada sam već probao da zamenim mesta svećicama ali bez uspeha).

    Neznam šta da radim ali vidim da je najbolje da rasturim motor i sve lepo proverim, jedno po jedno, ukoliko imate neki predlog slobodno iznesite.
  • dekideki
    CBC Senator XXL
    • 26.07.2005
    • 1914
    • Beograd

    #2
    izduvni ventil na 2.

    verujem da ces proci jeftino sa popravkom...

    srecno

    P.S. naravno da ces usput da promenis sve sto treba kad je vec skinuto, dihtung glave obavezno.
    .

    Comment

    • alfaskorpion
      CBC Senator XXL
      • 24.02.2007
      • 361
      • Smederevo

      #3
      verovatno je otisao ventil , mada , najbolje ces znati pravo stanje kad budes skinuo glavu . Sta god da je nije preterano veliki izdatak , samo opusteno .

      Comment

      • Flavio
        CBC Senator XXL
        • 13.06.2006
        • 1926
        • 012 Centar
        • KaraWagon 1.4T.Spark

        #4
        Kad se vec prica o "glavi" ... koliko bi okvirno iznelo da se ista komplet uradi?
        Znaci,skidanje,preventivno pustanje preko brusilice,zamena gumica/vodjica(sta vec ide),novi dihtunzi i "ruke".
        Razmisljam da bi oko 200-250€ bilo dovoljno.Da li i koliko gresim u misljenju?

        Comment

        • frc164
          CBC Član
          • 17.05.2005
          • 37
          • Subotica

          #5
          Ako te interesuje imam glavu od 2.0TS 8V treba da je ista!
          Ime: Robert F.
          Lokacija: Subotica


          Vozilo: Alfa Romeo 164
          Tip: 2.0 Twin Spark
          Boja: Metalik Zelen
          Reg: So=308-62

          Prepoznaje se po:
          Bele felne 15" Zimi / Perla bela 16" Leti, Solidno zatamjena stakla, Mala Reg. tablica napred. Alfa Zmija na prednjim krilima, Cuore Sportivo na pragovima

          Comment

          • Flavio
            CBC Senator XXL
            • 13.06.2006
            • 1926
            • 012 Centar
            • KaraWagon 1.4T.Spark

            #6
            @frc,ako si mislio na mene,zasad mi ne treba ... pitao sam samo informativno za cene .

            Comment

            • OMP
              CBC Senator XXL
              • 15.11.2004
              • 458
              • Krusevac

              #7
              masinska obrada glave ovde kod mene tj kod mog ortaka je 30e za jugica, znaci ravnanje, sicevi, gumice e sad mislim da nema razlike u ceni i ako je neki drugi,strani, auto u pitanju sto se ovoga dela tice ali bi recimo vodjice ako se menjaju bile skuplje, ventili naravno, dihtung itd. ali kad se vec skida glava, sto je slucaj kod sase_gsi ja bih odradio i ove stvari ipak se ne skida glava svaki dan, greota je stavljati novi dihtung a ne poravnati je ili ne uraditi siceve ventila pa ciscenje tj poliranje ventila, sto svako moze i sam na busilicu, smirgla u ruke, razlicitih finoca i udri, bar meni to nije problem a verujem i ostalima, onda gumice da se zamene pod obavezno itd. jbg jeste da izadje vise od obicne zamene ventila ali si onda sa te strane miran neki duzi preriod tj kilometrazu a ne bi bilo na odmet kad se vec radi glava i jedan laksi tuning iste ja kad god sam radio neku glavu ili motor,doduse na jugicima pod obavezno je dolazilo i neko vanredno cackanje (tjuniranje), tipa olaksavanje ventila, poliranje kanala u glavi itd., jes malo veci posao ali vredi ...
              Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji

              Comment

              • zokac
                CBC Veteran
                • 11.03.2008
                • 101
                • kragujevac

                #8
                Po potrosnji ulja verovatno ti je donji deo solidan.Obicno izgori izduvni ventil,posto radim obradu glava,moja preporuka ti je da poravnas glavu,proveris vodjice i po potrebi ih zamenis,obradis siceve i ventile i zamenis gumice.Vodjicu proveris tako sto ubacis ventil,drzis ga za pecurku i ako se klati u vodjici menjaj ih.Sve ovo nije skupo a puno znaci

                Comment

                • Soo
                  CBC Član
                  • 02.12.2006
                  • 36
                  • Beograd

                  #9
                  A da li ti je mesao vodu i ulje??
                  tj jel ti je bilo bele skrame u posudi za vodu ??

                  Comment

                  • sasa_gsi
                    CBC Veteran
                    • 25.05.2007
                    • 101
                    • Svrljig (Nis)

                    #10
                    Upravo skidam poluosovine tako da motor ide veceras napolje, kada smo vec resili da poporavljamo najbolje da sve potanko pretresemo, ipak planiram da se vozim ovim autom bar 2-3 godine dok nekupim nesto novije.
                    Ulje i vodu sigurno nije mesao, mada to neznaci da su lezajevi i radilica dobri, koliko smo videli na jednoj filzni (cilindru) postoji blaga ogrebotina na jednom mestu ali ćale kaže da to nije tako strašno, kada smo skinuli rešetku za ulje u karteru na njoj je bilo malo silikona i jedna aluminijumska strugotina dužine 2mm i debljine 1mm. Takođe skinuli smo drugi klip (taj koji nije radio zbog ventila) i ležaj mu nije baš najbolji treba da se menja, u principu sve to može još da izdrži ali kad smo već rasturili sve mora da se napravi kako treba, imam još jedan motor sa menjačem bez glave resturićemo i njega da vidimo imali šta da se iskoristi.
                    Ventili i vođice su dobri samo jedan ima malo lufta tako da taj moramo da sredimo, u principu gumice su bile problem jer su skroz zapekle (najverovatnije zbog stalnog voženja na plin kod predhodnog vlasnika).
                    Naravno da kupujem sve dihtunge, semeninge nove i ravnam glavu, kao i poliranje i skidanje gareži.
                    Napraviću par slika kad sve rasturim.

                    Comment

                    • Flavio
                      CBC Senator XXL
                      • 13.06.2006
                      • 1926
                      • 012 Centar
                      • KaraWagon 1.4T.Spark

                      #11
                      Originally posted by sasa_gsi
                      kada smo vec resili da poporavljamo najbolje da sve potanko pretresemo,
                      Pametno,pametno !
                      Bilo bi lepo,ako te ne mrzi,da tokom radova,okines po koju fotku i posle iskuckas bar ukratko,sta i kako(i poshto ) je uradjeno .
                      Dal ovde ili kod tebe u "Virusu",wathewa .

                      Licno,mala molba.Uslikaj gumicu/e ventila,na licu mesta.Interesuje me kako izgledaju posle xxx km i sl. ?
                      Hvala .

                      Comment

                      • sasa_gsi
                        CBC Veteran
                        • 25.05.2007
                        • 101
                        • Svrljig (Nis)

                        #12
                        Danas sam napravio 10-tak slika postavicu večeras (sasda sam na poslu). Motor je skinut i opran, nažalost već je bio rađen od strane jako nestručnih majstora tako da su jednu hilznu čuknuli pa fali parče, jedan klip je neodgovarajući zato sam i imao malu kompresiju.
                        Dakle ako znate da mi preporučite mi auto otpad gde imaju klip za moj auto (klip sa pupčastin čelom 84mm prečnik).
                        Razmišljam i o varijanti novi klipovi, hilzne, ležajevi, pumpa, samo što bi to izaslo bar 700E ako ne i više sa ostalim sitnicama.

                        Comment

                        • sasa_gsi
                          CBC Veteran
                          • 25.05.2007
                          • 101
                          • Svrljig (Nis)

                          #13
                          Našao sam polovne klipove i hilzne kod majstor Vojkana, poseticu ga ovih dana pa javljam utiske.

                          Comment

                          • sasa_gsi
                            CBC Veteran
                            • 25.05.2007
                            • 101
                            • Svrljig (Nis)

                            #14




















                            Postaviću sutra slike, opranog motora, klipova, hilzni, ventila i gumice.

                            Comment

                            • Flavio
                              CBC Senator XXL
                              • 13.06.2006
                              • 1926
                              • 012 Centar
                              • KaraWagon 1.4T.Spark

                              #15
                              Tnx za slike .Takodje i za ceo "how to" !
                              Nastavak se ocekuje .

                              Sta predstavljaju Fikus i Kadet u prici ?

                              Comment

                              Working...
                              X