Ciscenje dizni na 2.0jts

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bojann
    CBC Veteran
    • 06.01.2008
    • 129
    • Beograd

    Ciscenje dizni na 2.0jts

    Da li je neko radio? koja je cena?Koje svecice idu za jts,,da li samo NGKa ili ima neka zamena?
  • ilija156
    CBC Veteran
    • 25.07.2008
    • 106
    • beograd

    #2
    MASS COMPANI je uvoznik za NGK svecice, kupujes L. PLATINUM cena je oko 1500din.po komadu .Moze zamena ali se zamene nestavljaju na bombine i one se menja ju na 15000km a org na 90.000-120.000(zavisi).Znaci kupujes dve velike i dve male original koje idu ispod bombina i tako isto zamene ako hoces..(8kom)...sto se tice dizni mozes sam da ih skines veoma je lako bilo je 5 eur. po komadu (4) i idi samo u servis nemoj one preko oglasa koji kazu crkle su dve ako hoces imam ja dobre polovne po 25eur....

    Comment

    • Semi
      CBC Veteran
      • 04.03.2008
      • 192
      • Smederevo

      #3
      Jts ima 4 svecice i uzmi NGK

      Comment

      • bojann
        CBC Veteran
        • 06.01.2008
        • 129
        • Beograd

        #4
        4

        Jeste ima 4 svecice,, pa me zato interesuje,, veoma je diskutabilno,, motor mi podrhtava na leru i nem snagu na visokim obrtajima, ali zato na niskim ide kao iz topa,, glupo je menjati svecice ako je to neko uradio u italiji pre 10.000 km ,, da li mogu da se skinu u pogledaju u kakvom su stanju?
        a dizne treba ocistiti bez obzira?

        Comment

        • alaza
          CBC Član
          • 30.11.2007
          • 96
          • tamo negde

          #5
          Srbine brate. Ako vec imas alfu sa JTS lepo kupi ono sto ide za nju a ne neke zamene kao sto se to radi na golfu 2. Nadji nekog dobrog majstora da ti to iskontrolise, ovde imaju njihovi brojevi telefona na forumu i blago tebi da lepo vozis svoju masinu bez podrhtavanja i trzanja. Inace dizne se ciste na oko 20000-25000 km.

          Comment

          • jts2.0
            CBC Član
            • 16.12.2006
            • 66
            • Beograd, Banovo Brdo

            #6
            Bez majstora i to dobrog koji zna da radi jts motore ne preduzimaj nista sam.Ja dizne nikad nisam cistio ali znam da za taj motor nisu tako jevtine(20.-evra).Svecice jesu NGK ali jts ima 4 kom.Obavezno majstor!!!!

            Comment

            • bojann
              CBC Veteran
              • 06.01.2008
              • 129
              • Beograd

              #7
              s

              Evo ljudi sta mi kaze danas desha preko telefona,, kaze on, ja nikad nisam imao prilike da cistim dizne na jts motoru ,, a sitno podrhtavanje na leru je normalno, tako sam cuo!!
              eto profesiuonalac nije imao priliku da cicti dizne na jts motoru,, pa to kao da ima 3 alfe u beogradu sa tim motorom!?>Sipao sam aditiv pa cemo da vidimo,, sutra cu da zovem italijana od kog sam kuopio kola i koji je bio prvi vlasnik pa da ga pitam sta je menjao da ja ne bi bacao nove svecice i stavljao druge

              Comment

              • ilija156
                CBC Veteran
                • 25.07.2008
                • 106
                • beograd

                #8
                Ma idi u AMAG kod proverenih ljudi rade maserati a ne jts nije neka to lova koliko su mi samo puta rekli sta je uzrok kvara...sitan je to kvar za njih da bi te oni navukli.

                Comment

                • jts2.0
                  CBC Član
                  • 16.12.2006
                  • 66
                  • Beograd, Banovo Brdo

                  #9
                  Idi kod Sinise dao sam ti njegov br.on zna JTS motore napamet!

                  Comment

                  • Semi
                    CBC Veteran
                    • 04.03.2008
                    • 192
                    • Smederevo

                    #10
                    Bojane, aj javi ako nesto odradis sa diznama, da vidimo kakvi su rezultati

                    Comment

                    • jts2.0
                      CBC Član
                      • 16.12.2006
                      • 66
                      • Beograd, Banovo Brdo

                      #11
                      A ko je tebi uopste rekao da su ti dizne za ciscenje?To sto ti je Desa rekao je tacno , sitna podrhtavanja na leru su normalna stvar za jts motor.Valjda znas kakva je koncepcija jts motora zato on tako i radi.Ne resavaj stvari opisujuci simptome majstoru preko telefona nego idi da vidi i cuje sta je sa autom!Pozz

                      Comment

                      • Gumetina
                        Banovan
                        • 12.12.2004
                        • 1082
                        • Novi Sad

                        #12
                        Dizna kao i svaka druga moze da se zaprlja, bez obzira sto je redovno menjan filter goriva itd. Naslage parafina, karbona i sl. djubreta nastalog zbog nepravilnog sagorevanja , dobrog goriva, mesecevih mena itd.

                        E sad, injektori kod redovnog da ga nazovemo tako niskopritisnog ubrizgavanja rade na cca 3 bara, i takvi uslovi pranja mogu da se uspostave i u samoj ultrazvucnoj kadi, znaci pumpa koja tera medijum za pranje kroz diznu koja pulsira i usput se kuva u kadi tj trese na 44khz ne bi li sa nje nesto pootpadalo...

                        Problem kod ciscenja jts injektora je sto je potreban pritisak od 30-50bar-a da bi bilo sta "ozbiljno" proterao kroz injektor, a takvih pumpi nema bas ....

                        Ok, sipacemo aditiv u rezervoar ?
                        Nemojte molim vas, rezervoar kao i svi ostali delovi sistema ubrizgavanja talozi djubre, a aditiv ce uspesno da ga odlepi sa zidova i sprovede najkracim putem do filtera, pumpe, injektora i uspesno Vam pokvari zabavu na duze staze...

                        Sta cemo ondak ?

                        Postoji metoda zove se "wynns" , naime kanister pun deterdzenta se stavi pod pritisak pneumatike (kompresora na npr 3bar-a za normalna kola) i prikljuci na FUEL RAIL...

                        u nasem slucaju JTS pumpu visokog pritiska koju goni bregasta, i pusti se auto da radi dok ne potrosi sav deterdzent...

                        Meni je ovo sve logicno, mozda sam nesto i prevideo, u svakom slucaju pogledati koji je ulazni pritisak goriva u pumpu jts-a

                        pozzz

                        Comment

                        • bojann
                          CBC Veteran
                          • 06.01.2008
                          • 129
                          • Beograd

                          #13
                          e

                          Hvala na detaljnom odgovoru!Pricas mi o metodi ciscenja preko one tehnologije gde nije potrebno skidati dizne sa motora,, e pa ja sam upravo cuo da tim metodom ne mogu dobro da se ociste,, ili su to rekli ljudi koji ne poznaju jts motor i ne znaju na kom pritisku rade te dizne!!
                          Ja cu da probam jos jednu metodu ciscenja dizni a to je sto cesce auto raspaljivati po auto putu i voziti na malo visim obrtajima ,, gradska voznja nam upropastava motor,, definitivno!
                          Slusao sam coveka iz nemacke koji je pricao kako kratki gradski intervali voznje propustaju gorivo u karter i tako smanjuju viskoznost ulja u istom,, naravno to dovodi do veceg habanja,,simptom se zove hladan start motora,, prilikom svakog starta dizna ubrizga u cilindar gorivo a ono se ne upali u prvom krugu ,, tako da to gorivo ulazi u prostor za ulje i razvodnjava ga!!porebna je duza voznja da se temperatura ulja zadrzava bar 15 minuta na maximumu i da gorivo ispari!!
                          Ovu pricu je ispricao strucnjak u nekoj nemackoj fabrici motora,, bila emisija tako da vam ne prenosim moje licno misljenje

                          Comment

                          • bojann
                            CBC Veteran
                            • 06.01.2008
                            • 129
                            • Beograd

                            #14
                            e

                            Taktika je sledeca,, ne mogu vise da se opterecujem i da osluskujem motor,, bas me briga da li secka na leru ili ne ,, kazu ljudi da je to normalno,,niti cu da menjam svecice niti da cistim dizne do proleca,, a posle cemo da vidimo da li ima promena i kakvih

                            Comment

                            • Gumetina
                              Banovan
                              • 12.12.2004
                              • 1082
                              • Novi Sad

                              #15
                              ipak, proveri zdravlje protokomera...

                              Comment

                              Working...
                              X