Twin Spark Stuca

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sasa km
    CBC Senator
    • 23.10.2007
    • 241
    • kosovska mitrovica

    #16
    pusti makar jedanput da se ugreje a ti prati kako se ponasa - kreni ranije 10 min

    to ti je cigaret pauza evo dacu ti ja cigaru
    ALFA-naravno, molim jednu u fulu za poneti

    Comment

    • OMP
      CBC Senator XXL
      • 15.11.2004
      • 458
      • Krusevac

      #17
      e jbg ne pusim , malo pre sam je palio da je preparkiram i normalno upalila bez pada obrtaja podigla na 1200 pustio je malo u leru 2-3 min i pocela da spusta obrtaje e sad od cega zavisi pa nekad na trenutak variraju ortaji bog bi ga znao
      Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji

      Comment

      • sasa km
        CBC Senator
        • 23.10.2007
        • 241
        • kosovska mitrovica

        #18
        onda ili a moze i

        nije padala kad radila 2-3 min pa se malo ugrejala ppaaa moze biti situacija vruce -hladno
        ALFA-naravno, molim jednu u fulu za poneti

        Comment

        • spanjeli
          CBC Senator XXL
          • 17.09.2005
          • 532
          • Nis

          #19
          greska je da auto kad se upali ujutru stoji u mestu i radi...
          Originally posted by Sheta_Junior
          Tata izadje iz kola, pogleda pored puta jarak, katakombe, ali vidi da ce da prodje. Digne BX-a na najvisi stepen i polako ga spusti pored puta, prodje kroz jarak, digne ga na put, stane na put, spusti citrica, i nastavi put, a svi ljudi iz kolone aplaudiraju!

          Comment

          • imola43
            CBC Član
            • 18.11.2008
            • 12
            • BG,Kotez

            #20
            Ljudi sto se tice stucanja T.S , imao sam prosle godine veliku smaracinu na mojoj bivsoj dragoj 155 1.7 8v , u bukvalno istom periodu kao sada! Auto je radio ko blesav pri startovanju ,znaci 500-600 rpm ,pa hiljadu , 1300-600 .. Pravi uzas !! Situaciju sam resio zamenom svecica i izbacivanjem katalizatora(Posto sam sipao mb95 citaj 89 oktana, jer sam imao povoljnu kombinu za gorivo jbg) i ubacivanjem cevi!!!! Sto se tice kablova ,preporucujem vam Beocar u Gandijevoj ,cena mis'im oko 3 soma, i vrhunski se pokazali u izuzetno zahtevnoj eksploataciji!!! Silicon of course.

            Comment

            • acasmc@200sx
              CBC Senator
              • 30.01.2007
              • 282
              • Mladenovac
              • BMW F31 320d

              #21
              Originally posted by spanjeli
              greska je da auto kad se upali ujutru stoji u mestu i radi...
              zasto? ja uvek to radim, dok ne krene da dize temperaturu, pa ga prebacim na plin.
              nikad ne vozim brzo, dok me ne pretekne Skoda Octavia karavan 1,9TDI

              Comment

              • imola43
                CBC Član
                • 18.11.2008
                • 12
                • BG,Kotez

                #22
                U slucaju plina ima rezona...

                Kao sto napisah u naslovu u slucaju plina je cak preporucljivo... Jer opste je poznato da plin prelazi iz gasovitog u tecno stanje i da mu je potrebna optimalna temperatura da bi doslo do idealnog paljenja smese !!! Inace na benzinu je sasvim nepotrebno 'zagrevati auto' osim u slucaju ako imate 'viska' benzina , jer kolima cak treba vise vremena u leru da dostigne tj. poveca temperaturu!!

                Comment

                • banderas
                  CBC Član
                  • 16.11.2006
                  • 43
                  • Barich

                  #23
                  Probaj da ocistis dizne, provozaj jedno 200 km na vecim obrtajima na benzinu.A sto se tice variranja obrtaja,proveri lambda sondu.

                  Comment

                  • acasmc@200sx
                    CBC Senator
                    • 30.01.2007
                    • 282
                    • Mladenovac
                    • BMW F31 320d

                    #24
                    da li je moguce da treba da se odradi reset compa? nekoliko puta mi je bila skidana klema sa akumulatora, a nedavno je i "riknjo", ali bukvalno trenutno.
                    nikad ne vozim brzo, dok me ne pretekne Skoda Octavia karavan 1,9TDI

                    Comment

                    • Flavio
                      CBC Senator XXL
                      • 13.06.2006
                      • 1926
                      • 012 Centar
                      • KaraWagon 1.4T.Spark

                      #25
                      Mislim da bi ipak trebalo.Ne zbog tog cimkanja nego zbog tog skidanaj klema vise puta.

                      Comment

                      • acasmc@200sx
                        CBC Senator
                        • 30.01.2007
                        • 282
                        • Mladenovac
                        • BMW F31 320d

                        #26
                        kako bese 90sec kontakt, pa 90 bez....?
                        nikad ne vozim brzo, dok me ne pretekne Skoda Octavia karavan 1,9TDI

                        Comment

                        • Flavio
                          CBC Senator XXL
                          • 13.06.2006
                          • 1926
                          • 012 Centar
                          • KaraWagon 1.4T.Spark

                          #27
                          izvucen kljuc iz brave,
                          skini kleme (obe) 15 minuta
                          vrati kleme
                          kljuc u bravu (kontakt) 90 sekundi
                          kljuc u bravi (u pocetnom polozaju, skinut sa kontakta) 90 sekundi
                          palis,bez diranja pedale gasa
                          pusti da radi na leru 5 minuta
                          ugasi
                          upali i pici
                          vozi mesovito narednih 100 km(u jednom cugu), sto raznovrsnije,da ECU pokupi sve parametre

                          Comment

                          • acasmc@200sx
                            CBC Senator
                            • 30.01.2007
                            • 282
                            • Mladenovac
                            • BMW F31 320d

                            #28
                            Originally posted by Flavio
                            izvucen kljuc iz brave,
                            skini kleme (obe) 15 minuta
                            vrati kleme
                            kljuc u bravu (kontakt) 90 sekundi
                            kljuc u bravi (u pocetnom polozaju, skinut sa kontakta) 90 sekundi
                            palis,bez diranja pedale gasa
                            pusti da radi na leru 5 minuta
                            ugasi
                            upali i pici
                            vozi mesovito narednih 100 km(u jednom cugu), sto raznovrsnije,da ECU pokupi sve parametre
                            nikad ne vozim brzo, dok me ne pretekne Skoda Octavia karavan 1,9TDI

                            Comment

                            Working...
                            X