e jbg ne pusim , malo pre sam je palio da je preparkiram i normalno upalila bez pada obrtaja podigla na 1200 pustio je malo u leru 2-3 min i pocela da spusta obrtaje e sad od cega zavisi pa nekad na trenutak variraju ortaji bog bi ga znao
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
greska je da auto kad se upali ujutru stoji u mestu i radi...
Originally posted by Sheta_Junior
Tata izadje iz kola, pogleda pored puta jarak, katakombe, ali vidi da ce da prodje. Digne BX-a na najvisi stepen i polako ga spusti pored puta, prodje kroz jarak, digne ga na put, stane na put, spusti citrica, i nastavi put, a svi ljudi iz kolone aplaudiraju!
Ljudi sto se tice stucanja T.S , imao sam prosle godine veliku smaracinu na mojoj bivsoj dragoj 155 1.7 8v , u bukvalno istom periodu kao sada! Auto je radio ko blesav pri startovanju ,znaci 500-600 rpm ,pa hiljadu , 1300-600 .. Pravi uzas !! Situaciju sam resio zamenom svecica i izbacivanjem katalizatora(Posto sam sipao mb95 citaj 89 oktana, jer sam imao povoljnu kombinu za gorivo jbg) i ubacivanjem cevi!!!! Sto se tice kablova ,preporucujem vam Beocar u Gandijevoj ,cena mis'im oko 3 soma, i vrhunski se pokazali u izuzetno zahtevnoj eksploataciji!!! Silicon of course.
Kao sto napisah u naslovu u slucaju plina je cak preporucljivo... Jer opste je poznato da plin prelazi iz gasovitog u tecno stanje i da mu je potrebna optimalna temperatura da bi doslo do idealnog paljenja smese !!! Inace na benzinu je sasvim nepotrebno 'zagrevati auto' osim u slucaju ako imate 'viska' benzina , jer kolima cak treba vise vremena u leru da dostigne tj. poveca temperaturu!!
da li je moguce da treba da se odradi reset compa? nekoliko puta mi je bila skidana klema sa akumulatora, a nedavno je i "riknjo", ali bukvalno trenutno.
nikad ne vozim brzo, dok me ne pretekne Skoda Octavia karavan 1,9TDI
izvucen kljuc iz brave,
skini kleme (obe) 15 minuta
vrati kleme
kljuc u bravu (kontakt) 90 sekundi
kljuc u bravi (u pocetnom polozaju, skinut sa kontakta) 90 sekundi
palis,bez diranja pedale gasa
pusti da radi na leru 5 minuta
ugasi
upali i pici
vozi mesovito narednih 100 km(u jednom cugu), sto raznovrsnije,da ECU pokupi sve parametre
izvucen kljuc iz brave,
skini kleme (obe) 15 minuta
vrati kleme
kljuc u bravu (kontakt) 90 sekundi
kljuc u bravi (u pocetnom polozaju, skinut sa kontakta) 90 sekundi
palis,bez diranja pedale gasa
pusti da radi na leru 5 minuta
ugasi
upali i pici
vozi mesovito narednih 100 km(u jednom cugu), sto raznovrsnije,da ECU pokupi sve parametre
nikad ne vozim brzo, dok me ne pretekne Skoda Octavia karavan 1,9TDI
Comment