variator

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • imandic
    CBC Veteran
    • 10.01.2005
    • 124
    • Kragujevac

    #16
    Duxi, ja sam kod Sekija blokirao varijator za 3000din, a pre toga sam probao sve ostalo (bukvalno SVE)...
    Auto ide super, cak mi se cini da ide i malo bolje...Seki sve zavrsio za 2 sata...

    Pozdrav,
    Ivan
    Ivan Mandic
    www.spotkg.com

    Comment

    • duxi-kg
      CBC Član
      • 24.05.2006
      • 25
      • kg

      #17
      Originally posted by imandic
      Duxi, ja sam kod Sekija blokirao varijator za 3000din, a pre toga sam probao sve ostalo (bukvalno SVE)...
      Auto ide super, cak mi se cini da ide i malo bolje...Seki sve zavrsio za 2 sata...

      Pozdrav,
      Ivan
      da i ja sam uradio isto pre 2 meseca kod Sekija rekao je da ce da ga sredi i to je i uradio.Sad radi ko sat.stvarno zna posao

      Comment

      • flugzeug
        CBC Član
        • 17.05.2006
        • 98
        • Beograd-Banjica

        #18
        Blokirao varijator! Pa kako je to uradio? Auto sigurno ne moze da ide tako dobro kao sto ide kada je varijator u funkciji! Pa TS 1.6 bez var... u 147 ima oko 15-17 KS manje, nego sa varijatorom (120KS).
        sto brze to bolje

        Comment

        • imandic
          CBC Veteran
          • 10.01.2005
          • 124
          • Kragujevac

          #19
          Pa valjda ga otvorio, zavario nesto unutra, malo drugacije ozupcio auto...
          Ja nikakvu razliku ne primecujem u voznji, osim sto mi se cini da mi se malo smanjila potrosnja i vise me nije sramota kad palim auto ...
          Ivan Mandic
          www.spotkg.com

          Comment

          • Ljuba
            CBC Član
            • 05.05.2006
            • 62
            • ljuba

            #20
            Originally posted by flugzeug
            Blokirao varijator! Pa kako je to uradio? Auto sigurno ne moze da ide tako dobro kao sto ide kada je varijator u funkciji! Pa TS 1.6 bez var... u 147 ima oko 15-17 KS manje, nego sa varijatorom (120KS).
            16TS u 147-ci bez varijatora ima 105ks. Inace set za reparaciju varijatora u Delti kosta 450 dinara, ruke majstora u najboljem slucaju su 3000 do 3500 dinara. Mora da se razupci motor da bi se remontovao variator. Inace MF2 motori (npr. 2.0 ts) zaista nema problema sa varijatorom osim kada ga parkiras uzbrdo ili nagnutog na levu stranu duze vreme. Tada varijator ostaje bez ulja i prilokom startovanja motora kratko vreme ima zvuk kao dizel...


            ALFA... NO COMMENT, JUST RESPECT!!!

            Comment

            • imandic
              CBC Veteran
              • 10.01.2005
              • 124
              • Kragujevac

              #21
              Sve je to jasno Ljubo, ne znam koliko si pratio istoriju mojih varijatora ali evo samo ukratko:

              Zamenjen novim u servisu na Autokomandi (zaboravio kako se zove)
              Prozujao posle 5000km

              Zamenjen novim u Autogarant-u u Cacku
              Prozujao posle 1000km

              Zamenjen novim jer je bio u garanciji
              Prozujao posle 3-4000km

              Repariran u Ricambiju
              Prozujao posle 4000km

              Blokiran i vise ne zuji
              Ivan Mandic
              www.spotkg.com

              Comment

              • Ljuba
                CBC Član
                • 05.05.2006
                • 62
                • ljuba

                #22
                Originally posted by imandic
                Sve je to jasno Ljubo, ne znam koliko si pratio istoriju mojih varijatora ali evo samo ukratko:

                Zamenjen novim u servisu na Autokomandi (zaboravio kako se zove)
                Prozujao posle 5000km

                Zamenjen novim u Autogarant-u u Cacku
                Prozujao posle 1000km

                Zamenjen novim jer je bio u garanciji
                Prozujao posle 3-4000km

                Repariran u Ricambiju
                Prozujao posle 4000km

                Blokiran i vise ne zuji
                Pa ti si se bas namenjao varijatora... Vazno je da si resio problem.


                ALFA... NO COMMENT, JUST RESPECT!!!

                Comment

                • flugzeug
                  CBC Član
                  • 17.05.2006
                  • 98
                  • Beograd-Banjica

                  #23
                  Originally posted by Ljuba
                  Originally posted by flugzeug
                  Blokirao varijator! Pa kako je to uradio? Auto sigurno ne moze da ide tako dobro kao sto ide kada je varijator u funkciji! Pa TS 1.6 bez var... u 147 ima oko 15-17 KS manje, nego sa varijatorom (120KS).
                  16TS u 147-ci bez varijatora ima 105ks. Inace set za reparaciju varijatora u Delti kosta 450 dinara, ruke majstora u najboljem slucaju su 3000 do 3500 dinara. Mora da se razupci motor da bi se remontovao variator. Inace MF2 motori (npr. 2.0 ts) zaista nema problema sa varijatorom osim kada ga parkiras uzbrdo ili nagnutog na levu stranu duze vreme. Tada varijator ostaje bez ulja i prilokom startovanja motora kratko vreme ima zvuk kao dizel...
                  Pa eto nisam puno pogresio (15-17) - 120=105-103 KS. A sta su MF2 motori, da li su to motori sa novim MAF-om, gde se i senzor pozicije leptira gasa, davac temperature i novi MAF nalaze na istoj plarformi????
                  sto brze to bolje

                  Comment

                  Working...
                  X