Sta pije JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jaksa
    CBC Senator XXL
    • 23.10.2004
    • 701
    • Novi Beograd, SC

    #46
    Jao bre zar je tolko komplikovano:

    Ko ima D i TD kao ja - sipa D2
    Ko ima CR - sipa eurodiesel, ili u CG ekodiesel
    Ko ima TDI i SDI - ne znam i ne zanima me, to je problem wagenovaca

    I budite svesni da dizel motori bilo kog tipa nisu vecni i da nisu kao motor iz mecke 123 250d te da moze lako da se desi da vas iznenadi nekim skupim kvarom, ali takav je zivot.

    Comment

    • jaksa
      CBC Senator XXL
      • 23.10.2004
      • 701
      • Novi Beograd, SC

      #47
      I jednom za sva vremena:

      Ne ide D2 u CR motor!

      Uopste nije poenta u tome kako ide, vec sta sumpor u vecem procentu od predvidjenog na duze staze radi pumpi, brizgaljkama i ko zna cemu jos.
      A vi sto se hvalite kako vam jtd rade super na d2, cinite samo to da cete kad tad obradovati svog mehanicara.

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #48
        Class1diesel.pdf

        Class1bio.pdf

        Biodiesel.pdf
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment


        • #49
          Bobu bachit na svakog dizela koji prodje! A i nema logike alfa se hvalila da je ubacila prva commn rail motore u komercijalnu upotrebu, da bi sad neko sipao obichan D2?

          Comment

          • marek
            CBC Senator
            • 16.09.2005
            • 243
            • Beograd

            #50
            CR treba obavezno da koristi eurodizel i to je tzv euro 4 dizel, a ekodizel je euro 3 dizel koji ne moze da se koristi u novim dizelima. Euro 3 dizel (ekodizel) se proizvodi kod nas a eurodizel (euro 4) se uvozi.
            Poz

            Comment


            • #51
              CR treba obavezno da koristi eurodizel i to je tzv euro 4 dizel, a ekodizel je euro 3 dizel koji ne moze da se koristi u novim dizelima. Euro 3 dizel (ekodizel) se proizvodi kod nas a eurodizel (euro 4) se uvozi.
              Poz


              Pa shta cje ovi u CG, da sipaju shpiritus i lozu, u kombinaciji sa D2

              Comment

              • 206
                Admin od ispočetka :)
                • 09.12.2004
                • 9548
                • Beograd
                • 206

                #52
                Originally posted by marek
                Euro 3 dizel (ekodizel) se proizvodi kod nas a eurodizel (euro 4) se uvozi.
                Poz
                Nije tacno. Ni jedan ni drugi se NE proizvodi kod nas, oba se uvoze, nijedna rafinerija u Srbiji nema tehnicke mogucnosti da proizvodi Eurodizel.

                Razlika je u sadrzini sumpora, mrzi me da gledam podatke ako lupim ispravite me - Euro 3 eurodizel ima do 150ppm sumpora, Euro 4 do 50ppm.
                The difference between men and boys is the price of their toys

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #53
                  Originally posted by BOOST
                  Pogledaj u tabelama ovde, SVAVELHALT = NIVO SUMPORA

                  LAG = Zakon
                  Tipicno

                  Cifra se vrti na zakonskoj normi kod nas na max 10 ppm
                  Tipicno je manje od 3 ppm

                  U Svedskoj je KLASA 1 diesel manje od 1 ppm
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • 206
                    Admin od ispočetka :)
                    • 09.12.2004
                    • 9548
                    • Beograd
                    • 206

                    #54
                    Onda ce biti da je Ee3 Eud 50ppm, a Eu4 EuD ispod 10ppm, pozaboravljao sam vec kako koja norma ide...nije ni bitno, D2 ima i do 5000ppm.
                    The difference between men and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #55
                      Ovde kod mene je u zadnjih 10 godina sav diesel ispod 10ppm , zakon je to trazio kasnije.

                      Problemi sa pumpama i razvodom diesela na motorima u svedskoj su misaona imenica.
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • Sasha
                        CBC Senator XXL
                        • 04.10.2004
                        • 4126
                        • Novi Sad

                        #56
                        Matori pa onda imas sve preduslove da vozis dizel......
                        www.arcs.org.rs/forum

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #57
                          Pa bas studiram jedan diesel.. SAAB 9-5 3.0 TiD V6
                          naravno studiram samo motor tj preradu istog za na benzin
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • Sasha
                            CBC Senator XXL
                            • 04.10.2004
                            • 4126
                            • Novi Sad

                            #58
                            da nije malo prekomplikovano i skupo?
                            www.arcs.org.rs/forum

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              #59
                              Kak za koga
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              • marek
                                CBC Senator
                                • 16.09.2005
                                • 243
                                • Beograd

                                #60
                                Originally posted by 206
                                Originally posted by marek
                                Euro 3 dizel (ekodizel) se proizvodi kod nas a eurodizel (euro 4) se uvozi.
                                Poz
                                Nije tacno. Ni jedan ni drugi se NE proizvodi kod nas, oba se uvoze, nijedna rafinerija u Srbiji nema tehnicke mogucnosti da proizvodi Eurodizel.

                                Razlika je u sadrzini sumpora, mrzi me da gledam podatke ako lupim ispravite me - Euro 3 eurodizel ima do 150ppm sumpora, Euro 4 do 50ppm.

                                Tacno je da se razlikuju po nivou sumpora e sad cini mi se da sam to negde procitao da se euro 3 dizel proizvodi kod nas, a mislim da ako se euro dizel uvozi onda je to euro 4 dizel. Zasto onda u evropi nema euro 4 i euro3 dizel na istoj pumpi nego se zove samo euro dizel?

                                Comment

                                Working...
                                X