Pozdrav svima!
Posle duzeg vremena evo ponovo problema.
Pre jedno dva meseca motor je poceo da teze pali, tj. nece da upali bez davanja gasa, a i tada neko vreme radi nemirno sa tendencijom gasenja. Kada mu to prodje dok se ne zagreje radi skoro normalno, a onda ler gas pocne da opada na 600-700 o/min i sam pocinje da dize ler gas i da ga vraca, i na kraju se ugasi. U tom periodu su mi se desile pri paljenju i tri jake detonacije, kojih kod ovog auta nikada nije bilo. Takodje se dogodilo jes nesto neverovatnije, dva pute posle samogasenja, gore lampice od alternatora i od ulja, motor nastavljao da radi (zaostala kolicina LPG?).
Sve ovo je pocelo da se dogadja sa pojavom niskih temperatura, ako je -3 nisko (proslih zima nije bilo problema ni na -15, doduse nisam imao LPG, ali ionako pali samo na benzin), i jos jedna stvar, par dana pre pojave opisanih simptoma pran je motor jer ga je trebalo predihtovati, dihtung kartera, semering na razvodniku paljenja ...
E sad, majstor je sve proverio - sa drugim delovima - razvodnu kapu i ruku, bobinu i neki modul pored nje, svecice, kablove, lambda sondu, nasao cak i drugi kompjuter, ali sve isto. Sumljao je na presostat, narucen iz Italije, stigao pred praznike, juce zamenjen. Malo bolje motor radi ali sve u svemu isto.
Dijagnosticki kompjuter pokazuje da je vreme ubrizgavanja 6-7ms pre zamene presostata i 3-4ms posle, a trebalo bi da bude 2-3ms. Takodje na leru lambda vuce u +, dok se na 3000-4000 o/min vraca u sredinu.
Pritisak goriva je proveren i OK je.
Auto je trenutno u servisu, pokusace jos da se igra, da poskida sve sto je vezano za LPG instalaciju, da eliminise i to kao uzrok, ako ima sta da se eliminise.
Kakva su vasa razmisljanja? Boost? Dora?
Posle duzeg vremena evo ponovo problema.
Pre jedno dva meseca motor je poceo da teze pali, tj. nece da upali bez davanja gasa, a i tada neko vreme radi nemirno sa tendencijom gasenja. Kada mu to prodje dok se ne zagreje radi skoro normalno, a onda ler gas pocne da opada na 600-700 o/min i sam pocinje da dize ler gas i da ga vraca, i na kraju se ugasi. U tom periodu su mi se desile pri paljenju i tri jake detonacije, kojih kod ovog auta nikada nije bilo. Takodje se dogodilo jes nesto neverovatnije, dva pute posle samogasenja, gore lampice od alternatora i od ulja, motor nastavljao da radi (zaostala kolicina LPG?).
Sve ovo je pocelo da se dogadja sa pojavom niskih temperatura, ako je -3 nisko (proslih zima nije bilo problema ni na -15, doduse nisam imao LPG, ali ionako pali samo na benzin), i jos jedna stvar, par dana pre pojave opisanih simptoma pran je motor jer ga je trebalo predihtovati, dihtung kartera, semering na razvodniku paljenja ...
E sad, majstor je sve proverio - sa drugim delovima - razvodnu kapu i ruku, bobinu i neki modul pored nje, svecice, kablove, lambda sondu, nasao cak i drugi kompjuter, ali sve isto. Sumljao je na presostat, narucen iz Italije, stigao pred praznike, juce zamenjen. Malo bolje motor radi ali sve u svemu isto.
Dijagnosticki kompjuter pokazuje da je vreme ubrizgavanja 6-7ms pre zamene presostata i 3-4ms posle, a trebalo bi da bude 2-3ms. Takodje na leru lambda vuce u +, dok se na 3000-4000 o/min vraca u sredinu.
Pritisak goriva je proveren i OK je.
Auto je trenutno u servisu, pokusace jos da se igra, da poskida sve sto je vezano za LPG instalaciju, da eliminise i to kao uzrok, ako ima sta da se eliminise.
Kakva su vasa razmisljanja? Boost? Dora?
Comment