Tipo 2.0 8v + LPG - problemi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Zloran
    CBC Veteran
    • 11.01.2005
    • 130
    • Beograd

    #31
    Update

    Problem resen!!!

    U pitanju je bio regulator pritiska goriva. Na neki nacin je vrisnuo da je propustao gorivo kroz crevo koje je povezano sa usisnom granom, i pravilo s**nja. Trenutno je stavljen regulator pritiska sa nekog Maseratija, dok ne stigne original. Zasto nije ranije otkriven? Iako ga je skidao x puta da prikljuci merac pritiska goriva, nije sumnjao u njega zato sto je kod Alfe drugaciji sistem, pa mu na kraj pameti nije bilo to. Lambda sonda je sada "zakucana" u marginama. Takodje je zamenjen i senzor broja obrtaja, polovan dok ne dodje original, a i map senzor koji je pravio probleme jos od kako sam uzeo auto. E sad jos samo da zamenim ulje, skroz je crno, svecice, i da cekam da se otopi sneg pa sledi malo izduvavanja.
    Inace sada radi OK i na benzinu i na gasu.

    Evo i parametara dijagnostike:

    Vehicle: Fiat Tipo 2.0 I.E. ECO
    Control Unit Test: Magneti Mareli IAW P8 ECO Injection
    Date: 29/01/2005 Time: 09:26:53
    ISO code: 55 38 83 1F 91 40
    Drawing number: 6160015400

    Parameters:
    Engine speed: 0 RPM
    Injection time: 0 msec.
    Spark advance: 0 Deg./Ang.
    Intake pressure: 740.93 mmHg
    Air temperature: 14.72 Degrees
    Water temperature: 53.45 Degrees
    Throttle valve position: 89.27 Deg./Ang.
    Battery voltege: 12.12 Volt

    Errors detected by the Control unit:
    Errors not present

    Parameters Selected:
    Engine speed: 893 RPM
    Injection time: 3.42 msec.
    Spark advance: 7 Deg./Ang.
    Intake pressure: 260.67 mmHg
    Air temperature: 53.45 Degrees
    Water temperature: 82.57 Degrees
    Throttle valve position: 0.25 Deg./Ang.
    Lambda sensor status: Closed loop

    Errors detected by the Control unit:
    Errors not present

    Active Diagnoses:
    C.O. adjustment (TRIMRAM): Performed


    Jos jednom hvala svima na pomoci.
    Pozdrav / Zloran

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #32
      nije sumnjao u njega zato sto je kod Alfe
      pa jeli Alfin motor u Tipu ili Fiatov?
      mislim otkuda sada Alfa u prici kao predmet dijagnostike?

      vazno je ipak da je pronadjen uzrok problema.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • Zloran
        CBC Veteran
        • 11.01.2005
        • 130
        • Beograd

        #33
        Ma automehanicar je specijalizovan za Alfa Romeo.
        Pozdrav / Zloran

        Comment

        • dranix
          CBC Senator XXL
          • 04.10.2004
          • 3079
          • Antwerpen/Belgium
          • Saab 9-3

          #34
          Sta je za njega onda jedan Tipo

          Comment

          Working...
          X