Update
Problem resen!!!
U pitanju je bio regulator pritiska goriva. Na neki nacin je vrisnuo da je propustao gorivo kroz crevo koje je povezano sa usisnom granom, i pravilo s**nja. Trenutno je stavljen regulator pritiska sa nekog Maseratija, dok ne stigne original. Zasto nije ranije otkriven? Iako ga je skidao x puta da prikljuci merac pritiska goriva, nije sumnjao u njega zato sto je kod Alfe drugaciji sistem, pa mu na kraj pameti nije bilo to. Lambda sonda je sada "zakucana" u marginama. Takodje je zamenjen i senzor broja obrtaja, polovan dok ne dodje original, a i map senzor koji je pravio probleme jos od kako sam uzeo auto. E sad jos samo da zamenim ulje, skroz je crno, svecice, i da cekam da se otopi sneg pa sledi malo izduvavanja.
Inace sada radi OK i na benzinu i na gasu.
Evo i parametara dijagnostike:
Vehicle: Fiat Tipo 2.0 I.E. ECO
Control Unit Test: Magneti Mareli IAW P8 ECO Injection
Date: 29/01/2005 Time: 09:26:53
ISO code: 55 38 83 1F 91 40
Drawing number: 6160015400
Parameters:
Engine speed: 0 RPM
Injection time: 0 msec.
Spark advance: 0 Deg./Ang.
Intake pressure: 740.93 mmHg
Air temperature: 14.72 Degrees
Water temperature: 53.45 Degrees
Throttle valve position: 89.27 Deg./Ang.
Battery voltege: 12.12 Volt
Errors detected by the Control unit:
Errors not present
Parameters Selected:
Engine speed: 893 RPM
Injection time: 3.42 msec.
Spark advance: 7 Deg./Ang.
Intake pressure: 260.67 mmHg
Air temperature: 53.45 Degrees
Water temperature: 82.57 Degrees
Throttle valve position: 0.25 Deg./Ang.
Lambda sensor status: Closed loop
Errors detected by the Control unit:
Errors not present
Active Diagnoses:
C.O. adjustment (TRIMRAM): Performed
Jos jednom hvala svima na pomoci.
Problem resen!!!

U pitanju je bio regulator pritiska goriva. Na neki nacin je vrisnuo da je propustao gorivo kroz crevo koje je povezano sa usisnom granom, i pravilo s**nja. Trenutno je stavljen regulator pritiska sa nekog Maseratija, dok ne stigne original. Zasto nije ranije otkriven? Iako ga je skidao x puta da prikljuci merac pritiska goriva, nije sumnjao u njega zato sto je kod Alfe drugaciji sistem, pa mu na kraj pameti nije bilo to. Lambda sonda je sada "zakucana" u marginama. Takodje je zamenjen i senzor broja obrtaja, polovan dok ne dodje original, a i map senzor koji je pravio probleme jos od kako sam uzeo auto. E sad jos samo da zamenim ulje, skroz je crno, svecice, i da cekam da se otopi sneg pa sledi malo izduvavanja.
Inace sada radi OK i na benzinu i na gasu.
Evo i parametara dijagnostike:
Vehicle: Fiat Tipo 2.0 I.E. ECO
Control Unit Test: Magneti Mareli IAW P8 ECO Injection
Date: 29/01/2005 Time: 09:26:53
ISO code: 55 38 83 1F 91 40
Drawing number: 6160015400
Parameters:
Engine speed: 0 RPM
Injection time: 0 msec.
Spark advance: 0 Deg./Ang.
Intake pressure: 740.93 mmHg
Air temperature: 14.72 Degrees
Water temperature: 53.45 Degrees
Throttle valve position: 89.27 Deg./Ang.
Battery voltege: 12.12 Volt
Errors detected by the Control unit:
Errors not present
Parameters Selected:
Engine speed: 893 RPM
Injection time: 3.42 msec.
Spark advance: 7 Deg./Ang.
Intake pressure: 260.67 mmHg
Air temperature: 53.45 Degrees
Water temperature: 82.57 Degrees
Throttle valve position: 0.25 Deg./Ang.
Lambda sensor status: Closed loop
Errors detected by the Control unit:
Errors not present
Active Diagnoses:
C.O. adjustment (TRIMRAM): Performed
Jos jednom hvala svima na pomoci.
Comment