Originally posted by BOOST
Tipo 2.0 8v + LPG - problemi
Collapse
X
-
-
Dovoljno za 350KS sa overloadom, dakle uspeva da propusti vise nego i dovoljno, a razlog je verujem zbog homogeniteta smese i pokricem obrtnog momenta iz nizih obrtaja da nadoknadi to malo sto fali u vecem spektru obrtaja.
Nacin je proracunat da jednostavno spustis efektivne obrtaje za bar 500-1000 na dole , malo varira u zavisnosti kontrukcije motora.
Dora , zadovoljan?Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Originally posted by BOOSTDovoljno za 350KS sa overloadom, dakle uspeva da propusti vise nego i dovoljno, a razlog je verujem zbog homogeniteta smese i pokricem obrtnog momenta iz nizih obrtaja da nadoknadi to malo sto fali u vecem spektru obrtaja.
Nacin je proracunat da jednostavno spustis efektivne obrtaje za bar 500-1000 na dole , malo varira u zavisnosti kontrukcije motora.
Dora , zadovoljan?
Zato sam hteo da neko ko je na "suprotnoj" strani a zna šta priča kaže koju rečSad idem na radne zadatke, prva nedelja posle godišnjeg je luda da nemož biti ludja, mada uvek može
Comment
-
-
Boost: "Zna da se zaglavi, jer ukoliko se auto vozi cesto u nizim obrtajima i malom opterecenju motorom, iz razloga sto upravo tada prolazi najvise izduvnih gasova kroz njega ."
Ajd' sad mi kazi kakvi su efekti ako zaglavljuje EGR ventil?
Predpostavljam da su slicni efekti kada vakum koji upravlja EGR ventilom na neki nacin pocne da zeza.
Boost: "Ako imas nameru sam da uradis sta treba sam, mogu ti dati uputstva. Sad samo treba da ga lokalizujes."
Vrlo rado bih ja to sam poceo da cackam, ali kao prvo nemam ni garazu ni kanal, sto se tice alata ono sto nemam bih nabavio. Bas zbog tih razloga postoji nega psiholoska granica da se pocne nekakav ozbiljniji rad. Inace cini mi se da nemam "dve leve ruke" jer sam u svoje doba bio prinudjen, bas iz razloga da ne jurim razne majstore, sam naucio sve oko servisa motora, generalna itd, tako da znam da se sve da nauciti.
Brick: Ma nije bilo kakav majstor. Specijalizovan je za Alfe, ima svu dijagnostiku, a koliko vidim dolaze mu sa Lanciama, Maseratijima, poneki Porche, cak sam jedanput video i Jaguara. Plus jos sto znam coveka jos i pre nego sam poceo kod njega da odrzavam auto, tj. dok sam imao Golfa.Pozdrav / Zloran
Comment
-
-
Brick: Ma nije bilo kakav majstor. Specijalizovan je
ja za dijagnostiku preferiram izmeriti, uporediti sa fabrickim podatkom pa onda rasklapati i traziti dalje ako se te dve stvari ne poklapaju.
najezim se kada cujem/vidim da se nesto rasklapa nasumice u nadi da ce se kvar sam prikazati, metodom probe i pokusaja.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Pokusaj odrzanja ler obrtaja se uz prisustvo CO u usisu kompenzuje povecanje mase ubrizganog goriva.
Svi simptomi koje si opisao odgovaraju problematici vezanoj za povecane vrednosti CO , i mene nos vuce na EGR ventil.
Posebno sto je usis zachadjen, jer nebi hteo da sumnjam da dublju problematiku.
Pregledajte to pod #1Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Originally posted by BOOSTPokusaj odrzanja ler obrtaja se uz prisustvo CO u usisu kompenzuje povecanje mase ubrizganog goriva.
Svi simptomi koje si opisao odgovaraju problematici vezanoj za povecane vrednosti CO , i mene nos vuce na EGR ventil.)
E sad Boost da li je ovo to:
Ovo je doduse motor od 16v ali je odprilike to na istom mestu. Znam da se slabije vidi, ali ...Pozdrav / Zloran
Comment
-
-
...
to ti je ventil ler gasa...
te varijacije su moguce zbog njega kao i problemi kod paljenja...
skini ga (2 srafa koja ga drze za okvir koji je pricvrscen za motor),
odsrafi jos 2 srafa na kucistu ventila, otvori ventil
uzmi wd40 i ocisti kuciste. potom izmeri sa shublerom koliko je
sabijena oprugica u ventilu, zapamti vrednost, odsrafi maticu,
izvuci klip i unutrasnjost ocisti sa wd40 lepo, vrati sve nazad,
zasrafi maticu na vrednost koju si izmerio pre skidanja, vrati sve nazad kako treba i probaj tada
ili ako se i tu smorish, dodji imam visak jedan motor 2.0 16v Turbo od coupea pa da ti ugradimo njega2008. Leon
"... ah V-TEC, all of the lag, none of the turbo, its like waiting for bad sex..."
Comment
-
-
Quadrifoglio,
koliko vidim sve je to skidano, ceo sklop sa leptirom i stvarno neverujem da nije ocisceno. Ali ima ona druga stvar - stalno dolazi vise goriva. Juce sam sipao pun rezervoar (posle duzeg vremena) i Motul Fuel Injection Cleaner, i od tada vozim samo na benzin. Kao malo da procisti sistem, mada su dizne ponovo ciscene - ma sve je rasturano. Nema sanse, trosi kao kamion. U leru pokusava da odrzi obrtaje, muci se, na auspuhu crni dim.
A da, otkacen je EGR ventil i stavljena je plocica ispod njega (procitah BOOST-ov post sa takvim predlogom ovde negde) tako da ni on sada nije u funkciji.Pozdrav / Zloran
Comment
-
Comment