nedavno sam kupio alfu 156 1.8ts.trosila je oko 12l.ubrzo je pocela da teze razvija veci br. obrtaja.prvo sam cistio dizne u ultrazvucnu kadu,a poslije sam ustanovio da je problem do protokomjera koji sam zamijenio,i alfa sad ide odlicno.medjutim poslije ciscenja dizni javio se drugi problem.kad je motor hladan ima otezano paljenje,sto nija bio slucal prije ciscenja dizni.takodje,i potrosnja mi je dosta porasla. uzeo sam od druga druge dizne zajedno sa cijelom magistralom i paljenje je bilo dobro,ali je potrosnja idalje bila velika.ima li neko predlog sto da radim?
problem sa potrosnjom
Collapse
X
-
Pa nemoj da mu vratis magistralu sa diznama!Nakon ciscenja dizni ima jedna naprava koja proverava njihov rad, postupak se zove kubiciranje dizni! Ako ti majstor odradi kubiciranje nakon ciscenja i ustanovi da su dizne u redu onda moras da trazis dalje! Ako vec pominjes magistralu mogao bi da proveris i regulator pritiska koji se nalazi na njenom kraju! A kako si ustanovio da je protokomer?
sto brze to bolje
-
-
kvar protokomjera sam ustanovio tako sto sam ga raskacio.auto se pomamilo,ide kao ludo,ali potrosnja je nagrdjena.prvo sam mislio da je do dizni,ali i na pozajmljene je trosilo jednako.sjetio sam se da sam mijenjao lambda sondu,ali sam stavio alfinu original.sad sam je mjerio instrumentom,pokazuje oko 50 mv,i polako pada.motor je bio vruc kad sam je mjerio
Comment
-
-
Comment
-
-
50mV nije normalna vrednost.
dakle, otkacis lambda sondu, pustis da motor radi i meris. kako se izduvni gasovi greju (i sonda sa njima), napon raste do recimo 600-700mV, i miruje. ako meris napon na prikljucenoj sondi, kada se zagreje, napon pocinje da varira od 100 doo 900 mV, i promena se desava jednom do dva puta u sekundi.
ako ti pokazuje 50mV kad je zagrejana, onda ECU dobija podatak da je smesa siromasna i dodaje gorivo, te ce i potrosnja biti nenormalna.
inace jako lose po motor i novcanik."dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"
Comment
-
-
ja sam je mjerio raskacenu kad je motor ugrijan,i pokazivala je 60 i padala joj je vrijednost.sinoc sam bio na sajam u budvu,ali sam je bio raskacio i cini mi se da mi trosi mnogo manje,iako je nisam stedjeo.sa raskacenom sondom osim manje potrosnje ne osjecam razliku,smijem li je tako voziti
Comment
-
-
Prikaci je na dijagnostiku,imaces mnogo greska posle toliko skidanja i menjanja protokomera i lambde,obrisi sve greske,resetuj ECU i pogledaj da li se opet javljaju neke greske,ako je sve ok,auto bi trebao da ti trosi normalno i da ide ko nevreme...Originally posted by Sheta_JuniorTata izadje iz kola, pogleda pored puta jarak, katakombe, ali vidi da ce da prodje. Digne BX-a na najvisi stepen i polako ga spusti pored puta, prodje kroz jarak, digne ga na put, stane na put, spusti citrica, i nastavi put, a svi ljudi iz kolone aplaudiraju!
Comment
-
-
ta lambda je NEISPRAVNA.
zakacenu mozes izmeriti tako sto proseces malo izolaciju na kablu, izmeris i posle izolujes.
proseci sa strane sonde jer ces je ionako menjati. zakaci instrument i pusti motor da radi par minuta. daj naglo gas, napon odmah poraste, a kad pustis trenutno pada na nulu, pa se vrati kad padnu obrtaji."dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"
Comment
-
Comment