Auto:
146 TS 1.6 88KW 1998.god...
Problem:
Auto na leru radi jako mirno.
Ako se malo žustrije pritisne papučica gasa, dodje do eksplozije u usisnoj grani, auto se uguši, broj obrtaja padne na 500-600, i lagano se smiri na 850-900 obrtaja (po otpuštanju papučice gasa). Ako ne skinem nogu sa gasa posle eksplozije, auto se ugusi skroz.
To se svaki put desava kada se sa lera da malo jači gas i kada je auto hladan.
Kada se auto dobro zagreje (80-90 stepeni), problem je dosta manji, po neki put neprimetan, ali vecinom kada je vruć nema eksplozija ali se auto uguši, pa se izvuče i krene da nabija broj obrtaja.
Ako lagano dam gas sa lera, do 1000 obrtaja, posle toga koliko god naglo dao gas, auto ga prihvata i diže boj ortaja bez roblema.
Jako retko se desi da u toku vožnje auto naglo izgubi snagu (gas pritisnut, ali auto usporava). Obično gašenje i paljenje rešava problem u samoj vožnji...Ovo se dešava jednom u 5 dana.
Probano:
- zamenjenje svećice
- zamenjene bobine
- zamenjeni kablovi
- zamenjen protokomer
- zamenjen ventil za ler gas
- zamenjen senzor temperature vazduha
- zamenjen senzor temperature vode
- zamenjen termostat
- lambda sonda
- probane brigaljke (jedna rezervna menjana umesto svake, bez rezultata, nisam imao 4 rezervne da ih sve zamenim)
- očišćeno telo leptira gasa (iznutra)
Izmene na autu:
- Blokiran varijator (fizički)
- izbačen katalizator, umesto njega je običan protočni lonac (loš, zveči, ali ne pušta nigde)
Dijagnostika:
- Nikakve greške
- Svi parametri u normali
- Ne troši ulje
- Ne troši vodu
- Potrošnja je normalna, 8-8.5l van grada, 10-12 u gradu.
- Zagrejan auto nabija 7000 obrtaja bez problema jako brzo.
- U vožnji mi se čini da je sve normalno, dobro ubrzava, vuče OK.
Da li neko ima ideju šta još mogu da uradim?
Da li problem može da bude fizički, tipa ventili, klipovi, podizači, bem li ga šta još?
Još jedna napomena:
Auto ima ugrađen plin, na plinu sve radi bez problema, prima gas, ide dobro...
Skidao sam potpuno plinsku instalaciju, radi testa, nikakve promene nije bilo.
Pozdrav i hvala...
146 TS 1.6 88KW 1998.god...
Problem:
Auto na leru radi jako mirno.
Ako se malo žustrije pritisne papučica gasa, dodje do eksplozije u usisnoj grani, auto se uguši, broj obrtaja padne na 500-600, i lagano se smiri na 850-900 obrtaja (po otpuštanju papučice gasa). Ako ne skinem nogu sa gasa posle eksplozije, auto se ugusi skroz.
To se svaki put desava kada se sa lera da malo jači gas i kada je auto hladan.
Kada se auto dobro zagreje (80-90 stepeni), problem je dosta manji, po neki put neprimetan, ali vecinom kada je vruć nema eksplozija ali se auto uguši, pa se izvuče i krene da nabija broj obrtaja.
Ako lagano dam gas sa lera, do 1000 obrtaja, posle toga koliko god naglo dao gas, auto ga prihvata i diže boj ortaja bez roblema.
Jako retko se desi da u toku vožnje auto naglo izgubi snagu (gas pritisnut, ali auto usporava). Obično gašenje i paljenje rešava problem u samoj vožnji...Ovo se dešava jednom u 5 dana.
Probano:
- zamenjenje svećice
- zamenjene bobine
- zamenjeni kablovi
- zamenjen protokomer
- zamenjen ventil za ler gas
- zamenjen senzor temperature vazduha
- zamenjen senzor temperature vode
- zamenjen termostat
- lambda sonda
- probane brigaljke (jedna rezervna menjana umesto svake, bez rezultata, nisam imao 4 rezervne da ih sve zamenim)
- očišćeno telo leptira gasa (iznutra)
Izmene na autu:
- Blokiran varijator (fizički)
- izbačen katalizator, umesto njega je običan protočni lonac (loš, zveči, ali ne pušta nigde)
Dijagnostika:
- Nikakve greške
- Svi parametri u normali
- Ne troši ulje
- Ne troši vodu
- Potrošnja je normalna, 8-8.5l van grada, 10-12 u gradu.
- Zagrejan auto nabija 7000 obrtaja bez problema jako brzo.
- U vožnji mi se čini da je sve normalno, dobro ubrzava, vuče OK.
Da li neko ima ideju šta još mogu da uradim?
Da li problem može da bude fizički, tipa ventili, klipovi, podizači, bem li ga šta još?
Još jedna napomena:
Auto ima ugrađen plin, na plinu sve radi bez problema, prima gas, ide dobro...
Skidao sam potpuno plinsku instalaciju, radi testa, nikakve promene nije bilo.
Pozdrav i hvala...
Comment