Motor unit failure !!!!!!! Savet!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • AlfaAlex
    CBC Početnik
    • 19.02.2008
    • 9
    • Novi Sad

    #16
    Hvala za savete !!!

    Comment

    • dusanns
      CBC Veteran
      • 03.06.2007
      • 199
      • Novi Sad

      #17
      Slobodno ti cepaj tvoju alfu i ne obaziri se na price kao diesel nije za to uzmi benzinjaru i tako to
      To su price od pre sto godina i vaze za diesele iz 80-ih godina a ne za diesele novijih generacija COMMON RAIL.
      Nebi sigurno najpoznatije auto kuce pravile sportske automobile (za reli npr.) u diesel verziji.
      Jedino je stvar do tvog motora konkretno, koliko je potrosen i dali ima kapaciteta da ga przis tako a chip uzmi sa rezervom
      jer je on preporucljiviji za krace etape, ubrzanja u kracem intervalu a ne za cepanje od pola sata u njegovoj (chip) zoni rada....
      http://www.renaultforumserbia.com/index.php

      Comment

      • Coha_V6 turbo
        CBC Senator
        • 04.06.2007
        • 217
        • Zemun

        #18
        Originally posted by dusanns
        Nebi sigurno najpoznatije auto kuce pravile sportske automobile (za reli npr.) u diesel verziji....
        ...I za 24 časa LeMana
        ...I za WTCC...

        Comment

        • neshaoct
          Banovan
          • 18.08.2007
          • 1754
          • Beograd, Rakovica

          #19
          ..cini mi se da zaboravljate jednu stvar...

          Kakve veze imaju dizeli u putnickom autu, i oni u npr. WTCC sampionatu ?

          Inace, znamo da ih za sada ima samo Seat, a mozda i BMW krene tim putem...

          Evo jednog podatka :
          '' Benoit Bagur, SEAT Chief Engineer : Since the FIA mada possible to enter a Diesel engine in the competition, we started looking into the viability of the project, and it took off a few months ago.
          The basis for the engine is the 170hp 2.0 mounted on the Leon FR. We kept the engine block and the cylinder head of the production model, but changed the turbo compressor and gearbox. Furthermore, we had to alter the front part to house intercooler and create new air intakes. ''

          Dakle, samo osnova je fabricki model...koji je inace u Seat Leon FR TDi mnogo jaci nego 1.9 JTD...Pa, i tako jaci, nije dovoljno izdrzljiv, nego su mu promenili sve ono sto i riknjava, ili mu je neophodna izmena, da bi preziveo te ''visoke'' obrtaje kod dizela...

          I, sta se desava sa tim motorom iz Seat-a TDI posle jednog trkackog vikenda ?

          Cak i F1 baca motor posle dve trke...a to je ukupno manje od 1.000 predjenih kilometara...

          Comment

          • starac vujadin
            CBC Senator XXL
            • 27.08.2005
            • 2617
            • Stari grad

            #20
            "Samo vi cepajte dizele, nema da brigate!"

            Potpis: Vas Odani Auto Servis

            Comment

            • Majstor BOB
              CBC Senator XXL
              • 27.04.2006
              • 340
              • Zemun

              #21


              evo rekao čovek

              Jedino je stvar do tvog motora konkretno, koliko je potrosen i dali ima kapaciteta da ga przis tako a chip uzmi sa rezervom
              jer je on preporucljiviji za krace etape, ubrzanja u kracem intervalu a ne za cepanje od pola sata u njegovoj (chip) zoni rada....
              1.9 JTD je za nekih 150kmh na autoputu i to je opuštena varijanta.. za cepanje do besvesti... poteže naravno on odlično ali nije za divljanje.

              Moju 2.0 16v Tijku sam cepao od Kruševca do BGD-a 2 glave i ništa... mogla je 65 dana tako da ide... ali dizlo je dizlo pa makar i čuveni JTD, realno..

              možda 2.4 ne znam ali 1.9 već malo teže...
              Astra GSI

              Comment

              • Nigy
                CBC Senator XXL
                • 13.04.2006
                • 921
                • BGD

                #22
                Starce, za neke svoje komentare zasluzujes medalju!

                Da budemo prakticni, dizel motor je inace bi vozilo koje pogoni islo po njivi.
                Jos u turbo eri Formule 1, izvlaceno je 1000 konja po litri zapremine, istina na benzin. Samo navrnes turbinu i molis se da se sve ne razleti.
                Licno sam se uverio kako navrtanjem turbine dobijam 66+ procenata preko fabricke snage, ali se vek motora ne meri kilometrima, vec sekundama.
                Da remiziram , povecanjem snage se skracuje radni vek motora. To nece biti izrazeno ako se ta dodatna snaga ne koristi stalno 'do koske', a ako se koristi, samo je pitanje vremena kada ce taj nacin maltretiranja iskazati svoje posledice.

                Originally posted by Jovana
                Samo mi je pukla neka gumica (to je uvek nezgodna stvar i chini da se ljudi osecaju nelagodno)

                Comment

                • Markoni147
                  CBC Senator XXL
                  • 18.09.2007
                  • 537
                  • Beograd, Zvezdara
                  • SEAT Altea XL 1.9 TDI

                  #23
                  SEAT Klub Srbija

                  Comment

                  • Ognjen
                    CBC Senator XXL
                    • 21.02.2008
                    • 438
                    • Novi Beograd
                    • -

                    #24
                    A u Alfi 156ST je naravno običan 2.0TS sa 8 svećica i 375KS. Pa menjač,kočnice,sve Stock

                    Comment

                    • vlada
                      CBC Član
                      • 07.05.2005
                      • 96
                      • Beograd, Banovo Brdo

                      #25
                      Originally posted by Nigy
                      Da remiziram , povecanjem snage se skracuje radni vek motora. To nece biti izrazeno ako se ta dodatna snaga ne koristi stalno 'do koske', a ako se koristi, samo je pitanje vremena kada ce taj nacin maltretiranja iskazati svoje posledice.


                      Originally posted by Testera
                      A u Alfi 156ST je naravno običan 2.0TS sa 8 svećica i 375KS. Pa menjač,kočnice,sve Stock
                      tema je o uticaju velike brzine i dugotrajnog opterecenja na dizel motor...
                      BMW E46 320D

                      Comment

                      • Ognjen
                        CBC Senator XXL
                        • 21.02.2008
                        • 438
                        • Novi Beograd
                        • -

                        #26
                        Vlada:
                        tema je o uticaju velike brzine i dugotrajnog opterecenja na dizel motor...

                        Nije ovde tema o uticaju dugotrajnog opterećenja na dizel motor, tema je kako pomoći čoveku koji je imao problem. Međutim vrlo brzo se pretvorila prvo u kritikovanje nečijeg stila vožnje pa zatim pljuvanje Dizel agregata. Dizel bez turba nije traktor, jeste blizu ali nije. Svaki automobil spreman za trku nema ništa zajedničko, sem obloga karoserije(onog spolja vidljivog) sa Stock varijantom . Naravno da nije normalno voziti auto 200km/h pola sata, ali nije dobro ni za jedan motor, a ne samo za dizel.

                        Comment

                        • Nigy
                          CBC Senator XXL
                          • 13.04.2006
                          • 921
                          • BGD

                          #27
                          Kritika je u cilju ukazivanja na posledice koje nastupaju rezimom rada motora koji nije predvidjen od strane fabrike.
                          Ne pljuje se ovde dizel agregat, ali je u sustini ono sto napisah tacno. Reci mi koji to savremeni dizel auto motor nema turbinu???
                          200 km/h mozes voziti pola sata ako je fabrika to predvidela (naveden je i primer) ali ne ako je to rezim koji je omogucen zahvaljujuci samo cipu bez ostalih prepravki.

                          Ovde kod nas je rasprostranjeno misljenje da je dizel motor neunistiv, pa se dosta ljudi prema njemu tako ophodi. Ova diskusija, izmedju ostalog, ima za cilj i to da istakne. Covek je imao problem, na srecu bez posledica, a mi zelimo njemu, a i ostalima, da ukazemo na to da ce ih takvim nacinom voznje stvoriti.

                          Originally posted by Jovana
                          Samo mi je pukla neka gumica (to je uvek nezgodna stvar i chini da se ljudi osecaju nelagodno)

                          Comment

                          • Ognjen
                            CBC Senator XXL
                            • 21.02.2008
                            • 438
                            • Novi Beograd
                            • -

                            #28
                            Ma to nije problem za turbo, ako se nešto značajno ne dogodi i benzinci će za desetak godina svi biti turbo (električni ili već neki hibridi, ali atmosferski benzinci nikako). Jače kočnice, veća sigurnost novih automobila ili ako ništa drugo potreba za čistijim automobilima će dovesti do toga. Vožnja 200km/h na sat nikad nije dobra, ponajmanje zbog motora. Ja sam probao da zaustavim Alfu 155 2.0TS sa 210km/h na nulu (bio mlad, cepao se sa vectrom 2.0 i promašio isključenje sa auto puta), i završilo se na svu sreću samo sa pokrivljenim diskovima (zamislite smeh tipa u vectri kada me sustigao , a ja vodom gasim točkove). Slažem se u vezi čipa, ali i vožnja u nekim graničnim, fabrički propisanim vrednostima bilo kog automobila, dizela i benzinca utiče negativno na trajanje tog istog motora.

                            Comment

                            • starac vujadin
                              CBC Senator XXL
                              • 27.08.2005
                              • 2617
                              • Stari grad

                              #29
                              Utice negativno, ali mnogostruko vise na dizel motor.

                              Comment

                              • mishkom
                                CBC Senator XXL
                                • 07.08.2007
                                • 591
                                • N/A
                                • N/A

                                #30
                                Jadan moj dizel

                                Nego u cemu je fora da benz.motor duze traje i bolje podnosi cepanje? To zbog turbnine na dizelima ili ima jos nesto??

                                Comment

                                Working...
                                X