Hvala za savete !!!
Motor unit failure !!!!!!! Savet!
Collapse
X
-
Slobodno ti cepaj tvoju alfu i ne obaziri se na price kao diesel nije za to uzmi benzinjaru i tako to
To su price od pre sto godina i vaze za diesele iz 80-ih godina a ne za diesele novijih generacija COMMON RAIL.
Nebi sigurno najpoznatije auto kuce pravile sportske automobile (za reli npr.) u diesel verziji.
Jedino je stvar do tvog motora konkretno, koliko je potrosen i dali ima kapaciteta da ga przis tako a chip uzmi sa rezervom
jer je on preporucljiviji za krace etape, ubrzanja u kracem intervalu a ne za cepanje od pola sata u njegovoj (chip) zoni rada....
Comment
-
-
..cini mi se da zaboravljate jednu stvar...
Kakve veze imaju dizeli u putnickom autu, i oni u npr. WTCC sampionatu ?
Inace, znamo da ih za sada ima samo Seat, a mozda i BMW krene tim putem...
Evo jednog podatka :
'' Benoit Bagur, SEAT Chief Engineer : Since the FIA mada possible to enter a Diesel engine in the competition, we started looking into the viability of the project, and it took off a few months ago.
The basis for the engine is the 170hp 2.0 mounted on the Leon FR. We kept the engine block and the cylinder head of the production model, but changed the turbo compressor and gearbox. Furthermore, we had to alter the front part to house intercooler and create new air intakes. ''
Dakle, samo osnova je fabricki model...koji je inace u Seat Leon FR TDi mnogo jaci nego 1.9 JTD...Pa, i tako jaci, nije dovoljno izdrzljiv, nego su mu promenili sve ono sto i riknjava, ili mu je neophodna izmena, da bi preziveo te ''visoke'' obrtaje kod dizela...
I, sta se desava sa tim motorom iz Seat-a TDI posle jednog trkackog vikenda ?
Cak i F1 baca motor posle dve trke...a to je ukupno manje od 1.000 predjenih kilometara...
Comment
-
-
evo rekao čovek
Jedino je stvar do tvog motora konkretno, koliko je potrosen i dali ima kapaciteta da ga przis tako a chip uzmi sa rezervom
jer je on preporucljiviji za krace etape, ubrzanja u kracem intervalu a ne za cepanje od pola sata u njegovoj (chip) zoni rada....
Moju 2.0 16v Tijku sam cepao od Kruševca do BGD-a 2 glave i ništa... mogla je 65 dana tako da ide...ali dizlo je dizlo pa makar i čuveni JTD, realno..
možda 2.4 ne znam ali 1.9 već malo teže...Astra GSI
Comment
-
-
Starce, za neke svoje komentare zasluzujes medalju!
Da budemo prakticni, dizel motor jeinace bi vozilo koje pogoni islo po njivi.
Jos u turbo eri Formule 1, izvlaceno je 1000 konja po litri zapremine, istina na benzin. Samo navrnes turbinu i molis se da se sve ne razleti.
Licno sam se uverio kako navrtanjem turbine dobijam 66+ procenata preko fabricke snage, ali se vek motora ne meri kilometrima, vec sekundama.
Da remiziram, povecanjem snage se skracuje radni vek motora. To nece biti izrazeno ako se ta dodatna snaga ne koristi stalno 'do koske', a ako se koristi, samo je pitanje vremena kada ce taj nacin maltretiranja iskazati svoje posledice.
Originally posted by JovanaSamo mi je pukla neka gumica (to je uvek nezgodna stvar i chini da se ljudi osecaju nelagodno)
Comment
-
-
Originally posted by NigyDa remiziram, povecanjem snage se skracuje radni vek motora. To nece biti izrazeno ako se ta dodatna snaga ne koristi stalno 'do koske', a ako se koristi, samo je pitanje vremena kada ce taj nacin maltretiranja iskazati svoje posledice.
Originally posted by TesteraA u Alfi 156ST je naravno običan 2.0TS sa 8 svećica i 375KS. Pa menjač,kočnice,sve StockBMW E46 320D
Comment
-
-
Vlada:
tema je o uticaju velike brzine i dugotrajnog opterecenja na dizel motor...
Nije ovde tema o uticaju dugotrajnog opterećenja na dizel motor, tema je kako pomoći čoveku koji je imao problem. Međutim vrlo brzo se pretvorila prvo u kritikovanje nečijeg stila vožnje pa zatim pljuvanje Dizel agregata. Dizel bez turba nije traktor, jeste blizu ali nije. Svaki automobil spreman za trku nema ništa zajedničko, sem obloga karoserije(onog spolja vidljivog) sa Stock varijantom . Naravno da nije normalno voziti auto 200km/h pola sata, ali nije dobro ni za jedan motor, a ne samo za dizel.
Comment
-
-
Kritika je u cilju ukazivanja na posledice koje nastupaju rezimom rada motora koji nije predvidjen od strane fabrike.
Ne pljuje se ovde dizel agregat, ali je u sustini ono sto napisah tacno. Reci mi koji to savremeni dizel auto motor nema turbinu???
200 km/h mozes voziti pola sata ako je fabrika to predvidela (naveden je i primer) ali ne ako je to rezim koji je omogucen zahvaljujuci samo cipu bez ostalih prepravki.
Ovde kod nas je rasprostranjeno misljenje da je dizel motor neunistiv, pa se dosta ljudi prema njemu tako ophodi. Ova diskusija, izmedju ostalog, ima za cilj i to da istakne. Covek je imao problem, na srecu bez posledica, a mi zelimo njemu, a i ostalima, da ukazemo na to da ce ih takvim nacinom voznje stvoriti.
Originally posted by JovanaSamo mi je pukla neka gumica (to je uvek nezgodna stvar i chini da se ljudi osecaju nelagodno)
Comment
-
-
Ma to nije problem za turbo, ako se nešto značajno ne dogodi i benzinci će za desetak godina svi biti turbo (električni ili već neki hibridi, ali atmosferski benzinci nikako). Jače kočnice, veća sigurnost novih automobila ili ako ništa drugo potreba za čistijim automobilima će dovesti do toga. Vožnja 200km/h na sat nikad nije dobra, ponajmanje zbog motora. Ja sam probao da zaustavim Alfu 155 2.0TS sa 210km/h na nulu (bio mlad, cepao se sa vectrom 2.0 i promašio isključenje sa auto puta), i završilo se na svu sreću samo sa pokrivljenim diskovima (zamislite smeh tipa u vectri kada me sustigao , a ja vodom gasim točkove).Slažem se u vezi čipa, ali i vožnja u nekim graničnim, fabrički propisanim vrednostima bilo kog automobila, dizela i benzinca utiče negativno na trajanje tog istog motora.
Comment
-
Comment