problem sa motorom prelude 86 1.8 2karburatora

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gavra
    CBC Senator XXL
    • 06.03.2008
    • 2031
    • Beograd

    #16
    Re: problem sa motorom prelude 86 1.8 2karburatora

    Code:
    http://www.eltec.rs/
    evo ovde recimo.....nije za profi upotrebu ali za to sto tebi treba je predobar
    Poslednji nek ugasi svetlo

    Comment

    • Stratos
      CBC Senator XXL
      • 10.09.2008
      • 2594
      • Novi Sad

      #17
      Re: problem sa motorom prelude 86 1.8 2karburatora

      Trebalo bi i dva vakummetra da se nađu za manje od 70 novaca.Nije neophodno da su neki ludilo precizni nego da možeš da uporediš levu i desnu stranu pa proveriš tako što im zameniš mesta.
      Dosta smo pisali aj sada malo radi pa javi da si uspeo

      Comment

      • nikolicji
        CBC Veteran
        • 26.06.2007
        • 133
        • Beograd

        #18
        Re: problem sa motorom prelude 86 1.8 2karburatora

        Gavro hvala za info, obicji cju ih vecj u ponedeljak.

        Stratos problem je shto sam nashao lika koji ima 4kom i necje da ih razdvaja. Provericju ovu firmu shto je Gavra dao link. Nisam ni znao da postoje i to josh u mom kraju. Verovatno da cu nacji tamo sve shto mi treba.

        Ljudi hvala na pomocji javljam kako idu radovi.
        Lud za Prelude

        Comment

        • Stratos
          CBC Senator XXL
          • 10.09.2008
          • 2594
          • Novi Sad

          #19
          Re: problem sa motorom prelude 86 1.8 2karburatora

          Ne trebaju ti četiri,trebaju ti dva ista ili slična koja mogu da naprave komparaciju.Vrši posao i diferencijalni vakummetar.

          Comment

          • nikolicji
            CBC Veteran
            • 26.06.2007
            • 133
            • Beograd

            #20
            Re: problem sa motorom prelude 86 1.8 2karburatora

            Gavro bio sam u ELTECu, najjeftiniji strob u ponudi, koji ima samo lampu i nishta vishe koshta 15000 dinara. Ajde ako imash josh neku ideju, ili imash neki polovni za prodaju javi molim te. Ova cena je prevelika, mogu za tri puta manje para da ga napravim, sa sve fensi kucjishtem i kablovima.
            Lud za Prelude

            Comment

            • Gavra
              CBC Senator XXL
              • 06.03.2008
              • 2031
              • Beograd

              #21
              Re: problem sa motorom prelude 86 1.8 2karburatora

              Poslednji nek ugasi svetlo

              Comment

              • nikolicji
                CBC Veteran
                • 26.06.2007
                • 133
                • Beograd

                #22
                Re: problem sa motorom prelude 86 1.8 2karburatora

                Nashao sam i ja tu shemu to cju i koristiti. Hvala puno, kazhem ti ovi biju po ushima sa cenama, dodushe sav alat je vrhunskog kvaliteta.

                Pala mi je glupa ideja na pamet, imam obichan strob na 220V, hocju da probam da napravim triger sa svecjice i da samo izvuchem produzhni do kola. Ako uspe javljam.
                Lud za Prelude

                Comment

                • nikolicji
                  CBC Veteran
                  • 26.06.2007
                  • 133
                  • Beograd

                  #23
                  Re: problem sa motorom prelude 86 1.8 2karburatora

                  E pa da izvestim o napredku. Iako sam prao karburatore onako malko, odluchio sam da ih totalno rastavimi pregledam, ochistim i nashtelujem. U medjuvremenu sam za nepunih 20E kupio materijal za strob i napravio ga, ispravan radi kao saticj, ali nemogu dobro da vidim oznake na zamajcu pa sam ih preneo na zupchasti kaish. Ali caka u celoj prichi jeste sam nakon ponovne ugradnje karburatora i dva dana traganja za nekim nachinom da reshim vakume (fale odredjeni delovi pa sam prema objashnjenju iz uputstva prevezao vakume tako da iskoristim sve delove koji su ostali i izbacim delove koji vishe ne postoje) upalio auto i RADI BOLJE NEGO IKAD DO SAD. Po prvi put auto prede onako kako se ochekuje od normalnog motora. Nema gushenja nakon turiranja, lagano se pali, prima gas i hladan i vrucj. Ipak je servis karburatora bio od presudnog znachaja zajedno sa uzupchenjem. Jedino shto je ostalo kao problematichna stavka, je shto, kad naglo stisnem gas, tako da usisna grana ostane bez vakuma, auto se prigushi pa onda prihvati gas. Jedan od razloga je shto na karburatorima nije ispravno pomocjno grlo, za ovakve situacije, ali zbunjujucje je shto mi i ugao paljenja kasni u toj situaciji, to ne mogu sebi da objasnim.
                  Hvala na pomocji izveshtavacju kako bude napredovalo.
                  Lud za Prelude

                  Comment

                  • TECA
                    CBC Senator XXL
                    • 14.10.2007
                    • 2355
                    • Oz

                    #24
                    Re: problem sa motorom prelude 86 1.8 2karburatora

                    ali zbunjujucje je shto mi i ugao paljenja kasni u toj situaciji, to ne mogu sebi da objasnim.
                    Opisi nam kako izgleda razvodnik,koliko vakuma dolaze do njega?Da li paljenje kasni i kad su skinuti vakumi,i da li bez njih ima pomeranja ka ranijem paljenju,dok je u vecim obrtajima?

                    Comment

                    • nikolicji
                      CBC Veteran
                      • 26.06.2007
                      • 133
                      • Beograd

                      #25
                      Re: problem sa motorom prelude 86 1.8 2karburatora

                      Razvodnik je standardni, elektronski, centrifugalni zakretach i vakumski zakretach ugla paljenja. Znachi samo jedno vakum crevo. Uspeo sam da napravim oznake na zamajcu tako da se vide pod strobom i nashtelovao ugao predpaljenja na 18 jer tu oznaku i imam na zamajcu i tako pishe u uputstvu. Sada to kashnjenje nije vishe tako problematichno jer i nije drastichno kao shto je bilo i ne pomera se dalje od dve trecjine puta ka TDCu. Nisam imao vremena za sve provere jer sam hteo da provozam auto posle skoro dve godine stajanja. imam josh stvarchica da reshim ali motor prede u svim rezhimima vozhnje.
                      Lud za Prelude

                      Comment

                      • Stratos
                        CBC Senator XXL
                        • 10.09.2008
                        • 2594
                        • Novi Sad

                        #26
                        Re: problem sa motorom prelude 86 1.8 2karburatora



                        Sada kada je proradio kako treba možeš da se provozaš do viewtopic.php?f=45&t=51501&start=175.

                        Comment

                        • nikolicji
                          CBC Veteran
                          • 26.06.2007
                          • 133
                          • Beograd

                          #27
                          Re: problem sa motorom prelude 86 1.8 2karburatora

                          Bedara, ja danas ishao u tazbinu Kasno video poruku da se vadim.
                          Lud za Prelude

                          Comment

                          • nikolicji
                            CBC Veteran
                            • 26.06.2007
                            • 133
                            • Beograd

                            #28
                            Re: problem sa motorom prelude 86 1.8 2karburatora

                            Mali update.

                            Hondica je registrovana i u voznom stanju imam još par sitnica ali su kočnice perfektne (što mi je najbitnije). Nego ono što me buni jesu uglovi paljenja u raznim opsezima rada kao i korektori ugla.

                            Kaže uputstvo da se u leru sa povezanim vakumom ugao šteluje na +18 stepeni (pre GMT) znači da kada stisnem gas i eliminišem vakum korektor (maksimalna korekcija prema uputstvu je 11 stepeni) na potezanju sa malih obrtaja ugao iznosi +7 stepeni, ili malo više pošto nije maksimum vakuma na leru. Meni se čini da je ovo malo ali neka me neko demantuja ako grešim.
                            E sad ja bih to lako pomerio malo ali druga tabela iz uputstva govori o centrifugalnom korektoru. Ono što mi nije jasno je što priprema za proveru obuhvata razvezivanje vakuma, i to je ok ali tabela kaže da na leru ugao paljenja treba da bude 0 stepeni. Što je nemoguće ako sam predhodno naštelovao na 18 stepeni. Ako tabela govori o promeni ugla (od osnovnog podešavanja) onda mi je na maksimumu obrtaja ugao paljenja +35 stepeni (maksimalna korekcija centrifugalnog korektora je 28 stepeni).

                            Da li sam ja lud ili je ovo previše ima li neko nekog iskustva o ovoj temi, prijala bi mi disukusija da sebi razjasnim ovo.
                            Ako treba još podataka javite.
                            Lud za Prelude

                            Comment

                            • Stratos
                              CBC Senator XXL
                              • 10.09.2008
                              • 2594
                              • Novi Sad

                              #29
                              Re: problem sa motorom prelude 86 1.8 2karburatora

                              Provera vakumskog regulatora: + 9-11* max.,sapočetkom korekcije na 73 mbara i max. otklonom na 446mbar za manuelni menjač ili 372 mbar za automatsku transmisiju.

                              Da te ne bune milibari?

                              Comment

                              • nikolicji
                                CBC Veteran
                                • 26.06.2007
                                • 133
                                • Beograd

                                #30
                                Re: problem sa motorom prelude 86 1.8 2karburatora

                                Ne bune me milibari, oni govore o maksimumu karekcije ugla na tom sklopu. Poenta je kada se koja korekcija javlja. Vakum se javlja sa nekom relativno većom merom na leru (ako ne maksimalnom), što je leptir gasa otvoreniji, to je i vakum manji. Takođe, sa porastom opterećenja, opada vakum. Usled otežanog ventiliranja cilindara (prosto rečeno). Kada se naglo doda gas opada vakum. Najveći vakum se javlja pri naglom puštanju gasa sa visokih obrtaja.

                                Al sam učio
                                Ako sam pogrešio recite,

                                Hoću da kažem da mi je malo sulud raspon. Kao da je za neko visoko oktansko gorivo. Stvarno ne znam šta je u orginalu predviđeno.
                                Lud za Prelude

                                Comment

                                Working...
                                X