problem sa motorom prelude 86 1.8 2karburatora

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Stratos
    CBC Senator XXL
    • 10.09.2008
    • 2594
    • Novi Sad

    #46
    Re: problem sa motorom prelude 86 1.8 2karburatora

    Dve stvari: prebogata smeša ili neodgovarajući ugao paljenja smeše dovode do trokiranja.
    Proveri izgled svećica. Koristi stroboskop za proveru ugla predpaljenja u svim režimima. Podatke nisi zagubio?

    Inače,"bogatija smeša brže sagoreva a napon proboja varnice je manji" je moj odgovor na tvoja dva pitanja.

    Comment

    • nikolicji
      CBC Veteran
      • 26.06.2007
      • 133
      • Beograd

      #47
      Re: problem sa motorom prelude 86 1.8 2karburatora

      Nisam još siguran tačno, danas sam tek uzeo svoj alat pa ću javiti tačno stanje kad skinem svećice. Problem je izgleda bio i u uglu paljenja i u položaju naknadno dodatog filtera. Sada je filter postavljen uspravno tako da ne zadržava vazduh i sada je pun goriva, dok je ranije bio samo do pola. Problem sa trokiranjem se ne dešava više ali imam utisak da auto ide slabije nego pre. Inače ugao sam pomerio za još par stepeni ka ranijem paljenju.

      Moram ponovo da napravim vidljivu oznaku na zamajcu jer me muči dok podešavam.

      Zanimljivost. Nisam još uvek tačno utvrdio sve ali... Razvodnik paljenja je sklopljen od dva različita modela Toyo-denso koji su ugrađivani u moju ludu (provereno). Izgleda da se pozicija "okidača" mimoilazi sa pozicijom razvodne ruke. U praksi, ako razvodnik okrećem ka ranijem paljenju, razvodna ruka je već prošla pored terminala odgovarajućeg klipa. Tako da je jedina funkcionalna varijanta da se vozi sa malo kasnijim paljenjem. Smislio sam i rešenje za ovo ako se ispostavi tačno. Kad budem siguran javiću tačno.
      Lud za Prelude

      Comment

      • nikolicji
        CBC Veteran
        • 26.06.2007
        • 133
        • Beograd

        #48
        Re: problem sa motorom prelude 86 1.8 2karburatora

        Pošto sam danas našao vremena i imao sav alat kod sebe izađem na parking rešen da rešim misteriju.

        I da bila je misterija. Razvodnik je sklopljen od dva varijante istog modela i radi donekle. Razlika između kućišta i unutrašnjosti dovodi do toga da se okretanjem razvodnika, ka ranijem paljenju, udaljava terminal razvodne kape od razvodne ruke (kada je 1 klip u GMT razv. ruka je već prošla kontakt za 1 klip) i dovodi do prekidanja varnice sa povećanjem broja obrtaja, ili bilo kakvog štelovanja paljenja. Dobro je što je moguće skratiti ruku vakum zakretača i time pomeriti momenat varnice u odnosu na telo razvodnika. Time je problem rešen jer je sada u momentu varnice razvodna ruka pravo naspram odgovarajućeg klipa.

        Hvala svima na pomoći. Nadam se da o ovoj temi nećemo imati razloga dalje da pričamo osim kao pomoć nekom drugom.

        Inače, nisam znao da može ovako da ide auto. Nema trokiranja, vuče ravnomerno, kao luda, ne puca na pušanje gasa niti u bilo kom momentu vožnje.
        Lud za Prelude

        Comment

        • Stratos
          CBC Senator XXL
          • 10.09.2008
          • 2594
          • Novi Sad

          #49
          Re: problem sa motorom prelude 86 1.8 2karburatora

          E pa...vidim da je vreme da ti čestitam na uspešno rešenoj zagonetci
          Valjda ćeš sada uživati u "ludi" (jel može tako da se kaže? )

          Comment

          • nikolicji
            CBC Veteran
            • 26.06.2007
            • 133
            • Beograd

            #50
            Re: problem sa motorom prelude 86 1.8 2karburatora

            Uživaću u ludi (može) samo tako. Da mi je neko pričao, da ovaj moj auto može ovoliko bolje da ide, iskreno, ne bih verovao.
            Nisam znao da ovako ide, ludilo.
            Lud za Prelude

            Comment

            • Stratos
              CBC Senator XXL
              • 10.09.2008
              • 2594
              • Novi Sad

              #51
              Re: problem sa motorom prelude 86 1.8 2karburatora

              Luda

              Comment

              • b_samardzic
                CBC Senator XXL
                • 02.04.2005
                • 1557
                • Smederevo

                #52
                Re: problem sa motorom prelude 86 1.8 2karburatora

                Originally posted by nikolicji
                Pošto sam danas našao vremena i imao sav alat kod sebe izađem na parking rešen da rešim misteriju.

                I da bila je misterija. Razvodnik je sklopljen od dva varijante istog modela i radi donekle. Razlika između kućišta i unutrašnjosti dovodi do toga da se okretanjem razvodnika, ka ranijem paljenju, udaljava terminal razvodne kape od razvodne ruke (kada je 1 klip u GMT razv. ruka je već prošla kontakt za 1 klip) i dovodi do prekidanja varnice sa povećanjem broja obrtaja, ili bilo kakvog štelovanja paljenja.
                viewtopic.php?f=340&t=14822

                Pogledaj ovaj stari topik imao sam isti problem cak je i kapa izgorela na 4 mesto zbog skakanja varnice. Misterija je otkrivena tek nakon kompletno rasklopljenog razvodnika. Neko je takodje ubacio osovinu razvodnika od drugog tipa.

                Comment

                • Stratos
                  CBC Senator XXL
                  • 10.09.2008
                  • 2594
                  • Novi Sad

                  #53
                  Re: problem sa motorom prelude 86 1.8 2karburatora

                  Prelistah na brzinu tvoju temu
                  Setila me je kada sam se prvi put susreo sa istim problemom,isti razvodnik,isti auto.
                  Mislio sam da sam flipnuo (?)
                  Epilog je bio sledeći: jedan deo namotaja rotora koji inicira signal za varnicu se fiksira za osovinu na koju se montira razvodna ruka.Taj limeni što su četiri "prstića" savijena na dole. E,fiksira,i to kajlom! Proklizao je taj limeni oko osovine i zakrenuo se za 10-15*. Kasnije sam sretao i 45*. I za toliko stepeni je asinhron sa kapom.
                  A bio me je izludeo...

                  Comment

                  • nikolicji
                    CBC Veteran
                    • 26.06.2007
                    • 133
                    • Beograd

                    #54
                    Re: problem sa motorom prelude 86 1.8 2karburatora

                    Ma kad sam pogledao kako treba shvatio sam šta se dešava. Vidi se na samoj razvodnoj ruci da varnica skače na samom kraju ruke. Dobra stvar je što na polug(z)i od vakum aparata ima navoj te se spoljni deo može zakretati po potrebi tako sam i napravio rešenje. Sada se vidi na razvodnoj ruci da tačno pada varnica na sredinu onog limčića. Razvodnik je sada kao bombona ali sam morao opet da rasturam karburatore. Šta ćete naše gorivo plus prljav rezervoar. Završio sam posao kompleno. Ovaj pput sam rasturi karburatore do poslednjeg šrafa i svaki deo oprao detaljno. Nadam se da ću ih sutra namontirati ali ne smem još da palim auto. Moram prvo da operem rezervoar i da isperem instalaciju kao i da opet zamenim filtere za gorivo ako ne mislim da svakih šest meseci otvaram carbove.

                    Pošto je frka za delove za ove karburatore (svi prodaju polovne ne proverene, ono radili su na kolima sa kojih su skinuti) strašno sam se zaintersovao za varijantu sa četiri karburatora, preuzeto sa sportskih varijanti motocikala. Zanima me ima li ko kakvu ideju oko ovakve budževine kao i gde bih mogao da dođem do četiri ista karburatora i koliko košta varijanta za ona četiri uparena karburatora.
                    Lud za Prelude

                    Comment

                    • Stratos
                      CBC Senator XXL
                      • 10.09.2008
                      • 2594
                      • Novi Sad

                      #55
                      Re: problem sa motorom prelude 86 1.8 2karburatora

                      strašno sam se zaintersovao za varijantu sa četiri karburatora
                      Samo sam čekao kada će i tebe da pokosi virus
                      Ujedno razmišljaj o načinu za sinhronizaciju tih karbova a bogami ako hoćeš i gas na sve to...
                      Moraćeš da se potrudiš oko

                      Comment

                      • nikolicji
                        CBC Veteran
                        • 26.06.2007
                        • 133
                        • Beograd

                        #56
                        Re: problem sa motorom prelude 86 1.8 2karburatora

                        Gas je verovatno pusta želja jer moja ideja je ispravan i funkcionalan auto. Ako mi ovi carbovi budu pravili još problema moram da smislim rešenje da postavim četiri carba neke novije generacije. Gas na takav setup ne bih ni postavljao. Ako se posle ispiranja instalacije i trećeg remonta smiri situacija možda i ugradim plin.

                        Moram da pitam zašto kažeš da me je pokosio virus? Da li je još neko radio takvu konverziju? Treba mi par informacija gde nabaviti carbove i koju dimenziju uzeti? Može matematički da se dobije dimenzija tela, ja imam dva od 34mm, da li treba zadržati ukupnu površinu poprečnog preseka ili je moguće odstupati?

                        Potrebno je rešiti i pitanje vakuma, da li smem da napravim most između usisnih grana ili moraju da ostanu zasebne, a samim tim i nabaviti vakum pumpu za servo i razvod vazduha u kabini.

                        Ajde ako imaš neke informacijo o ovakvom projektu molim te da mi pošalješ niki info ili neki link sa malo detaljnijim opisom.

                        Hvala unapred.
                        Lud za Prelude

                        Comment

                        • Stratos
                          CBC Senator XXL
                          • 10.09.2008
                          • 2594
                          • Novi Sad

                          #57
                          Re: problem sa motorom prelude 86 1.8 2karburatora

                          Dijagnoza viroze glasi
                          -where real tuners live-

                          Vi Hondaši ste podložni...Slab vam je imunitet na takve stvari

                          Nemam konkretne informacije,ali ću se malo raspitati u vezi neke četvorke mikuni/keihin...
                          Ja sam stavljao na neke druge modele neki drugi tip 2x2...
                          Nebi trebalo da premašiš postojeći prečnik difuzora,samo pomnoži sa 4.

                          Comment

                          Working...
                          X