na motoru ove mazde kao sto je vec poznato problem je i glavna mana razvodnik paljenja. kod mene se desio takodje kvar na Razvodniku
izgubio je varnicu na svecicama. Da bi situacija bila jasnija auto sam kupio sa neispravnim motorom. Posto je oznaka sa Razvodnika otpala nasao sam oznaku na komutatoru koja je J885. zbog malobrojnosti ovog auta uspeo sam pronaci razvodnik identicnog izgleda sa Mazde MX 6 na cijem je komutatoru u razvodniku oznaka J888. auto je nakon ugradnje uspesno startovao s tim da nakon zagrevanja na radnu temperaturu i smanjenja broja obrtaja ne preima gas i puca naizmenicno u usisnoj i izduvnoj grani. Kada je motor hladan drzi oko 2000 obrtaja ponasa se znatno bolje ili cak normalno prima gas dok je sauh aktivan. Zanima me da li neko zna jel to samo do razlike u komutatoru na paljenju ili postoji mogucnost da su neka creva na vakuumskom sistemu pogresno vezana. Zupcasti kais je uredno namesten.

Comment