na motoru ove mazde kao sto je vec poznato problem je i glavna mana razvodnik paljenja. kod mene se desio takodje kvar na Razvodniku
izgubio je varnicu na svecicama. Da bi situacija bila jasnija auto sam kupio sa neispravnim motorom. Posto je oznaka sa Razvodnika otpala nasao sam oznaku na komutatoru koja je J885. zbog malobrojnosti ovog auta uspeo sam pronaci razvodnik identicnog izgleda sa Mazde MX 6 na cijem je komutatoru u razvodniku oznaka J888. auto je nakon ugradnje uspesno startovao s tim da nakon zagrevanja na radnu temperaturu i smanjenja broja obrtaja ne preima gas i puca naizmenicno u usisnoj i izduvnoj grani. Kada je motor hladan drzi oko 2000 obrtaja ponasa se znatno bolje ili cak normalno prima gas dok je sauh aktivan. Zanima me da li neko zna jel to samo do razlike u komutatoru na paljenju ili postoji mogucnost da su neka creva na vakuumskom sistemu pogresno vezana. Zupcasti kais je uredno namesten.
mazda MX 3 problem sa radom motora
Collapse
X
-
Odg: mazda MX 3 problem sa radom motora
inace istog su oblika ravodnici samo sam primetio razliku u uglu osovine na koju ide razvodna ruka i premestio sam sve na kuciste od MX3 znaci kompletnu elektroniku iz razvodnika mx6 u mx3 da bi bio tacan ugao paljenja
ali se ponovo desava isti problem puca i usisu i u izduvu[/youtube]
Comment
-
-
Odg: mazda MX 3 problem sa radom motora
jedino mi ostaje da probam da vezem spoljnu bobinu na originalno paljene koje je izgubilo varnicu video sam da je izvodljivo. padalo mi je to i ranije na pamet samo nisam siguran da to nece da remeti rad ostale elektronike?[/youtube]
Comment
-
Comment