neravnomeran ler gas

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • micky8383
    CBC Član
    • 18.10.2009
    • 75
    • Nis

    #16
    Paljenje provereno stroboskopom i u leru varira od 5 pa do 20 stepena pre gmt . . . Sta moze biti uzrok ? Lambda sonda proverena i ona je ispravna...

    Comment

    • micky8383
      CBC Član
      • 18.10.2009
      • 75
      • Nis

      #17
      Jek ima neko ideju zbog cega varira paljenje ?

      Comment

      • Franjo
        Banovan
        • 14.08.2009
        • 2831
        • Inđija - Beograd
        • Renault megan II res

        #18
        Kada je rađen veliki servis? U svakom slučaju, proveri stanje zupčastog kaiša (timing belt) i pravilnost uzubljenja. Španeri i zategnutost.

        Comment

        • micky8383
          CBC Član
          • 18.10.2009
          • 75
          • Nis

          #19
          Uzubljeneje i zategnutost kaisa provereni jos prvog dana kada sam poceo da resavam problem. To je sve kao sto treba .Da li je moguce da se kajlica na radilici pojela pa da tu ima lufta ? Ili razvodnik nesto da zeza ? Ali on je proveren sve je kao sto treba, odnosno nema lufta u njemu

          Comment

          • Franjo
            Banovan
            • 14.08.2009
            • 2831
            • Inđija - Beograd
            • Renault megan II res

            #20
            Originally posted by comi 1342 View Post
            Ako dobro tumačim, imaš 18, 11, 12 i 15 greške, sve imaju logike...
            Odmah sam primetio, ali ni sad nije kasno: prva greška je 08 u vezi MAF senzora!

            Microsoft Word - Ford Probe ECU Code Reading.doc - codereading.pdf

            Comment

            • micky8383
              CBC Član
              • 18.10.2009
              • 75
              • Nis

              #21
              I to sam probao. . .Imam dve mazde, jedna je sa 1,8 a druga sa 2.0 motorom. Maf je potuno indentican ( ima istu oznaku ) pa sam sa skinuo i njega sa drugog auta ali i dalje isto . . .
              Last edited by micky8383; 07.11.2013, 13:55.

              Comment

              • TECA
                CBC Senator XXL
                • 14.10.2007
                • 2355
                • Oz

                #22
                1.Kompresija,da se izmeri
                2.Eliminisati EGR,ako ima
                3.Eliminisati kanister benziskih isparenja,ako ima
                4.Ako je i dalje nemiran,traziti gde falsira vazduh na usisu
                5.Ako i ne falsira,problem najverovatnije sa zazorom ventila(potonuli ventili previse)

                Comment

                • micky8383
                  CBC Član
                  • 18.10.2009
                  • 75
                  • Nis

                  #23
                  Originally posted by TECA View Post
                  1.Kompresija,da se izmeri
                  2.Eliminisati EGR,ako ima
                  3.Eliminisati kanister benziskih isparenja,ako ima
                  4.Ako je i dalje nemiran,traziti gde falsira vazduh na usisu
                  5.Ako i ne falsira,problem najverovatnije sa zazorom ventila(potonuli ventili previse)
                  Kakve veze ima sve ovo navedeno sa variranjem ugla predpaljenja ? Znaci na 800 rpm varira od 5 do 20 stepeni pre gmt, dok je na nekom konstantnom gasu na recimo 2500 obrtaja paljenje bez variranja
                  Last edited by micky8383; 07.11.2013, 19:17.

                  Comment

                  • Franjo
                    Banovan
                    • 14.08.2009
                    • 2831
                    • Inđija - Beograd
                    • Renault megan II res

                    #24
                    Originally posted by micky8383 View Post
                    ... Ili razvodnik nesto da zeza ? Ali on je proveren sve je kao sto treba, odnosno nema lufta u njemu
                    Ipak, on je čest uzrok, a veoma je teško, ustanoviti, da li ima zazora. Da li si menjao ručicu?

                    Da li si izbrisao greške i ponovio "čitanje" posle par dana?

                    Comment

                    • TECA
                      CBC Senator XXL
                      • 14.10.2007
                      • 2355
                      • Oz

                      #25
                      Kakve veze ima sve ovo navedeno sa variranjem ugla predpaljenja
                      Nema veze ako posmatras iz ugla da je to stojadin ili Lada,a u Tvom slucaju ima i te kako veze!

                      Comment

                      • micky8383
                        CBC Član
                        • 18.10.2009
                        • 75
                        • Nis

                        #26
                        Mislis na razvodnu ruku ? Nisam . . . Pa kad bih imao jedan za probu pa da ustanovim da li je do razvodnika ali nisu isti razvodnik na drugom autu

                        Comment

                        • micky8383
                          CBC Član
                          • 18.10.2009
                          • 75
                          • Nis

                          #27
                          Originally posted by TECA View Post
                          1.Kompresija,da se izmeri
                          2.Eliminisati EGR,ako ima
                          3.Eliminisati kanister benziskih isparenja,ako ima
                          4.Ako je i dalje nemiran,traziti gde falsira vazduh na usisu
                          5.Ako i ne falsira,problem najverovatnije sa zazorom ventila(potonuli ventili previse)
                          Originally posted by TECA View Post
                          Nema veze ako posmatras iz ugla da je to stojadin ili Lada,a u Tvom slucaju ima i te kako veze!
                          Ok. Provericemo i sve sto je navedeno

                          Comment

                          • TECA
                            CBC Senator XXL
                            • 14.10.2007
                            • 2355
                            • Oz

                            #28
                            Vas razvodnik ima dva senzora u sebi.Jedan da odredi gornju mrtvu tacku,a drugi da racunar zna u svakom trenutku polozaj radilice.radi preciznog pocetka ubrizgavanja goriva,kao i eventualne korekcije za svaki cilindar posebno,u smislu odrzavanje podjednake brzine svakog klipa.S toga nema tu delova koji bi mogli imati lufta.Setanje predpaljenja dolazi od pokusaja racunara da ispegla neravnomeran rad na leru.Postoji,verovatno,mogucnost da se predpaljenje "zakljuca"(prespajanjem nekih pinova na dijag konektoru,ili pak mora org skenerom-ne znam ) i izvrsi korekcija podesavanja paljenja po fabrickoj specifikaciji.Sta ce biti,a bice slicno-po otkljucavanju,dalje treba traziti po gore navedenim smernicama.Za sada ne vidim da u opste ima potrebe pomerati razvodnik.

                            Comment

                            • micky8383
                              CBC Član
                              • 18.10.2009
                              • 75
                              • Nis

                              #29
                              Ustanovljeno da nesto sa vakumom nije uredu, odnosno sa ventilima. . .Treba da se skida glava pa smo trenutno odustali od toga

                              Comment

                              • TECA
                                CBC Senator XXL
                                • 14.10.2007
                                • 2355
                                • Oz

                                #30
                                Vakum?Naravno da ce biti los kada santa na leru...kako ste utvrdili da nesto nije u redu sa ventilima?Ispostovan redosled ispitivanja ili slobodna procena

                                Comment

                                Working...
                                X