Paljenje provereno stroboskopom i u leru varira od 5 pa do 20 stepena pre gmt . . . Sta moze biti uzrok ? Lambda sonda proverena i ona je ispravna...
neravnomeran ler gas
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Uzubljeneje i zategnutost kaisa provereni jos prvog dana kada sam poceo da resavam problem. To je sve kao sto treba .Da li je moguce da se kajlica na radilici pojela pa da tu ima lufta ? Ili razvodnik nesto da zeza ? Ali on je proveren sve je kao sto treba, odnosno nema lufta u njemu
Comment
-
-
Originally posted by comi 1342 View PostAko dobro tumačim, imaš 18, 11, 12 i 15 greške, sve imaju logike...
Microsoft Word - Ford Probe ECU Code Reading.doc - codereading.pdf
Comment
-
-
1.Kompresija,da se izmeri
2.Eliminisati EGR,ako ima
3.Eliminisati kanister benziskih isparenja,ako ima
4.Ako je i dalje nemiran,traziti gde falsira vazduh na usisu
5.Ako i ne falsira,problem najverovatnije sa zazorom ventila(potonuli ventili previse)
Comment
-
-
Originally posted by TECA View Post1.Kompresija,da se izmeri
2.Eliminisati EGR,ako ima
3.Eliminisati kanister benziskih isparenja,ako ima
4.Ako je i dalje nemiran,traziti gde falsira vazduh na usisu
5.Ako i ne falsira,problem najverovatnije sa zazorom ventila(potonuli ventili previse)Last edited by micky8383; 07.11.2013, 19:17.
Comment
-
-
Originally posted by micky8383 View Post... Ili razvodnik nesto da zeza ? Ali on je proveren sve je kao sto treba, odnosno nema lufta u njemu
Da li si izbrisao greške i ponovio "čitanje" posle par dana?
Comment
-
-
Originally posted by TECA View Post1.Kompresija,da se izmeri
2.Eliminisati EGR,ako ima
3.Eliminisati kanister benziskih isparenja,ako ima
4.Ako je i dalje nemiran,traziti gde falsira vazduh na usisu
5.Ako i ne falsira,problem najverovatnije sa zazorom ventila(potonuli ventili previse)Originally posted by TECA View PostNema veze ako posmatras iz ugla da je to stojadin ili Lada,a u Tvom slucaju ima i te kako veze!
Comment
-
-
Vas razvodnik ima dva senzora u sebi.Jedan da odredi gornju mrtvu tacku,a drugi da racunar zna u svakom trenutku polozaj radilice.radi preciznog pocetka ubrizgavanja goriva,kao i eventualne korekcije za svaki cilindar posebno,u smislu odrzavanje podjednake brzine svakog klipa.S toga nema tu delova koji bi mogli imati lufta.Setanje predpaljenja dolazi od pokusaja racunara da ispegla neravnomeran rad na leru.Postoji,verovatno,mogucnost da se predpaljenje "zakljuca"(prespajanjem nekih pinova na dijag konektoru,ili pak mora org skenerom-ne znam) i izvrsi korekcija podesavanja paljenja po fabrickoj specifikaciji.Sta ce biti,a bice slicno-po otkljucavanju,dalje treba traziti po gore navedenim smernicama.Za sada ne vidim da u opste ima potrebe pomerati razvodnik.
Comment
-
Comment