Zar ti nije lakse da nadjes majstora koji ima stroboskop i ume da vidi kakva je varnica?
Nece da upali posle sklapanja motora
Collapse
X
-
Cao ljudi, nisam se javio odavno, (sramota da me bude) inace, zadnje oko cega smo polemisali je bio razvodnik, ipak nije do razvodnika, ni do komutatora, a bome, ni do kablova i svecica (nove svecice
). Izgleda, a i na kraju se ipak sve svodi na karburator. Dotera mi komsija, koji je inace iz Leskovca, dva karburatora, kad sam ih video, uplasio sam se. Ono modeli 30/35 PDSI. Nemam granu da mogu da ih stavim, bar onaj koji radi, posto je jedan dobar drugi nije, jos saznam posle da ne bih ni mogao da ih stavim zbog "njihove visine", kao leci ce hauba na poklopac filtera. Nego da vas ne smaram vise, sta mislite, sa cime je najbolje oprati karburator, znaci ceo, spolja i unutra? I kako da znam ili da dokucim da je neka od onih diznica zapusena? Da produvam sa kompresorom ili sta? Da li postoje neke posebne mere za rupice tih dizni, posto sam nasao neke fajlove na netu za isti karburator, ali me manjak znanja engleskog jezika ubija? Hvala vam ljudi, mnogo.
P.S. Da li mozda neko ima na srpskom oznake delova ovog karburatora?
Pozdrav.
Comment
-
-
Ovo me podseti na jedan primer od prosle zime.Naime,dodje kolega kod mene i aman zaman pomagaj,dva dana ne moze upaliti jedan auto.Menjao i pumpu i razvodnik,svecica,kablova,karburator,zupcio...Ako odstoji malo upali,radi malo na leru i gotovo,nema vise paljenja.Odem do njega,udjem u radnju i sa vrata vidim u cemu je problem...Kako se covek udari sakom po glavi
Ali u ovom slucaju moze biti svasta...ne bih da nagadjam.
Zaboravio sam da kazem da je auto dosao ispravan u radnju,posle zamene lamele nije hteo upaliti,nije zacepljen auspuh bio...Golf 1
Isto bi se desilo i da nije majstor nista popravljao...
Poruku izmenio: M-power
Comment
-
-
Ljudi, nije ni do karburatora, probali smo drugi sa auta skinut, kolega je dosao do mene, isto Suza. Pa posto nije ni karburator, ni struja u pitanju, ni auspuh, ni retrovizor... koja mi jos opcija ostaje? Da skidam ponovo sve dole, a desava se isto ono sto je i TECA napisao u predhodnom postu, mada nisam ni siguran da li sam trebao da izvucem neku pouku iz tog posta? Da li je moguce da ventili zezaju? i ako zezaju, sta bi moglo da ne stima kod njih?
Comment
-
-
Originally posted by TECAOvo me podseti na jedan primer od prosle zime.Naime,dodje kolega kod mene i aman zaman pomagaj,dva dana ne moze upaliti jedan auto.Menjao i pumpu i razvodnik,svecica,kablova,karburator,zupcio...Ako odstoji malo upali,radi malo na leru i gotovo,nema vise paljenja.Odem do njega,udjem u radnju i sa vrata vidim u cemu je problem...Kako se covek udari sakom po glavi
Ali u ovom slucaju moze biti svasta...ne bih da nagadjam.
Zaboravio sam da kazem da je auto dosao ispravan u radnju,posle zamene lamele nije hteo upaliti,nije zacepljen auspuh bio...Golf 1
Isto bi se desilo i da nije majstor nista popravljao...
Poruku izmenio: M-power
Comment
-
-
Originally posted by ghost26300Ja tek sad video da je M-Power izmenio-la poruku. O cemu se radi? Jel ovaj sajt sluzi za zavitlavanje ljudi, ili sta???
Ima li taj motor kompresiju?To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Za "tamburskog", creva nisu okrenuta posto je nemoguce zato sto ima oznake tacno gde koje ide. Inace, moje izvinjenje M-Power-u, izgleda da sam vec stvarno podilkanio, ima kompresiju, ali vise nije ni bitno. Vec uveliko sutra ga slepam kod drugog majstora, tako da cu samo da vam javim sta je bilo, tj. ako majstor bude hteo da mi kaze sta se desilo. Moje izvinjenje jos jedan put, hvala. Pozdrav.
Comment
-
-
Sta??? Dizel? Ma nema sanse. Ako ste na taj post mislili. Mada, kada bolje razmislim, to vece kada mi se dogodilo to sa motorom, dosuo sam 5 litara,ma ako je to ima da odlepim. Naime, menjao sam kolegu, posto radim u **nije ni bitno**, dohvatio sam veliki kanister od 30 litrara, i usuo 5l u jedan manji i sipao u auto. Kada sam krenuo prema lokaciji, koja je udaljena 300m kroz park ili 3 min. autom okolo, auto je krenuo normalno, medjutim na pola puta je tako poceo da trokira da je to bilo strasno. Ventili su lupali ko ludi jedva je "vuko", kako sam dosao do kuce, ni sam ne znam, posto od kuce do posla imam bar 4-5 km. ??????? Od goriva drzimo, bezolovni, obican i mesavinu. Mesavina je crvena i nema sanse da sam to sipao, jedino da nije nesto drugo bilo u kanisteru? Voda? ili nesto drugo? Kupicu sutra gorivo na pumpi, izvuci cu to iz rezervoara, isterati iz creva sta ima i sipati to sto kupim pa cu da vidim. Heh, ne znam sta da vam kazem, osim da se strpite do sutra, javicu.
P.S. Samo da dodam, da kada sam sipao to "gorivo" imao sam u autu jos od prilike 1-2l goriva, i bila noc pa nisam ni video boju tecnosti, a garaza i ovako kandi na gorivo, tako da nisam mogao ni da osetim miris.
Comment
-
-
Prvo kazes nema sanse posle kad malo bolje razmislim znaci ako nisi siguran u sebe sedi i razmisljaj malo duze kao sto ti je ovde neko rekao.
Ne vidim da te iko zavitlava ako ti kaze neki predlog neka to bude i neka glupost shvati i da i zbog gluposti auto ne moze da radi,a ta glupost moze da bude da si sipao dizel.Javi sta si uradio,pozz.
Comment
-
-
Jesam siguran u sebe, stvar je u tome sto se to desilo polovinom septembra, a sada je decembar. I po meni, normalno od nerviranja, ne moze covek bas ni sve da zapamti, zato sto se kroz pricu o tome "sta bi moglo da bude" i "da nije mozda ovo", plus svakodnevni zivot koji se ne sastoji samo od razmisljanja o autu, nego i drugim stvarima, mozak malo uzjoguni. Svaka cast svima na ovom forumu, ja sam i vise nego odusevljen i zahvalan sto hoce da mi pomognu, u trenutku mi je delovalo kao da me neko baca u rebus. Moja greska, najverovatnije zato sto sam izfrustriran zbog auta. Ne krivim nikoga odavde i zahvaljujem ljudima sto hoce da mi pomognu, a verujem da me ovde mnogi razumeju, zato sto i oni sigurno imaju, ili su imali neki problem oko kojeg su lupali glavu danima.
Inace, nije bio ni dizel ni voda, bio je to obican benzin ipak. Ovako sam probao: Ispraznio karburator, otkacio crevo sa AC pumpe od rezervoara, navuko drugo crevo na pumpu i stavio ga u flasu sa bezolovnim, i poceo da verglam dok ne napuni solju karburatora. Medjutim, ista stvar, malo je upalio na sekundu i to je bilo to, ugasi se. Probao sam vise puta, ali nista. Ostadose mi, cini mi se, samo ventili pa cu da vidim. Mozda ne bi bilo lose da kupim nove, ako se ovi pokazu iole losi. Pozdrav svima. Nadam se da se niko ne ljuti na mene.
Opet P.S. Kada sam to odradio, posto nije hteo da upali, naisao je drugar koji je radio auto i rekao da ce da dodje sutra da skinemo glavu da bi proverili ventile. Ja sam, kada je on otisao, skinuo karburator i usisnu granu. Da bih bacio pogled odatle na usisne ventile, (bar ja mislim da jesu, ipak dolaze na stranu gde je usisna grana) inace, ubacili smo u cetvrtu i poceli polako da ga pomeramo napred, cale mi je pomogao. Na trecem ventilu kada ga je zatvorio, poceli su da se pojavljuju baloncici. Da li to treba ili sme da se desava? Hvala.
Comment
-
Comment