Nece da upali posle sklapanja motora

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #46
    Kako su poceli da se pojavljuju baloncici?
    Nemoj da skidate glavu, izmerite kompresiju da bi znali da li dihtuje/zatvara.

    Da li je stvarno dobro uzupcen?
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • ghost26300
      CBC Član
      • 14.11.2008
      • 24
      • Vrsac

      #47
      Pa, otvori usisni ventil (spusti se dole) i onda pocne da ga dize, da zatvara, kad dodje u gornju granicu, sitni baloncici se stvaraju, kao venac na rakiji, ali se ponasaju kao sapunica. Odmah pucaju jedan za drugim, ko koka kola. Inace drugar ga je uzupcio, znaci na one repere (valjda se tako zovu) dole na radilici i gore kod bregaste i skida prvu svecicu da bi gurnuo srafciger unutra da napipa klip. Da dodje do gornje granice, koliko god to bilo, to mi je stvarno nepoznato. Bar mi je on tako pricao, doduse video sam kad sve to radi. Valjda je to dobro. Kaze da mu je stvarno zao sto ne zna sta mu je, kaze da je uradio sila Boga generalki, a bas kod mene se nesto zeznulo. Vraticu sutra usisnu granu i karburator pa cemo da izmerimo kompresiju. Da li postoji neka posebna procedura kod merenja kompresije? Na primer da otkacim crevo sa AC pumpe ili tako nesto? Da povadim sve svecice da lakse vrti kad vergla? Da li je tacno da treba da bude 11 bara kompresija?

      Comment

      • dario opel kadett
        CBC Senator XXL
        • 22.09.2008
        • 373
        • ljeskovica

        #48
        ja mislim da treba da bude 8 .neka me isprave ako grijesim.bar kod mene bi trebalo da je 8
        Na plin se kuva,na diesel se grije,a na BENZIN se VOZI!

        Comment

        • M-power
          Moderator
          • 10.01.2005
          • 10060
          • Bg; Banovo Brdo
          • CorsaC, astra H,

          #49
          8 je malo za uradjen motor. Trebalo bi da je izmedju 11-13.
          Mislim da cete dzaba skidati glavu sve i da je taj jedan ventil u problemu.
          Ti uspes da upalis auto pa se on ugasi, znaci ako je upalio sa problematicnim ventilom zasto ne bi radio posto mu je najteze da upali. Druga stvar taj motor ce da radi na 3 cilindra i sa otvorenim ventilima, pa i na 2 cilindra radicxe pod gasom al ce se muciti i trokirati.
          Mislim da iz nekog razloga izgubis gorivo posle paljenja. Ili nesto sa paljenjem nije uredu. Sada si me bas zainteresovao moracu da procitam temu od pocetka.
          To date there has never been a faster car built for the public road and,
          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

          Comment

          • TECA
            CBC Senator XXL
            • 14.10.2007
            • 2355
            • Oz

            #50
            Bas me zanima kako si utvrdio da je benzin ispravan.Od trenutka kada su nastali problemi(lupanje ventila,trokiranje i na kraju gasenje) meni i dalje "mirise" na dizel.U mesavini benzina i dizela preovladava miris benzina i culom mirisa ne mozes napraviti razliku.Treba ce tebi dosta muke da ga posle dizela upalis na benzin.Na prvom mestu moras staviti nove svecice.
            Ako hoces da eliminises da li je gorivo u pitanju,izvuci litar u flasu i prikaci na ispravan auto i vidi da li ce raditi 10ak minuta.
            Ili,pogledaj da li su sada mokri kanali u usisu.Benzin bi do sada ispario,dizel ne

            Comment

            • dario opel kadett
              CBC Senator XXL
              • 22.09.2008
              • 373
              • ljeskovica

              #51
              Originally posted by M-power
              8 je malo za uradjen motor. Trebalo bi da je izmedju 11-13.
              da li si siguran u to?

              comi pomagaj!

              ja mislim po fabrickim podatcima da je 8.
              Na plin se kuva,na diesel se grije,a na BENZIN se VOZI!

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #52
                Naravno, pa staticka je oko 9.
                Po kojim fabrickim podacima?...mislis po radionickim?
                8 je po meni vec za generalnu, sem ako je slucaj da sa tom kompresijom ne trosi ulje nesto posebno pa da se i ne radi.
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • tamburski
                  CBC Senator
                  • 27.09.2007
                  • 210
                  • PANCEVO

                  #53
                  Jedno je stepen kompresije u cilindru a drugo je pritisak vazduha u cilindru koji se meri u barima i za taj motor je oko 13
                  a koji je to auto bolji od moskvica

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #54
                    Inace drugar ga je uzupcio, znaci na one repere (valjda se tako zovu) dole na radilici i gore kod bregaste
                    ne znam koji je motor, nisam bas pratio , ali ako ima razvodnik paljenja na bloku da li ste prekonotrolisali reper za razvodnik i pravilno uzupcili isti ?

                    mislim da je @Teca vec rekao, upotrebite alat pri dijagnostici, konrektno stroboskop.
                    time cete izmeriti i pouzdano znati stanje sistema paljenja.

                    samo da te podsetim, da bi motor radio potrebna su 3 uslova-

                    -varnica odredjene energije u tacno odredjenom trenutku za tacno odredjen cilindar
                    -goriva smesa benzina i vazduha, okvirno dobrog odnosa

                    (i sa losim karburatorom, pa cak i bez njegovog rada motor mora da upali- ako sipas direktno kroz grlo karburatora recimo 5grama benzina i anlasujes uz pedalu gasa do poda motor mora da se pokrene ili bar da ozbiljno "pokusa" )

                    - dobro dihtovanje komore za sagorevanje, tj kompresija sabijenog vazduha.

                    od 10-11 bara pa nagore do 14-15bara, vec zavisno od motora do motora.

                    uz onaj deo sa gorivom smesom spada i fals vazduh odnosno zaptivenost u****.
                    proverite i to.

                    prilikom sklapanja motora svuda su postavljeni novi dihtunzi, bez izuzetka ?
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #55
                      Originally posted by TECA
                      Bas me zanima kako si utvrdio da je benzin ispravan.Od trenutka kada su nastali problemi(lupanje ventila,trokiranje i na kraju gasenje) meni i dalje "mirise" na dizel.U mesavini benzina i dizela preovladava miris benzina i culom mirisa ne mozes napraviti razliku.Treba ce tebi dosta muke da ga posle dizela upalis na benzin.Na prvom mestu moras staviti nove svecice.
                      Ako hoces da eliminises da li je gorivo u pitanju,izvuci litar u flasu i prikaci na ispravan auto i vidi da li ce raditi 10ak minuta.
                      Ili,pogledaj da li su sada mokri kanali u usisu.Benzin bi do sada ispario,dizel ne
                      zlata vredni saveti, ovo obavezno proveriti.
                      preporuka i da se negde jasno postavi izdvojeno kao izvanredan savet generalno.
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • ghost26300
                        CBC Član
                        • 14.11.2008
                        • 24
                        • Vrsac

                        #56
                        Pozdrav ljudi, vidim da ste mi postavili dosta pitanja i da sam privukao jos ljudi sa ovim problemom. Ima svima da odgovorim , uradio bih to i juce, ali sam kratak sa vremenom. Za "sw.brick", Opel Suza 1.3 benzinac '85 godiste, OHC motor. Jednogrlni Pierburg 1b1 karburator. Razvodnik ima, ali po meni se ne nalazi na bloku vec mnogo vislje, kako kaze drugar, na "maloj" glavi, ako to nesto znaci. Ne znam gde je reper i ako ga ima, mislim na razvodnik. Ne znam koja je kompresija, vec su mi mnogi od vas rekli da je izmerim, medjutim, prijatelje koje ja imam, a koji su automehanicari, me pitaju i govore "pa sta imas da meris kompresiju, kad si radio generalku" i niko nece da mi ucini da je izmerimo. Ako budem nasao aparat za merenje odradicemo to cale i ja. Isto i sa stroboskopom. Dakle, sta da vam kazem. Sto se tice fals vazduha, dotezao sam usisnu granu, kako mogu da saznam da li vuce fals na grani? Kada se sklapao motor svi dihtunzi i semerinzi su novi, nema izuzetaka.

                        Za "tecu", stvari ovako stoje, posto u firmi ni pod mozda ne drzimo dizel, cisto sumnjam da sam bas na njega nabasao. Doduse, probao sam posle sa "cistim" bezolovnim, procedura, gorivo u flasu pa crevo od AC pumpe u nju. Videcu da li ce hteti neko da pristane da isproba gorivo iz rezervoara kao sto ste napisali. Inace koliko sam video kada sam skinuo usisnu granu, bili su suvi kanali, ako na to mislite, stavio sam i nove svecice. Inace cim nadjem kod koga mogu da probam gorivo, javicu.

                        Za "m-power", mislim da ste u pravu, auto uzme gorivo, ali ko sto rece "sw.brick" "-varnica odredjene energije u tacno odredjenom trenutku za tacno odredjen cilindar "izgleda da ne baci varnicu bas kada treba, nego ranije ili kasnije, a sve je tu nekako blizu. Znate ono verglate i "tu je, sad ce" ali nista. Maltane sam oter'o onog svog "drugara" iliti "majstora" u p.m. niko nema pojma, samo je on najpametniji. Ajde reko drugar pa da mi to odradi, posto i njemu treba usluga posle, ali nista. Jos mi salje i sms i zaj***va me. Ma more... posle toga, dodje mi teca i rece. "E, pa kad ne platis na mostu, platis na cupriji" i u pravu je. Cim pre budem isterao vazduh iz kocnica, slepam ga kod drugog majstora, ako ga pre toga ne budem popravio sa vama ljudi. I za te kocnice je isto taj moj majstor kriv, a ja ****** ga slusao. :x Sad je gotovo, sredicu ja to. Hvala ljudi svima, cim bude novih vesti, eto mene da vam kazem kako je, ili da odgovorim nesto ako znam i mogu. Jos nesto, neko je napisao da neki problemi mogu da budu banalna glupost, a meni se cini da bas te gluposti koce najvise. Cao.

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #57
                          pa sta imas da meris kompresiju, kad si radio generalku
                          raditi i uraditi su razlicite stvari.
                          kako znas (tj ti koji iznose tvrdnju) da je generalka uradjena i da su posledicno svi zazori u okviru mere koju je fabrika propisala ?

                          pogadjanjem, pretpostavkom.

                          ne, merenjem.

                          alat upravo i sluzi da bi se nesto znalo kao cinjenica umesto nagadjanja.

                          ko zna, mozda generalna popravka nije uspela. sasvim realna mogucnost koja je dovoljno cesta u praksi.

                          kako mogu da saznam da li vuce fals na grani
                          merenjem pritiska u usisnoj grani, tacnije potpritiska.

                          i tu je alat dragoceno sredstvo pri procesu dijagnoze kvara.

                          dihtung u**** se svaki put menja kada se odsrafi usisna grana, isto dihtung karburatora.
                          svaka demontaza istog sa usisne grane i menja se za novi dihtung.

                          ili eventualno maze posebnom zaptivnom pastom.

                          goriva smesa, varnica i kompresija su 3 uslova za rad benzinca.

                          tebi nedostaje jedan ili vise.

                          bez izmerenih podataka mozemo svi zajedno da pogadjamo..i pri tome su sanse na uspesan pogodak vrlo male verovatnoce.

                          inace, nakon svake generalne ili popravke veceg obima na mehanici klipnog sistema, merenje kompresije u barima je standardna i prakticno obavezujuca procedura.

                          generalna bez tog merenja nije (jos) zavrsen proces popravke...
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • roske
                            CBC Senator
                            • 08.03.2007
                            • 272
                            • Lazarevac
                            • Alfa Romeo 145 boxer

                            #58
                            Slusaj ovako druze,ajde da se jos jednom vratimo na paljenje znaci ja sam ti prosli put napomenuo da proveris kablove ti si to proverio ali insistiracu da to uradis jos jednom.Ovo ti napominjem zbog problema koji sam ja imao posle uradjene generalne na kadetu,znaci cisto je bila moja grska odnosno glupost ne znam kako no da definisem.
                            Taj razvodnik paljenje na opelu ne moze da se promasi prilikom montiranja zato sto ima dva zareza odnosno kanala gde naleze na bregasto na glavi motora sa bocne strane.Jedan zub je siri jedan je uzi namestis gumicu izmedju razvodnika i nema greske,ali obrati paznju na smer okretanja razvodne ruke ona se okrece u desnu stranu,znaci u smeru okretanja motora sad ce neko reci pa ovo i deca znaju ali slusaj me dobro.Kada stanes kod levog tocka odnosno iz pravca menjaca i gledas u razvodnu ruku ona se sa tvoje strane okrece u levu stranu sto tako i treba prilikom okretanja redosled paljena cilindara je 1-3-4-2.Proveri na kapi u tom smeru da li ste kablove po redosledu poredjali.Meni je se to jednom desilo pomesao sam drugi i cetvrti kabal a bio sam tako siguran da je to u redu.Znaci ako nemas sa kim nadji dobrog majstora kreni sve to redom jos jednom da isproveravas pre nego sto odlucis da otvaras motor ako za time uopste ima potrebe.

                            Comment

                            • ghost26300
                              CBC Član
                              • 14.11.2008
                              • 24
                              • Vrsac

                              #59
                              Ispregledacu jos jednom. Jos jednu stvar da dodam. Poskidao sam svecice, ubacio u cetvrtu i pomerao auto polagano napred. Normalno klipovi setaju gore-dole, e sad, kroz te rupice gde stoje svecice, uspeo sam delimicno da vidim klipove. Prvi, drugi i treci klip su crni, kao da je garez, dok na cetvrtom nema nista, cist je. Svecice su sve ciste.

                              Comment

                              • roske
                                CBC Senator
                                • 08.03.2007
                                • 272
                                • Lazarevac
                                • Alfa Romeo 145 boxer

                                #60
                                Ne moras se muciti da guras,podigi jedan tocak na dizalicu ubaci u cetvrtu ili petu ako je imas i lagano okreci tocak odnosno motor ali nemoj da skidas svecice pogledaj da li ima otpora prilikom okretanja mptora odnosno kompresije.Sve je ovo pricanje u prazno dok ti neko prvo aparatom ne izmeri kompresiju neko je ovde to vec vise puta rekao,rekao sam ti isproveravaj sve sa spoljne strane motora izmeri kompresiju ako je ona losa znaci da ste negde zeznuli stvar u samom motoru.

                                Comment

                                Working...
                                X