Kompresiju treba izmeriti ne da bi proverio da li su karike uredu, sve i da ih nema kada kazes upali se mogao bi da odrzavas gas. Vise iz nekih drugih razloga tipa dok se motor sklapao, ili dok se zupcio da je klip nakrivio neki ventil, veoma moguce pa tim merenjem kompresije da ustanovimo da li postoji neko vece curenje. Mada mala je verovatnoca sve i da su 3 ventila pokrivljena motor bi radio ali bi klepetao. Ali opet proveri da znamo nije li iz nekog razloga neki ventil ostao otvoren.
Po opisu problema da motor upali odradi par krugova uz pucanje i izbacivanje magle na usis bice da nesto oko struje nije uredu.
Neko spomenu redosled kablova, pogledaj po 10- put da li ti je redosled dobar i da li je taj cilindar u GMT na koji kabal gadja razvodna ruka.
To je sve sto treba da proveris, nikakve ostale peripetije tipa karburator, usisna grana itd.
Znaci proveriti kompresiju na svim cilindrima, i kapu ruku kablove (struju), pogledaj da nisi pomesao kablove u kontra smeru rotacije razvodnika, znaci na kontra stranu da si gadjao redosled.
Po opisu problema da motor upali odradi par krugova uz pucanje i izbacivanje magle na usis bice da nesto oko struje nije uredu.
Neko spomenu redosled kablova, pogledaj po 10- put da li ti je redosled dobar i da li je taj cilindar u GMT na koji kabal gadja razvodna ruka.
To je sve sto treba da proveris, nikakve ostale peripetije tipa karburator, usisna grana itd.
Znaci proveriti kompresiju na svim cilindrima, i kapu ruku kablove (struju), pogledaj da nisi pomesao kablove u kontra smeru rotacije razvodnika, znaci na kontra stranu da si gadjao redosled.
Comment