Prilikom zamene ostalo je u motoru oko litar vode i sa pet litara tog antifriza pokazuje -23 stepena C. Merenje je izvršio zet kod nekog prijatelja sa kineskim meračem, pa je možda greška, jer ako je to u Farenhajtima, bilo bi -30 C, što je realnije. Morat ću da ponovo proverim. Do sada sam u yugo uvek koristio Korsantin 100 i mešao sa destilovanom vodom 1:1.
gde ima da se kupi taj kineski merac u farenhajtima?
Evo slika problematicne glave, obratite paznju na prvu sliku koliko je posao vodeni kanal do prstena dihtunga, a skoro svaki kanal je manje vise slican ovome, misalim da varenje ne bih resilo problem na duze vreme,a na 3-coj slici se vidi koliko je specificna ova glava sto se tice pronalzenja na auto otpadima, ja sam okrenuo pola auto otpada i nisam uspeo da nadjem, komentari prodavaca su bili da je ovo glava od 2.0cm3 ali po mojoj saobraajni i auto dati po oznaci motora pise da je u pitanju 1.8 cm3
"Never drive faster than your guardian angel can fly"
Napokon nasao sam glavu motora, ali postoji jedan mali problem, na novoj glavi usisni ventil je za 1mm veci od starog, dali to moze da pravi problema? Jos da napomenem da je stara glava iz 1988 god a nova iz 1991. Unapred hvala!
"Never drive faster than your guardian angel can fly"
Obrati pažnju na oblik klipova, da ga NE DOHVATE!!Mada ne bi trebalo, to su samo male varijacije na temu. Što se tiče tih kanala, to se zaista sa lakoćom vari i rešava, veruj mi. Posle obrade ne možeš da je prepoznaš, a vek je duuuuug. A to ti je pojeo antifriz, usled stvaranja elektronegativnosti u istom, a aluminijum voli da OTPUŠTA elektrone iz svoje ljuske, pa dolazi do razaranja. Onaj mulj u antifrizu, najčešće je AL što ga je dotični kvalitetni pojeo. Takođe može i čista ČESMOVAČA nešto slično da uradi.
''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!
dugogodisnje koriscenje loseg antifriza na aluminijumsku glavu..
Baš to!! Antifriz je duuuugo plivao kroz raznorodne materijale, sivi liv, aluminijum, guma, bakarni delovi....I od neutralnog svojstva dobio agresivno kiselo svojstvo. Da ne ulazimo u hemiju, fiziku...
''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!
Antifriz...kad smo kod toga, kupi sam na Luk Oil-ovoj benzinskoj stanici 6l antifriza zelenog na -40c na njemu pise Made in Russia, sta mislite, jel dobar ili da menjam?
"Never drive faster than your guardian angel can fly"
ako je ovaj: http://lukoil-lubricants.com/products/p ... liq/00206/ g11 onda je ok mada bolji bi izbor bio g12 koji može da traje i do 5 godina ovaj g11 mislim da se menja nakon 2 god
napiši kolka je cena pošto i ja treba da menjam antifriz
Zbog ventila nemoj da brines nece se sudariti sa klipovima....jer na tvom motoru pecurka ventila je paralelna sa celom klipa tako da povecanje precnika pecurke nista ne menja....jedino ces dobiti malo na snazi...
A dali ce morati da se podesava smesa jer ce ulaziti vise vazduha nego ranije, kod mene je u pitanju KE-Jetronic sistem sa lambda sondom, dali moze da prouzrokuje probleme sa losim radom motora ili bilo sta drugo bez stelovanja K glave s obzirom da je stari usisni ventil za 1mm manji od novog
"Never drive faster than your guardian angel can fly"
Samo da javim da je sve proslo u najboljem redu, glavu sam obradio, nabacio malo deblji dihtung, sredio ventile, zamenio gumice... i prodao sam Audija!
"Never drive faster than your guardian angel can fly"
Danas skinuta glava i ima sta da se vidi... Nije bio u pitanju dihtung vec glava tj. vodeni kanali su oronuli bas poprilicno, nema jedan da se sabere da je u potpunosti citav, tako da mora da ide druga glava, neko se nasao panetan pa rekao "To moze da se zavari"
samo da ne bi bilo zabune, glava MOŽE da se vari,rade to neke opremljenije radionice za mašinsku obradu i to uspešno.
Comment