Posedujem kadet 89 god.1.3i monopoint, loavato autogas.Pre 5-6 meseci zbog povecane potrosnje ulja a na preporuku majstora, "sredio" sam glavu, tj. zamenio siceve ventila, hidorpodizace, gumice ventila dihtung glave motora...
Potrosnja ulja je tako reci ostala ista (nesto manje ili oko litre na 1000km.). Inace motor pali na kljuc, malo dimi pri prvom paljenju, dobro vuce i trosi normano(bar tako mislim) mesovita voznja oko 9 lit.plina.
1.Da li su mozda otisle samo uljne karike...
2.Da li ima smisla menjati komplet karika ili samo uljne ...(Navodno gornjim kompresionim karikama treba se oboriti ivica na tocilu zbog istrosenog cilindra da ne bi pukla , a tako se oslabjjuje karika - (price))
3.Posto je glava skidana i sredjena da li se mogu zamenti karike bez skidanja glave?
4. Posto se kod prvog paljenja cuje kliktanje u glavi (valjda hidropodizaci) a stavjeni su novi, da li koristiti redje i gusce ulje ?
Unapred hvala !
Potrosnja ulja je tako reci ostala ista (nesto manje ili oko litre na 1000km.). Inace motor pali na kljuc, malo dimi pri prvom paljenju, dobro vuce i trosi normano(bar tako mislim) mesovita voznja oko 9 lit.plina.
1.Da li su mozda otisle samo uljne karike...
2.Da li ima smisla menjati komplet karika ili samo uljne ...(Navodno gornjim kompresionim karikama treba se oboriti ivica na tocilu zbog istrosenog cilindra da ne bi pukla , a tako se oslabjjuje karika - (price))
3.Posto je glava skidana i sredjena da li se mogu zamenti karike bez skidanja glave?
4. Posto se kod prvog paljenja cuje kliktanje u glavi (valjda hidropodizaci) a stavjeni su novi, da li koristiti redje i gusce ulje ?
Unapred hvala !
Comment