Evo mene opet sa nexiom. Ja se nadam da nije problem sto ovde postavljam pitanja, ali su uglavnom uopestena i radjena je po nemcu...
Naime dosao novi problem. Posto sam primetio da tesko pali, skoro pa jedva, i kada sam ga up[alio radio je na 3 klipa. IV nije radio. Skinem svecicu vidim mokra, malo je obrisem i vratim i opet nece. Zamenim je sa III, uplaim i opet radi na 3, stim sto sad ne radi III cilindar. Skinem je i stavim staru i radi na sva 4. Reko crkla svecica. Danas opet uplaim malo auto, naravno jedva, kad ono radi na 2. Ali sad ne rade I i III cilindar. Skinem svecice sad su i one mokre, kao i sve ostale, neka manje neka vise. Ocistim ih, vratim, zaverglam, ovaj put ne toliko puno, i opet ista situacija, radi na 2 cilindra, skinem svecice opet mokre. Takodje sam provalio i da su klipovi mokri, uzmem tanku okruglu turpiju, ili bilo sta duze, gurenem do klipa i izvadim i na vrzu bude mokro ali i malo crno, kao garez + benzin. I oseca se na benzin. Svecice su CRNE. Pretpostavljam da je bogata smesa i da dobija i puno goriva, cak bi rekao i da je potrosnja velika, mada sam ga malo vozio, oko 20km. Da napomenem da je auto na plinu radio lepo, 20-ak sati u mestu, sa benzinom u rezervoaru, tako da ne verujem da su dizne propustile inace ni na plinu ne bi lepo radio, mesao bi plin i benzin.
Ono sto me zanima je kompjuter i kako rade dizne. Da li su non-stop otvorene a regulise se pritisak, ili se otvaraju zatvaraju srazmerno broju obrtaja motora, ili kombinacija ova dva???
Sto se tice kompa, jel moguce da on ne radi? Ili da je nesto crklo. Lampica za gresku se pali kada se da kontakt i gasi se po startovanju motora, posle toga se ne pali, cak ni ako se lambda sonda otkaci, protokometar... Niti se ona pali niti ima promene u radu. Ler se sam reguise, ali ne znam jel to radi komp...
Neki predlog sta moze biti uzrok???
Naime dosao novi problem. Posto sam primetio da tesko pali, skoro pa jedva, i kada sam ga up[alio radio je na 3 klipa. IV nije radio. Skinem svecicu vidim mokra, malo je obrisem i vratim i opet nece. Zamenim je sa III, uplaim i opet radi na 3, stim sto sad ne radi III cilindar. Skinem je i stavim staru i radi na sva 4. Reko crkla svecica. Danas opet uplaim malo auto, naravno jedva, kad ono radi na 2. Ali sad ne rade I i III cilindar. Skinem svecice sad su i one mokre, kao i sve ostale, neka manje neka vise. Ocistim ih, vratim, zaverglam, ovaj put ne toliko puno, i opet ista situacija, radi na 2 cilindra, skinem svecice opet mokre. Takodje sam provalio i da su klipovi mokri, uzmem tanku okruglu turpiju, ili bilo sta duze, gurenem do klipa i izvadim i na vrzu bude mokro ali i malo crno, kao garez + benzin. I oseca se na benzin. Svecice su CRNE. Pretpostavljam da je bogata smesa i da dobija i puno goriva, cak bi rekao i da je potrosnja velika, mada sam ga malo vozio, oko 20km. Da napomenem da je auto na plinu radio lepo, 20-ak sati u mestu, sa benzinom u rezervoaru, tako da ne verujem da su dizne propustile inace ni na plinu ne bi lepo radio, mesao bi plin i benzin.
Ono sto me zanima je kompjuter i kako rade dizne. Da li su non-stop otvorene a regulise se pritisak, ili se otvaraju zatvaraju srazmerno broju obrtaja motora, ili kombinacija ova dva???
Sto se tice kompa, jel moguce da on ne radi? Ili da je nesto crklo. Lampica za gresku se pali kada se da kontakt i gasi se po startovanju motora, posle toga se ne pali, cak ni ako se lambda sonda otkaci, protokometar... Niti se ona pali niti ima promene u radu. Ler se sam reguise, ali ne znam jel to radi komp...
Neki predlog sta moze biti uzrok???
Comment