VR6 motori

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanarinac
    CBC Senator XXL
    • 08.10.2004
    • 2870
    • BG,Weedikovac

    #16
    Najidealnija varijanta 2.0 16v motor.Jbg ima 20 konja manje al bolje od vr-a.
    Bash sam skoro pitao oko ubacivanja tog motora jednog mehanichara i rekao mi je 400 evra sa motorom (verovatno ne ocarinjen).Eto to je moja preporuka

    I love my

    Comment

    • monkey
      CBC Senator
      • 14.11.2006
      • 286
      • Porec, Hrvatska

      #17
      ovako. mislim da mogu dati savjet iz prve ruke šta se mladih vozaca tce.. imam 20 godina i od svoje 18-este pa sve do pred 6 dana vozio sam cooper s sa 170ks. i moram priznati da nije bas najpametnije dati tako jako auto nekom mladom vozacu, makar i to ovisi od osobe od osobe....

      Comment

      • SAAB PoWeR
        CBC Senator XXL
        • 26.04.2005
        • 1394
        • tu iza coska(Milwaukee USA)

        #18
        sad kad se vec prica o mladim vozacima , ako si mlad i nemas imalo pameti , dzabe ti auto i do 50 HP moj drugi auto je bio mustang 5.0 L V8 pa sta bi ovi nasi matorci (balkanci )rekli na to
        _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

        Comment

        • Eon
          Moderator
          • 10.03.2005
          • 4225
          • Beograd-NBG-44
          • Superb 2.0 4x4 DSG

          #19
          Ma plin sa direktnim ubrizgavanjem i dizne za 1.4 motor i pun rezervoar plina, a benzina ni traga, pa ce auto da bude doooosta slabiji!
          Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
          Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

          Comment

          • Rendjo
            CBC Senator XXL
            • 26.06.2006
            • 340
            • Zadar HR

            #20
            Mislim o čemu ovdje pričamo..kako od dobrog auta učinit kurton koji ne ide s mjesta Pa to bi otprike bilo ko da vas(u ovom slučaju Golfa) kastriraju Prodajte auto i gotova prića ali šteta jer sudeći po vašoj prići ste našli na sasvim očuvan primjerak za fer cijenu što je rijetkost kad je VR u pitanju.Bar znate da ćete ga moć prodat po istoj cijeni po kojoj ste ga nabavili..ali samo ako ga prodate navrijeme..

            Comment

            • ale944
              CBC Senator XXL
              • 20.03.2006
              • 1457
              • Beograd

              #21
              ma najbolje se uci na brzim kolima... sta , krene sa nekim malim motoricem da obidje nekog, i nemoze da izvuce i eto belaja....
              a i nije ni taj vr sad neka raketa, odlican auto za pocetak, pa kasnije turbo nadogradnja, motor kao da je pravljen za to.

              eto, ja pre naki dan seo iz porsch-a u yuga, i odma ga polupao...
              ti mali autici nit idu nit koce, nit motaju, nista..,.shit...

              evo kako izgleda kad iskusan vozac sedne u slab auto, a sta mislite sta bi tek bilo da neko ko tek uci sedne u slab auto ??? samo neka tera vr-a i nek uziva

              http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

              Comment

              • 206
                Admin od ispočetka :)
                • 09.12.2004
                • 9548
                • Beograd
                • 206

                #22
                E sad bi svi da budu pametni

                Ostavite taj auto sa strane, ne kasapite ga ako je u dobrom stanju, napravicete od konja magarca...Kupite lepo sinu kakvog Juga ili neku drugu skalamerijicu ako nista drugo da se nauci rutini, ne mora da jurca okolo, pa kad se makar malo uhoda, plin na VR6 i nek se vozi ko covek.

                Ale, to sto si se zakucao nema veze sa autom nego sa tvojom pogresnom procenom. Ne lupaju se auta vec vozaci koji ih voze. Ti si ocigledno naviknut na brz auto pokusao da vozis kantu brze nego sto je ona sposobna da podnese. Zamisli tek varijantu kad neiskusan vozac sedne u auto koji moze da ide daleko brze nego sto on moze da ga iskontrolise??

                Sami znamo koliko je slucajeva da neiskusan vozac sedne za volan jakog auta, malo mu izrastu krilca pred drustvom i kakvom cicom, i danak tome i neiskustvu za volanom obicno bude jako tezak.

                Dakle, u svakom slucaju maknite ga iza volana tog auta, jer kakav god da je, NIJE spor, a 174KS za pocetnika nikako nije - za mene znam da sigurno nije bio slucaj, znam kako sam ja vozio i kako BIH vozio da sam imao takav auto kao prvi.

                Opet steta ga je kasapiti, tako da lepo to parkirajte negde, ili ga prodajte tako u kompletu, i kupite nesto slabije nek stekne praksu i rutinu, pa onda razmisljajte o necemu jacem.
                The difference between men and boys is the price of their toys

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  #23
                  Pfffffffffffffrrrrrt.... .... Ale ga je opravio...svaka mu cast
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  • overspeed
                    CBC Senator XXL
                    • 24.05.2005
                    • 2779
                    • Kosovska Mitrovica

                    #24
                    Ale ga je opravio...svaka mu cast


                    BTW. O tome koliko je KS dovoljno za pochetnika a koliko je mnogo pa mozhe da mu "dodje glave" je bilo vec rechi na forumu, vishe puta. I niko da kazhe gde je granica, KOLIKI je taj limit, da objavimo neko zvanichno obaveshtenje.

                    Nije problem u autu, nego u zdravom razumu i svesti vozacha o svojim i sposobnostima auta u datom trenutku. Znachi, poznavanje svojih granica je osnovno, a to nikakav "postepen" prelazak sa 45 na 145 KS ne mozhe da donese, iskustvo je jedna stvar ali znati dokle smesh i mozhesh da idesh je sasvim druga. Problem nastaje kad precenish samoga sebe, ali to se desi i kad vozish 50 KS ali i 250 KS. Neko i sa 20 godina "iskustva" mozhe u odredjenoj situaciji u saobracaju da pomisli da ima vremena za preticanje, i onda se zahebe... Znachi, u svakom trenutku morash biti svestan koliko ti i auto mozhete, a problem je u tome shto mnogi vrlo chesto nisu svesni ovog prvog.

                    Prvi auto koji sam registrovao na svoje ime je imao 850 kg i 110 KS, posle 9 dana "vozachkog iskustva" sam po prvi put "izashao" na autoput i vozio 160+ km/h, vozio u shpicu po Beogradu bez problema... Na tako lakom autu 110 KS je itekako potencijalno opasno chak i za iskusne vozache, ali sam ja ochigledno ostao zhiv i (relativno) zdrav

                    Apsolutno je druga stvar pochetnik u "jakom" autu, drushtvo, zika do daske, "cice" (kako neko ono reche ) itd... U tim trenucima neiskusni (ali i iskusni) najcheshce placaju danak, ali ne zbog vishka konja, nego manjka zdravog razuma i samokontrole. Kad se izgubi "kontakt" sa realnoshcu onda je i Yugo sa 45 KS sasvim dovoljan za tragediju, tim pre shto takvi slabi automobili imaju i jako slabu bezbednosnu opremu i krhku konstrukciju i uglavnom "ne prashtaju" vozachu i putnicima...
                    http://www.bmw.tv

                    Comment

                    • Rendjo
                      CBC Senator XXL
                      • 26.06.2006
                      • 340
                      • Zadar HR

                      #25
                      Ma kakvog starog Yuga..bah

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #26
                        evo ja cu prvi da pokusam da postavim limit- 15tak kg/KS za mladog vozaca.

                        dovoljno malo da ne moze da izazove strast za ubrzanjima, dovoljno puno da moze na pravcu sasvim solidno brzo da putuje, dovoljno za stvaranje osecaja nuznog pri ucenju manevra obilazenja (inace jak auto otezava ucenje te faze voznje laznim osecajem da prostora i vremena ima uvek dovoljno a tu je samo stisnuti gas do daske ako bas zafali).

                        prevedeno u brojke, 1300-1400 kubika i 80-100KS za prosecan auta kompakt klase manje vise sasvim dovoljno za pocetnika da se izvezba i nauci tehnikama voznje uz aktivno koriscenje svih cula.

                        kasnije, svaki sledeci jaci auto bice shvacen kao nagrada i kao podsticaj a bice vec dovoljno vestine za (samo) kontrolu.

                        a najvise zavisi od same licnosti i sposobnosti/vestina onoga koji ce voziti a to je stvar procene onoga ko poznaje buduceg vozaca.

                        ovako sa strane svaka procena sta je optimum je manje vise neadekvatna bez poznavanja vise detalja.

                        najvaznije pre svega je da auto bude apsolutno i svih 100% ispravan i bezbedan za voznju a to treba i proveriti kontrolom pre davanja mladom vozacu u ruke.
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • dranix
                          CBC Senator XXL
                          • 04.10.2004
                          • 3079
                          • Antwerpen/Belgium
                          • Saab 9-3

                          #27
                          Mislim da jak auto ne znaci nista lose za mladog vozaca. Postoje jako dobri mladi vozaci. Snaga motora nema uvek veze sa kvalitetom citavog vozila u smislu upravljivosti, i kocenja. Jedina mana velikih motora je njihova velika potrosnja i visoki troskovi odrzavanja i registracije. Jos ako auto sluzi za cisto zezanje onda to bas kosta. Zadovoljstvo se uvek placa. Svako bi trebalo da zna karakter svoga deteta a uglavnom smi mi krivi za ponasanje. Na kraju krajeva svako ima SVOJ zivot i ni na koji nacin ne mozemo da uticemo na tok bez obzira sto smo ga dali. Sta ce biti, bice. Nema nikakve veze sa autom. Moj predlog je ugradnja gasa u vozilo i redovna strpljiva voznja po gradu.

                          Comment

                          • luka.l
                            CBC Senator XXL
                            • 30.09.2004
                            • 490
                            • Beograd
                            • ВАЗ 21213

                            #28
                            Originally posted by brick
                            dovoljno malo da ne moze da izazove strast za ubrzanjima
                            He he....nema od toga nista. Ko hoce podsticaj nacice ga pa sve i u kochijama. Uvek je tu "kasno kocenje" i slicne dobre stvari

                            Iz iskustva....ako ti treba adrenalin, mozes da ga izazoves i u fici, tako da je po meni to sve individualna stvar razuma i samokontrole na kojoj je trebalo da se radi do trenutka dobijanja dozvole. Onog trenutka kad si za volanom, ti si sofer i ti vodis dalje...
                            - "Dobar dan. Dobro ste. Kako sam ja?"
                            - "I vi ste dobro."

                            Comment

                            • Pole
                              CBC Senator XXL
                              • 05.10.2006
                              • 363
                              • Plandiste,Juzni Banat,Vojvodina/-/-/-/ Garaza: osmaja :)

                              #29
                              veco nemoj da si na kraj srca

                              ovo i jeste ozbiljan forum ali uvek ima mesta za malu shalu

                              izvini ali nisam mogao da odolim zato sto se mi obicni smrtnici ( kao sto je vec receno )mucimo da nasviramo svoje yugice i keceve sto vise a ti hoces da skrnavis takavu masinu

                              ako ti pare nisu problem VR-a konzerviraj i kupi mu obicnog yugica dok se ispraksira pa onda da oseti sta je moc!!!!!

                              nema ljutis
                              zasto krava nosi zvonce...?...?...?
                              pa zato sto joj ne radi sirena :) :) :)

                              Comment

                              • shone190
                                CBC Senator XXL
                                • 10.12.2004
                                • 1877
                                • Beograd
                                • Dodge Charger 8.1l

                                #30
                                Jel mogu da pitam samo odakle ti ideja da kupis VR6? Mislim totalno mi je nelogicno da neko kupi takav auto da bi mu odmah zamenio motor. Zar nije bilo lakse i jednostavnije odmah kupiti nesto slabije i isplativije?

                                Iskreno receno ne znam ko danas kupuje takav auto osim ako nije fanatik i zaljubljenik u VR6 masine, prvo trosi ko lud, drugo registracija oko 500e, trece ne ide ni blizu kako bi trebalo u odnosu na to koliko ccm i KS ima, a dosta slabiji auti ga oderu kako hoces.

                                Pozdrav!

                                Comment

                                Working...
                                X