malecni problemchic: Kadet 1,6 nema varnice na svecicama

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vladabgd
    CBC Veteran
    • 01.01.2005
    • 132
    • beograd

    malecni problemchic: Kadet 1,6 nema varnice na svecicama

    e ovako znachi moj prvi post...i naravno odma trazim pomoc

    imam kadeta 1.6 i od pre par dana me zeza paljenje odnosno to sto nece uopste da upali. nisam siguran sta me zeza ali... zvuk kad anlasuje je slican kao kad nema benzina(nekako jednolican nije ono kao da se razmislja da upali). skidao sam kabl koji dolazi sa bobine na razvodnu kapu i video da tu baca varnicu. medjutim kad ga spojim(mislim kabl) na kapu i skinem jednu svecicu da probam isto to, na njoj nema varnice. lik koga uvek cimam za kola kad mi nesto ne radi(koji je na odmoru i dolazi tek u ponedeljak :x ) mi rece da pogledam komutator?! a sta je to ja nemam pojma??? razvodnu kapu i kablove do svecica od nje sam danas menjao i to ne bi trebalo da pravi probleme. e sad meni nije jasno kako varnici na kablu koji dolazi na kapu, odatle pa do svecica sve promenjeno a na svecicama ne varnici

    auh...ako je neko shvatio sta sam sve nalupao gore bilo kakav predlog sta bi mogo da bude problem je dobrodosao...

    p.s.
    inace forum je odlican ima mnogo zanimljivih i korisnih stvari...
    pozdrav svim clanovima a posebno clanicama
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #2
    Zameni svecice, i to ne kupuj neki fus, nego recimo NGK Iridium.
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • vladabgd
      CBC Veteran
      • 01.01.2005
      • 132
      • beograd

      #3
      ma i svecice su relativno nove menjane pre 6 meseci GMove. i nesto mi cudno da sve cetiri odjednom riknu..

      Comment

      • Saabo
        Moderator
        • 29.09.2004
        • 1724
        • Vrbas
        • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

        #4
        Pozdrav! Nisam strucnjak, al eto nesto i ja znam
        Komutator ti je elektronika koja kaze u kom trenutku se baca varnica i kabl sa komutatora ide na bobinu. Nacices komutator tako sto ces pratiti kabl koji ide od bobine do njega Probaj da skines kabl sa razvodne kape i da ga udaljis od nje malo (da produzis varnicu) i probaj da ga upalis onda!
        SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

        Comment

        • maki
          CBC Senator XXL
          • 03.10.2004
          • 878
          • Budva, CG

          #5
          Pogledaj da ti nije crko neki osigurac ili je ispao iz lezista (za svaki slucaj)
          HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

          Comment

          • vladabgd
            CBC Veteran
            • 01.01.2005
            • 132
            • beograd

            #6
            eee pa vidis ovo za osigurache i ja sam pomislio da nije mozda nesto do njih al me cale ubedjivao da oni nemaju nikakve veze sa paljenjem... ipak ja sam ih pre neki dan sve prochachkao, nisam proverio da li su ispravni, probacu sutra.

            @saabo hvala za info&savet probacu sutra nesto da iskombinujem


            inache meni je sve ovo pocelo da se desava posle ugradnje mp3 playera pa da nisam mozda neku zicu secno ne znam, mada tu su uglavnom one za grejanje, ventilatore i druge manje znacajne stvari...

            Comment


            • #7
              Ako imas struju(varnicu) od bobine do razvodnika znaci da je komutator OK,u suprotnom je nigde ne bi bilo.Samim tim gluposti oko osiguraca,napajanja,radija otpadaju.Jedina linija gde moze biti problem je rotor razvodnika(ruka) i/ili razvodna kapa.Pozdrav.

              Comment

              • vladabgd
                CBC Veteran
                • 01.01.2005
                • 132
                • beograd

                #8
                @tomo pazi nisam siguran da li si me shvatio malo mi je konfuzan prvi post. svejedno danas sam promenio i kapu i ruku i kablove, a opet nishta

                Comment

                • nole
                  CBC Senator
                  • 02.10.2004
                  • 231
                  • Igalo

                  #9
                  vladabgd, kao prvo dobrodosao i da se malo umijesam posto imam i ja kadeta i imao sam problemcica slicnih. Kao prvo ako su kablovi i svecice u pitanju auto bi ipak trebao da upali. Cak i da se skinu dva kabla sa svecica trebao bi da upali ili da znake paljenja. Posto tebi ne daje nikakve znakove a vjerovatno si provjerio dovod goriva ostaje komutator, bombina a kako kazes kapu i ruku si promijenio. Kada je meni crkla bombina isto je bacao varnice na sve svecice ali nije mogao upaliti zbog toga sto su bile slabe varnice. Tako je jednom stao u voznji mom starom, iz cista mira se ugasio. On krenuo na selo sam i taman se odusevio kako ide auto stade. On ga je verglao, slepao, nema sta nije pokusao i nista. Ja sam dosao i nesto isprobavao ali nista. Ujedno skinem komutator (to ti je ploca - elektronika koja se nalazi u razvodnik i ima 4 ili 6 kontakata) Moja ima 4, dvije idu na bombinu a dvije na kalem unutar razvodnika. I taj kalem mi je bio sumnjiv tako da su mi izasli u susret prodavci i dali mi te djelove uz mogucnost vracanja bez ostecenja. Instrumentom sam usporedjivao komutator i tu nije bilo poklapanja i ispostavilo se da je do njega. Ja sam ga platio prije ravno godinu 30 Eura i uz njega dobijes tubicu silikona. Znaci dobro bi bilo da provjeris te dvije tri stvari ako nisi do sada. Ja sam malo razvukao .............

                  Comment

                  • 206
                    Admin od ispočetka :)
                    • 09.12.2004
                    • 9548
                    • Beograd
                    • 206

                    #10
                    Razlog zasto sam pomenuo svecice je sledeci:

                    Pre 2 godine imao sam problem sa hladnim startom pri niskim spoljnim temperaturama. Auto bi upalio ali bi radio sa puno vibracija, i svaki put kada bih krenuo, auto bi se skoro uvek ugasio. Kada bih pokusao ponovo da upalim,auto jeste verglao, ali zvuk pri verglanju je bio jako cudan i podsecao je na zvuk koji se cuje kada merite kompresiju, pa kada auto vergla bez prikacenih svecica, odnosno struje. Znaci culo se verglanje, ali ne i eksplozije u cilindru pri verglanju, sve bi zvucalo, onako..."ravno".

                    Problem je resen zamenom Bosch svecica NGK svecicama, hladnijim za 1 stepen. Kasnije je i sama fabrika izdala recall za bobine koje su imale upravo ovakav problem na hladnom startu - auto kao da nije imao dovoljno struje da "upali" fabricke svecice na hladnom startu pri jako niskim spoljnim temperaturama.

                    Znavi, iako su svecice nove, ipak probaj da ih zamenis onako kako sam ti predlozio, ne kosta bog zna koliko a mozda i uspe. Ja ti preporucujem NGK Iridium, ili neke slicne sa iridiumskim ili platinskim vrhom (ne nasedaj na svecice sa 4 elektrode, iako postoje 4 elektrode, varnica je samo jedna, to je cisti marketinski trik...)
                    The difference between men and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • nole
                      CBC Senator
                      • 02.10.2004
                      • 231
                      • Igalo

                      #11
                      206, sve je to OK ali sta ako je auto u redu, sve radi savrseno ili skoro savrseno i odjedan put auto nece da upali ?????? Slozices se da tada nisu u pitanju svecise sa razlogom tople - hladne.

                      I jos nesto sto sam upravo sad skontao da moze biti razlog. Kod burazera na skuter se desava da upali iz prve ali trokelja i ne prima gas kako bi trebao. Tek posle pola minute ili minut pocne da radi normalno. Znaci tu je fora sa toplo - hladno. Oko toga se ne razumijem a da ti pravo kazem ni nasi prodavci. Pre neki dan sam trazio svjecice za Aleka 1600 Ladin motor i lik samo vidi da je dugi navoj i ponudi ono sto sve ima a to je Super Bosna od 1 Euro sa 1 i 3 elektrode i Bosh (falsh od 2 Eura)

                      Comment

                      • 206
                        Admin od ispočetka :)
                        • 09.12.2004
                        • 9548
                        • Beograd
                        • 206

                        #12
                        Ne znam, ne ulazim u detalje zasto, samo kazem da sam imao 99% identican problem, i kako je resen, pa vi vidite isplati li se probati.
                        The difference between men and boys is the price of their toys

                        Comment

                        • vladabgd
                          CBC Veteran
                          • 01.01.2005
                          • 132
                          • beograd

                          #13
                          @nole znam to i ja mislim da bi trebo i bez dve svecice da pali. jednom mi u voznji spao kabl sa jedne svecice (nemam pojma kako), i tada je auto isao, jeste radio ko traktor ali isao. takodje ovo za bobinu i za komutator moracu i ja da probam tako da danas pravac radnja i unimer pa da sve isprobam.

                          @206 svecice sam definitivno i planirao al ne bash sad(iako nisu mnogo stare, ove je cale uzeo onako po sistemu daj bilo koje). mada ako se pokaze da je to bice @#$%^&*() el se vec cetiri dana zezam oko kola i petljam razne gluposti a ono.......

                          Comment


                          • #14
                            Re: malecni problemchic: Kadet 1,6 nema varnice na svecicama

                            "skidao sam kabl koji dolazi sa bobine na razvodnu kapu i video da tu baca varnicu. medjutim kad ga spojim(mislim kabl) na kapu i skinem jednu svecicu da probam isto to, na njoj nema varnice"
                            Vlado cini mi se da si ti ovo napisao?Ako ovo ne stoji,onda je druga prica.

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #15
                              koje je boje ta varnica direktno sa bobine- crvene ili plave. vo je veoma bitno za dijagnostiku paljenja.
                              akoje crvene ne valja niskonaponski deo instalacije do bobine ili sama bobina. (komutator,platine, ECU paljenja sta vec ima, osiguraci, glavni relej kontakt brave itd.
                              ako je plave ne valja visokonaponski deo instalacije, znaci razvodna ruka, razvodna kapa, kablovi, svecice.

                              pomenuta je ugradnja MP3 plejera, da nije nesto uradjeno sto ne treba oko kontakt brave?
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              Working...
                              X