malecni problemchic: Kadet 1,6 nema varnice na svecicama

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vladabgd
    CBC Veteran
    • 01.01.2005
    • 132
    • beograd

    #16
    evo tek danas sam stigao da promenim komutator al izgleda nije do njega . i dalje se slicno ponasa. odnosno isto baca varnicu na kablu od bobine(samo sto je posle promene komutatora nesto jacha) ali nema sanse da prodje kroz kapu do svecica. probao sam i svecicu direktno na kabl od bobine da stavim(ne znam kolko je to bilo pametno al ne znam sta vishe da pokusam) i tad svecica normalno varnichi.

    e sad varnica na bobini(kablu sa nje) je plave boje sto bi znachilo po brick-ovoj diagnostici da je kapa,ruka,kablovi ili svecice. ali kapa je nova,ruka isto,takodje i kablovi, a svecice sam isprobao i one rade.

    jedino nisam siguran da li sam nesto zezno oko kontakt brave. al sta bi moglo da ne valja kad anlasuje, radi svetlo u kabini, radi i player znachi ima struje. sad ja se ne razumem bash u kola toliko pa ne znam mozda to i nema veze sa radom motora(paljenjem svecica).
    ajd ako nekom nesto padne na pamet zasto bi kontakt brava, ili bilo shta drugo moglo da zeza nek pishe.

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #17
      Uh... sad ovako. Kadet= bregasta vrti razvodnik ili?

      Ili je preskocio razvod bregaste , ili slicno?

      Nole? Kakve su mogucnosti za to ma kadetima ?

      Mislim da nije rotor (razvodna ruka na pola puta izmedju 2 cilindra kad treba da baci varnicu?

      Moguce ili ne za kadeta , nisma imao sa njima posla tako da sad samo nagadjam.
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • OPC
        CBC Član
        • 16.12.2004
        • 82

        #18
        pogledaj ti pumpu za benzin

        Comment

        • Sasha
          CBC Senator XXL
          • 04.10.2004
          • 4126
          • Novi Sad

          #19
          ...ili crevo za dovod goriva.Odvrni ga pa ga zavrni,mozda je vazduh napravio vakum.
          www.arcs.org.rs/forum

          Comment

          • vladabgd
            CBC Veteran
            • 01.01.2005
            • 132
            • beograd

            #20
            ne ne skoro sam siguran da nije do dovoda benzina.

            ovo za bregastu pa recimo da vrti ruku el kad skinem kapu i gurnem malo auto dok je u brzini ruka se okrece tako da......

            a sto se tiche rotora ako sam dobro shvatio to bi znachilo da ruka baca varnicu izmedju dva kontakta.hmmm pa kako to da proverim?

            Comment

            • KumM.M.
              CBC Član
              • 28.12.2004
              • 31
              • Loznica

              #21
              A, da nisi secnuo kabal od dovoda goriva kad si ugradjivao mp3?
              Ako ti uopste ne pali auto, pogledaj odakle mp3 vuce struju.
              Radio sam nekad alarme u BG; uz obavezan prekid bas na dovodu
              goriva.
              I kad nisam aktivan,
              mnogo mi lepo na forumu.

              Comment

              • vladabgd
                CBC Veteran
                • 01.01.2005
                • 132
                • beograd

                #22
                hmmm nee... ajd ovako da kazemo da mi za sada nije bitan dovod goriva ja bih prvo da vidim da mi svecica baci varnicu pa cu onda da proveravam dovod goriva, mada verujem da nece biti potrebno.


                @nole (ili ako neko drugi kojim sluchajem zna) sta je i chemu sluzi ona crna kutijica, koja se nalazi ispod ruchice za otvaranje haube a vidi se tek kad se skine zashtitna plastika koja je prekriva.

                Comment

                • Lucky
                  CBC Veteran
                  • 08.12.2004
                  • 184
                  • Prokuplje

                  #23
                  Da ti ispricam moji slucaj:
                  Resim ja da zamenim platine na caletovom autu, Maruti Suzuki 800, tri cilindra, i zamenim ja ali auto nece da upali, sve kao kod tebe ima struju do kape a od kape na dalje nista.... promenim kondenzator, svecice ujedno stavio nove i nista, a kapa i ruka promenjeni pre mesec dana, i sta je bilo? Ona grafitna iglica na razvodnoj kapi koja naleze na ruku i koju gura opruga se iz meni nepoznatih razloga uvukla u kapu i nije nalegala na razvodnu ruku, izvukao je napolje malo natego oprugu i auto upalio na pola kljuca, posle sam se smejao samom sebi

                  Comment

                  • nole
                    CBC Senator
                    • 02.10.2004
                    • 231
                    • Igalo

                    #24
                    vladabgd, ovo se malo zakomplikovalo, svi dajemo poneki predlog ali se Boost dosjetio moguceg problema a to je za okretanje razvodnika. Kazes da se razvodnik okrece ali je mozda "prezubio" tako da nije u fazi. Boost, sad ja ne znam koliko je to moguce, mislim moguce je posto nije lanac u pitanju ali nisam cuo da se nekome to desilo sto ne mora da znaci da se ne desava tako nesto. Dosta puta sam cuo za zastavu ali za kadeta ....

                    Vladabgd, sto se tice kaisa i preskakanja pokusaj da provjeris. Skini poklopac sa lijeve strane sto ide preko kaisa, ubaci u brzinu i guraj auto dok se zarez na remenici radilice ne poklopi sa izbacenim spicem - jeb ... ne znam kako da objasnim zato imam sliku



                    Kada to dovedes u liniju onda i na remenicu od bregaste mora da se poklopi zarez sa udubljenjem u vrhu ploce. Ovo je prosto da ne moze biti prostije



                    Ako se desi da se ne poklapaju onda ces morati da ga dovedes u fazu. Otpustis tri inbus sarafa sa pumpe (ona ujedno sluzi i za zatezanje kaisa) i sa kljucem 41 je okrenes dok se kais ne olabavi. Izvrsis "faziranje" - poklapanje zareza, stavis kais i opet klucem saokrenes pumpu dok se kais ne zategne i vratis 3 sarafa na pumpu i stegnes.





                    To bi trebalo da bude to

                    Comment

                    • nole
                      CBC Senator
                      • 02.10.2004
                      • 231
                      • Igalo

                      #25
                      Imas li centralnu i podizace ??????
                      Meni se ispod te rucice ta kutija za podizace, ima dosta zica i jos jedan takav prikljucak slobodan (za zadnja vrata) a na desnu stranu se nalazi kutija se releima za centralnu. Imam i dva osiguraca za to koji se nalaze na tabli osiguraca ali sa kontra strane, malo zavuceno. Ja sam imao "problema" dok sam ih nasao.

                      Comment

                      • Astra1.8
                        CBC Član
                        • 21.10.2004
                        • 46
                        • Bačka Palanka

                        #26
                        ...dvije idu na bombinu a dvije na kalem unutar razvodnika. I taj kalem mi je bio sumnjiv...
                        Sličan problem sam imao na kadetu 1.3 , nije hteo da pali svaki put. Vozim ga, pali savki put i odjenom neće. Činilo mi se da neće da pali baš kad mi se najviše žuri i kad mi je auto najpotrebniji. Posle izvesnog vremena bez ikakvih intervencija od strane mene ili majstora auto je palio. To se ponavljalo nekih šest meseci dok konačno nije više hteo da pali. Tad je ustanovljeno da taj kalem koji ti pominješ nije valjao. Majstor mi je objasnio da taj kalem ima ulogu da pojača struju u momentu kad se auto startuje, kad je napon najslabiji. Posle zamene tog dela nisam imao više takvih problema.
                        Astra G 1.8 16V sportive

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #27
                          Nja.. kalem je induktor, ako je toga tipa, onda je paljenje sa "senzorom" indukcionog tipa i radi stalno isto. Zna da dodje do prekida unjima , nekad radi nekad ne, sve u zavisnosti od temperature

                          Tako, ako ima varnicu onda je ima, ako nema nema, ovde je prisutna , tako da .....
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #28
                            nije to nikakav kalem vec obican otpornik/resistor. klasican prastari sistem paljenja. sluzi da omoguci postavljanje bobine veceg prenosnog odnosa- bolji rad pri umanjenom naponu.
                            inace moze da se kupi u radnjama koje prodaju delove za TV aparate, kosta mozda 10 dinara.
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              #29
                              Brik >> Unutar razvodnika!?!?!?
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              • sw.brick
                                CBC Senator XXL
                                • 09.10.2004
                                • 8141
                                • Beograd, barajevo-zemun
                                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                                #30
                                probao sam i svecicu direktno na kabl od bobine da stavim(ne znam kolko je to bilo pametno al ne znam sta vishe da pokusam) i tad svecica normalno varnichi.




                                e sad varnica na bobini(kablu sa nje) je plave boje sto bi znachilo po brick-ovoj diagnostici da je kapa,ruka,kablovi ili svecice. ali kapa je nova,ruka isto,takodje i kablovi, a svecice sam isprobao i one rade.
                                posto svecica direktno na bobini baca varnicu kako treba, preostaje da je kapa, ruka, kablovi, svecice ili eventualno odsrafljen razvodnik koji se pomerio i totalno poremetio pretpaljenje.

                                imas stroboskop? ili znas nekoga ko ima?

                                izmeri ugao paljenja varnice na 1.vom cilindru. ako ne znas koliko treba da bude podesi na recimo 10 stepeni, ili prvi zarez na remenici. auto mora da upali a onda fino dosteluj pretpaljenje.

                                da li se kuciste razvodnika moze pomerati/rotirati rukom ?
                                volvo
                                945 SE turbo lpg
                                344 GL lpg

                                Comment

                                Working...
                                X