pa ti timovi stru?njaka su napisali API normu CD, i samo tako deklarisali da nije baš za dizele.
za traktor da, može da prodje CC ili CD.
za dizele pogotovu sa turbinom o?ekivana norma je CF-4, radi hvatanja sumpora (sumporne kiseline) i detergenata kada se koristi klasi?no D2 gorivo.
navedeno F1 ispunjava norme za benzince i tek uslovno može i za poneki stari dizel (?itati atmo stare generacije).
naravno, ne?e se ni sa tim uljem pokvariti motor ali ako se ve? može birati tip ulja po nameni zašto ne i?i na optimizovano dizel ulje kada je cena ista a dobije se viši nivo sigurnosne margine.
timovi stru?njaka su dobro odradili posao, tehni?ki definisali norme ulja pa to treba i ispoštovatii kroz primenu..
slažem se sa dranixom, ne znamo ništa o stanju motora ni o postoje?em ulju, kao ni na?inu upotebe vozila.
a to više odredjuje potrebno ulje nego sama API -ACEA norma.
za traktor da, može da prodje CC ili CD.
za dizele pogotovu sa turbinom o?ekivana norma je CF-4, radi hvatanja sumpora (sumporne kiseline) i detergenata kada se koristi klasi?no D2 gorivo.
navedeno F1 ispunjava norme za benzince i tek uslovno može i za poneki stari dizel (?itati atmo stare generacije).
naravno, ne?e se ni sa tim uljem pokvariti motor ali ako se ve? može birati tip ulja po nameni zašto ne i?i na optimizovano dizel ulje kada je cena ista a dobije se viši nivo sigurnosne margine.
timovi stru?njaka su dobro odradili posao, tehni?ki definisali norme ulja pa to treba i ispoštovatii kroz primenu..
slažem se sa dranixom, ne znamo ništa o stanju motora ni o postoje?em ulju, kao ni na?inu upotebe vozila.
a to više odredjuje potrebno ulje nego sama API -ACEA norma.
Comment