problem sa trzanjem i lerom 190 2.3-16

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kardanko
    CBC Član
    • 22.05.2007
    • 75
    • Beograd

    problem sa trzanjem i lerom 190 2.3-16

    Naime pojavljuje mi se vec duze vreme problem sa trzanjem i takozvanom knedlom iskljucivo izmedju 2000-2500rpm.Jednostavno kada motor didje do te vrednosti pocne da trza, i gusi se sve do 2500rpm i posle toga poleti.Jedina stvar koju sam primetio posle toga da se ler gas poveca na nekih 1300rpm.Dali neko ima iskustva sa ovakvom vrstom problema, i dali ler motor moze praviti ovakvu vrstu problema ili je nesto drugo po sredi.Napominjem da je zamenjena raz.kapa ,svecice kao i kablovi.Zamenjena su i creva vakuma ali je problem ostao.

  • #2
    moze biti svasta, a ler motor da ti ne glavi?

    Comment

    • kardanko
      CBC Član
      • 22.05.2007
      • 75
      • Beograd

      #3
      Ciscen je na poslednjem servisu ali neznam kakve on probleme izaziva ako glavi.Nemam zamenu da bi probao, a nov nije nimalo jeftin kosta neverovatnih 360eur pa nebih ulazio u zamenu dok nebudem siguran da je on.Dali neko zna dali mu odgovara neki ler motor sa nekog drugog motora koji moze ovde da se nabavi?

      Comment


      • #4
        dodji u NS da ti to namestimo sta se sekiras. Kakvih 360 EUR

        Koje godiste je 2.3-16 i kad si menjao lanac?

        Comment

        • kardanko
          CBC Član
          • 22.05.2007
          • 75
          • Beograd

          #5
          Auto je 1987 godiste,uvezao sam ga 2001.godine.U odlicnom je stanju,presao je samo 101000km tako da lanac nije siguro menjan.Inace ga servisiram na svakih 9000km kako je radio i prethodni vlasnik.Imao sa ovde naravno problema zbog prljavog goriva,ali je u sustini auto savrseno radio do pojave ovog problema

          Comment


          • #6
            odmah menjaj lanac, ako je jos prvi taj auto je vrlo lako moguce rastelovan na razvodu zbog istegnutog lanca. Nekazem 100% ali vrlolako moguce. Ovi 88 god imaju jaci zatezac zato sam te pitao za godiste

            Trebas videti sa dr.benz-om mada ja koliko se secam da se menja na 70-80 hiljada.

            Comment

            • kardanko
              CBC Član
              • 22.05.2007
              • 75
              • Beograd

              #7
              Paljenje je provereno instrumentom bilo je u redu.Hvala na upozorenju za lanac nisam znao da je tako kratkog veka,u auto dati nisam nasao podatak da treba da se menja na 100000km,niti me je u servisu neko upozorio na to.

              Comment

              • kardanko
                CBC Član
                • 22.05.2007
                • 75
                • Beograd

                #8
                Vrlo rado cu doci u Novi Sad ako imas resenje.Inace sam iz BG-a.

                Comment

                • Djux
                  CBC Veteran
                  • 10.08.2007
                  • 133
                  • Zemun

                  #9
                  Da nisi slucajno sa bulevara?? Tu negde blizu depoa vec duze vreme vidjam jedan 190 2.3 Crne boje, ne pomera se bas cini mi se al bih rekao de je malo presao.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by kardanko
                    Vrlo rado cu doci u Novi Sad ako imas resenje.Inace sam iz BG-a.
                    Pa ako nista ne resis dodji. Inace pucanja lanca se cuvaj na 2.3-16 kao ovca noza. AKo ti pukne, mozes slobodno da mu ubacis 190D.

                    Najbolja prevencija redovno ga menjaj i samo Originalni iz MB nista iz radnji po gradu ni slucajno!

                    Generalna za taj motor je ko svetog Petra...

                    Comment

                    • kardanko
                      CBC Član
                      • 22.05.2007
                      • 75
                      • Beograd

                      #11
                      Ne nisam sa bulevara ali ako mislimo na isti auto kojeg i ja vidjam, po mojim informacijama taj auto ima ubacen obican 2.3 motor kao i zadnji trap od klasicnog 2.3.Inace je iz vecine 2.3-16 ovde izvadjen originalni motor prava je retkost naci ih netaknute.Naravno razlog je papreno i komplikovano odrzavanje.Samo pravi ljubitelj tog auta ce imati zivaca za njegovo odrzavanje ovde

                      Comment


                      • #12
                        Veruj mi, i ne samo ovde

                        Comment

                        • chechen
                          CBC Početnik
                          • 02.02.2008
                          • 2
                          • Kotor

                          #13
                          pozdrav!
                          znate li mozda gdje ima da se kupi jedan dobar 190 2.5 16?
                          (ako ga ima kod nas)

                          Comment

                          • chechen
                            CBC Početnik
                            • 02.02.2008
                            • 2
                            • Kotor

                            #14
                            i dodaj bradu. Pa me ekipa prozvala chechen

                            Ja sam dugo imao 190 2.0 i zaljubljen sam u to auto ali mi treba nesto jace. Koliko je 2.3 "histericniji" od 2.0? (vozio sam jednog ali mu je motor bio u kur..)

                            Comment

                            • kardanko
                              CBC Član
                              • 22.05.2007
                              • 75
                              • Beograd

                              #15
                              Problem je najzad resen na sledeci nacin.Prvo je zamenjen ler motor koji je ponekd ocigledno ostajao zaglavljen u nekom polazaju.Medjutim to je resilo problem povecanog ler gasa ali ne i problem "knedle".Zatim je zamenjena guma ispod k glave i servisiran protokomer sto je uklonilo ceo problem.Sada ide kako treba,samo jos da vidim kako ce se kretati potrosnja s obzirom da je sve ponovo stelovano.Nadam se da sam jos nekom pomogao ili dao ideju ko ima slicne probleme

                              Comment

                              Working...
                              X