Ja sam dugo imao 190 2.0 i zaljubljen sam u to auto ali mi treba nesto jace. Koliko je 2.3 "histericniji" od 2.0? (vozio sam jednog ali mu je motor bio u kur..)
uzmi i malo "naturpijaj" običan 2.3 već si na 150-160KS šta će ti jače?
Nismo se razumeli! Ne kazem ja *snage nikad dosta* zato to mislim da treba da se trkas po ulici ili da nema brzeg,ili slicno... Ko je od koga brzi je tako malo vazno!!!! Po meni je mnogo bitnije kakav ti osecaj auto pruza u voznji,i dali si zadovoljan njegovim performansama i dinamikom voznje! Zato i mislim da je snage nikad dosta,jer koliko god da vozis brz auto,normalna stvar je da ti posle odredjenog vremena apetiti porastu i da bi hteo jos brzi! Naravno ovo je moje misljenje...
koliko god da vozis brz auto,normalna stvar je da ti posle odredjenog vremena apetiti porastu i da bi hteo jos brzi! Naravno ovo je moje misljenje...
Potpuno se slazem, uvek kad kupis brzi auto od proslog prvo si odusevljen, pa ga vozis lagano, pa se oslobodis i vozis ga brze (tad najvise ljudi strada), a jedini razlog barem meni za brzi mislim da nije neko licno uzivanje nego za poneko odmeravanje sa ostalim turpijama po gradu.
Ja npr kad vozim sam na putu, nocu i sl. najveci mi je feeling da vozim u okviru ogranicenja. Ali kad je puno ucesnika, kad pocne obilazenje, uletanje onda i ja volim da stisnem gas da se izvucem iz te guzve ili da se potrkam sa nekim pacijentom na semaforu.
Ono sto je meni najveci feeling su krivine, a za to ne treba puno konja, vec umece, dobro vesanje (sportline ili tvrdje) i dobre gume.
Zato sam odgovorio coveku, cim imas snagu preko 150KS na 190ci jaci si od vecine ovih 'traktora' TDI dci... to je bitno i ta granica se sa godinama pomera na gore, 190ke su u svoje vreme bile prilicno brze, danas im treba neki 2.5-16 i 3.2 da ostanu u igri ili makar naturpijan 2.3
Ono sto je meni najveci feeling su krivine, a za to ne treba puno konja, vec umece, dobro vesanje (sportline ili tvrdje) i dobre gume.
EXTRA feeling kad malo prikocis pred krivinom, ulazis, dolazis do pola i pocinjes da dajes gas - auto "sedne" u krivini. Uh, obozavam to! Jos ako je takva krivina da mozes da je "odseces" ... Po meni to je najlepsi deo u voznji - pregledne kirivie.
Brzine su u H. - Ti ces da me ucis kako se vozi. - Sta si rek'o?? - Nista-nista, hvala cika-Momo. Vracam ga cim popravim moj auto.
...pa malo na jednu, pa malo na drugu stranu, a auto ravan k'o daska, ni nagnuo se nije. Vesanje je cudo.
Vešanje jeste čudo, ali pravo Sportline vešanje kompletno i izbalansirano, nije poenta naravno samo spustiti auto već igraju ulogu i tvrđi silen blokovi, kruće i deblje balans štangle, sportline amortizeri, direktniji volan i naravno gume nižeg profila (sve nižeg i nižeg )
Inače trudim se da normalno vozim (uglavnom), samo kad auto tako lepo prima gas, zna da ponekad - pogreši čovek
Naravno moram ovde na forumu pre svega da delujem pedagoški, zato poštujte saobraćajne propise, ne pokušavajte ovo sve dok ne dođete do 'Rodića' ili sličnog mesta koje ima ogroman parking izmišljen za malo drifta
Stvarno mi je jako žao što kod nas nema neka prava pista koja se održava i na kojoj se plaća ulaz kao što nemci imaju Nordšlajfe Nirburgring gde se može lepo doći vikendom, trkati sa automobilima, motociklima i izduvati auto na pravoj trkačkoj stazi...
Postoji ideja da se tako nešto privatno izgradi u okolini Mišeluka, što od sveg srca podržavam
Comment