Originally posted by chechen
problem sa trzanjem i lerom 190 2.3-16
Collapse
X
-
Sve se ja to slažem, ali takođe treba imati u vidu sledeće:Originally posted by dr.benz...Snage nikad dosta
Koliko god da je auto jak i brz,uvek moze brze...
Koliko god (misliš) da imaš brz auto, uvek se nadje neko ko ima (mnogo) brži, a za mnogo više para dobiješ tek malo brži i puno nesigurniji auto
Sa 185, 200 pa i 250KS u NS ili BG si tek malo jači od proseka, nisi sigurno najjači u selu
Nadje se i neko ko ima sporiji auto, ali je bolji vozač ili luđi u glavi pa opet konji nisu presudni.
Mit Leistung kann man die Karren verkaufen... aber mit Drehmoment gewinnt man die Rennen
Ne brže od života
Comment
-
-
Nismo se razumeli! Ne kazem ja *snage nikad dosta* zato to mislim da treba da se trkas po ulici ili da nema brzeg,ili slicno... Ko je od koga brzi je tako malo vazno!!!! Po meni je mnogo bitnije kakav ti osecaj auto pruza u voznji,i dali si zadovoljan njegovim performansama i dinamikom voznje! Zato i mislim da je snage nikad dosta,jer koliko god da vozis brz auto,normalna stvar je da ti posle odredjenog vremena apetiti porastu i da bi hteo jos brzi! Naravno ovo je moje misljenje...
Comment
-
-
Potpuno se slazem, uvek kad kupis brzi auto od proslog prvo si odusevljen, pa ga vozis lagano, pa se oslobodis i vozis ga brze (tad najvise ljudi strada), a jedini razlog barem meni za brzi mislim da nije neko licno uzivanje nego za poneko odmeravanje sa ostalim turpijama po gradu.Originally posted by dr.benzkoliko god da vozis brz auto,normalna stvar je da ti posle odredjenog vremena apetiti porastu i da bi hteo jos brzi! Naravno ovo je moje misljenje...
Ja npr kad vozim sam na putu, nocu i sl. najveci mi je feeling da vozim u okviru ogranicenja. Ali kad je puno ucesnika, kad pocne obilazenje, uletanje onda i ja volim da stisnem gas da se izvucem iz te guzve ili da se potrkam sa nekim pacijentom na semaforu.
Ono sto je meni najveci feeling su krivine, a za to ne treba puno konja, vec umece, dobro vesanje (sportline ili tvrdje) i dobre gume.
Zato sam odgovorio coveku, cim imas snagu preko 150KS na 190ci jaci si od vecine ovih 'traktora' TDI dci... to je bitno i ta granica se sa godinama pomera na gore, 190ke su u svoje vreme bile prilicno brze, danas im treba neki 2.5-16 i 3.2 da ostanu u igri ili makar naturpijan 2.3
Comment
-
-
EXTRA feeling kad malo prikocis pred krivinom, ulazis, dolazis do pola i pocinjes da dajes gas - auto "sedne" u krivini. Uh, obozavam to! Jos ako je takva krivina da mozes da je "odseces" ... Po meni to je najlepsi deo u voznji - pregledne kirivie.Originally posted by shaqOno sto je meni najveci feeling su krivine, a za to ne treba puno konja, vec umece, dobro vesanje (sportline ili tvrdje) i dobre gume.
Brzine su u H. - Ti ces da me ucis kako se vozi. - Sta si rek'o?? - Nista-nista, hvala cika-Momo. Vracam ga cim popravim moj auto.
Comment
-
-
Vešanje jeste čudo, ali pravo Sportline vešanjeOriginally posted by myokis...pa malo na jednu, pa malo na drugu stranu, a auto ravan k'o daska, ni nagnuo se nije. Vesanje je cudo.
kompletno i izbalansirano, nije poenta naravno samo spustiti auto već igraju ulogu i tvrđi silen blokovi, kruće i deblje balans štangle, sportline amortizeri, direktniji volan i naravno gume nižeg profila (sve nižeg i nižeg
)
Inače trudim se da normalno vozim (uglavnom), samo kad auto tako lepo prima gas, zna da ponekad - pogreši čovek
Naravno moram ovde na forumu pre svega da delujem pedagoški, zato poštujte saobraćajne propise, ne pokušavajte ovo sve dok ne dođete do 'Rodića' ili sličnog mesta koje ima ogroman parking izmišljen za malo drifta
Stvarno mi je jako žao što kod nas nema neka prava pista koja se održava i na kojoj se plaća ulaz kao što nemci imaju Nordšlajfe Nirburgring gde se može lepo doći vikendom, trkati sa automobilima, motociklima i izduvati auto na pravoj trkačkoj stazi...
Postoji ideja da se tako nešto privatno izgradi u okolini Mišeluka, što od sveg srca podržavam
Comment
-
i dodaj bradu. Pa me ekipa prozvala chechen
Comment