Za sta je ovo, i kako da ga najbolje podesim?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vlado1991
    CBC Član
    • 10.02.2008
    • 13
    • Ulcinj/Crna Gora

    Za sta je ovo, i kako da ga najbolje podesim?

    Pozdrav!

    Da li mi neko moze reci za cem je, i kako ga podesiti da bih dobio najbolje rezultate.



    "Setajuci" se po forumu, naisao sam na temu o katalizatorima, pa pretpostavljam da ima neke veze sa tim. Ako grijesim, neka me neko ispravi.

    Unapred hvala
  • vlado1991
    CBC Član
    • 10.02.2008
    • 13
    • Ulcinj/Crna Gora

    #2
    eh, da... zaboravih da kazem da je u pitanju w124 200E

    Comment


    • #3
      EZL je Elektronische Zuendanlage tj elektronsko paljenje.

      Povuces taj krug prema sebi, zakrenes ga na odgovarajucu vrednost i pritisnes da 'sedne' nazad. Sa njim regulises ugao pretpaljenja zavisnosti od goriva u rezervoaru. S je za 98 oktana, N je za 95 oktana, a ostali su za neke druge vrste goriva koje su se ranije mogle naci u zemljama istocnog bloka

      Video sam da 'majstori' kod Mercedesa sa EZL i dalje zakrecu razvodnik da bi time pokusali promeniti ugao paljenja, ali on kod ovih modela vise nema nikakve veze jer se ugao podesava preko otpornika koji se nalaze unutar toga sto si slikao

      Napisi kakvo gorivo sipas, da li ti se cuju ventili kad naglo dodas gas u velikoj brzini pa cemo ti reci kako je najbolje da ga podesis

      Comment

      • Gazda Milutin
        CBC Senator
        • 31.01.2008
        • 267
        • Pancevo

        #4
        Ja, kolega ShaQ, sipam BMB 95 i taj djavolak mi stoji na "S" i nemam nekih problema u toku voznje ali voleo bih da ako je "S" lose po auto prebacim na "N". - Tvoje misljenje

        A sada par pitanja tebi kao poznavaocu materije:

        - Kako uredjaj podesiti kada se vozi na TNG? i

        - Sta je ovo sto je fabricki blombirano? -vidi slike-

        Pozdrav!


        - Govori tiho i vodi psa sa sobom! -

        Comment


        • #5
          prebaci na "N" za bmb95

          Na plinu ako nemas detonacija vozi na "S" jer ima vecu oktansku vrednost (105-110)

          Ono zaplombirano je isto to, ali vezano ne za paljenje, vec za KE Jetronic benzinski ECU, to nemoj da diras

          Posto ti je sad glavno gorivo gas, a benzin sporedno ostavi ga na "S" ako imas dobre kablove i svecice (ako nemas detonacije)

          Comment

          • Gazda Milutin
            CBC Senator
            • 31.01.2008
            • 267
            • Pancevo

            #6
            Hvala puno tjika ShaQ!

            Detonacije nemam jer sistem paljenja redovno kontrolisem i po potrebi servisiram sto PREPORUCUJEM svima koji voze TNG cesto.

            Ja, konkretno vozim 1/2 - 1/2 jer volem da ga "zviznem "na benc. Ide ko furija! Pa onda penzionerski TNG kada vozim dete i gospu!

            Molim te pogledaj post " sper diferencijal za mb124 " pa mi daj svoje misljenje o toj temi jer se sa sw.brickom fino dopisujem ali josh nisam resio problem ASD a uskoro "palim" na planincugu pa bih da isti sljaka.

            Hvala unapred!
            - Govori tiho i vodi psa sa sobom! -

            Comment

            • vlado1991
              CBC Član
              • 10.02.2008
              • 13
              • Ulcinj/Crna Gora

              #7
              Originally posted by shaq
              EZL je Elektronische Zuendanlage tj elektronsko paljenje.

              Povuces taj krug prema sebi, zakrenes ga na odgovarajucu vrednost i pritisnes da 'sedne' nazad. Sa njim regulises ugao pretpaljenja zavisnosti od goriva u rezervoaru. S je za 98 oktana, N je za 95 oktana, a ostali su za neke druge vrste goriva koje su se ranije mogle naci u zemljama istocnog bloka

              Video sam da 'majstori' kod Mercedesa sa EZL i dalje zakrecu razvodnik da bi time pokusali promeniti ugao paljenja, ali on kod ovih modela vise nema nikakve veze jer se ugao podesava preko otpornika koji se nalaze unutar toga sto si slikao

              Napisi kakvo gorivo sipas, da li ti se cuju ventili kad naglo dodas gas u velikoj brzini pa cemo ti reci kako je najbolje da ga podesis

              Sipao sam i super i bezolovni, ali cesce super, koji bi trebalo da ima 98 oktana, ako se ne varam. Do sada je taj krug bio na N, a jutros sam ga okrenuo na S, a nisam ni primijetio nista cudno prilikom dodavanja gasa, sem to da se vuce ko baba od 150 godina :x , nikako da ubrza... I jos nesto, mozda nije vezano za ovu temu, ali nema veze... Zasto nece nikako da ide preko 80?? Moze li biti problem do pumpe goriva?

              Comment

              • Gazda Milutin
                CBC Senator
                • 31.01.2008
                • 267
                • Pancevo

                #8
                Kako "...netje da ide..." Moj kada je na benz-u KIDA!

                Opishi simptome pa da vidimo.

                Pozdrav!
                - Govori tiho i vodi psa sa sobom! -

                Comment


                • #9
                  Originally posted by vlado1991
                  nikako da ubrza... I jos nesto, mozda nije vezano za ovu temu, ali nema veze... Zasto nece nikako da ide preko 80??
                  Jesi li razmisljao o tome da prebacis u trecu brzinu?

                  Comment

                  • Gazda Milutin
                    CBC Senator
                    • 31.01.2008
                    • 267
                    • Pancevo

                    #10
                    A da izbacish cement iz gepeka!

                    Ma, da pomognemo coveku a sala kada reshimo problem!
                    - Govori tiho i vodi psa sa sobom! -

                    Comment

                    • vlado1991
                      CBC Član
                      • 10.02.2008
                      • 13
                      • Ulcinj/Crna Gora

                      #11
                      E ovako...Pri malo vecem nagibu, slabo vuce. Po pravini, koliko sam primijetio dosta dobro ide, mada, nisam ni imao prilike da ga negdje "nategnem" preko 80 - 100km/h. Kada krenem da se penjem uzbrdo, a do tada isao mozda 80-90km/h, brzina mu opadne na 60, i nikako da je podignem... i fica me pretice . Vratim ponovo u drugu, stenje auto koliko moze, obrtaji do 5000-6000... prebacim u trecu.. nista, opet isto.. pocne da pada... Na jednom forumu su mi rekli da pogledam filtere goriva i vazduha. Promijenio filter vazduha, a filter goriva nema. Eh, da... zaboravio sam.. skoro sam mijenjao i neki sistem paljenja, kako majstor rece.. evo i slike...


                      od tada je znacajno smanjena potrosnja.. ekonomat se vratio na nulu (prije je bio na pola )

                      Comment

                      • vlado1991
                        CBC Član
                        • 10.02.2008
                        • 13
                        • Ulcinj/Crna Gora

                        #12
                        A u pitanju je w124 200 4-stepeni menjac, sa karburatorom i svega 77kw ili 104ks... mrcina, jel??

                        Comment

                        • Durango
                          CBC Senator XXL
                          • 01.02.2006
                          • 590
                          • Zemun, Srbija

                          #13
                          Jesi li siguran da mu je tu filter goriva, obzirom da je ovo motor sa karburatorom, a ne K-glavom?
                          MERCEDES-BENZ - Geprüfte Qualität

                          Comment

                          • vlado1991
                            CBC Član
                            • 10.02.2008
                            • 13
                            • Ulcinj/Crna Gora

                            #14
                            Evo i slike motora...

                            Comment

                            • vlado1991
                              CBC Član
                              • 10.02.2008
                              • 13
                              • Ulcinj/Crna Gora

                              #15
                              Pa sta mu je onda u p..m..?!? Ovo sto rekoste, nije K-glava, nego karburator, ima li to kakve veze sa onim K-Jetronicom?

                              Comment

                              Working...
                              X