Za sta je ovo, i kako da ga najbolje podesim?
Collapse
X
-
EZL je Elektronische Zuendanlage tj elektronsko paljenje.
Povuces taj krug prema sebi, zakrenes ga na odgovarajucu vrednost i pritisnes da 'sedne' nazad. Sa njim regulises ugao pretpaljenja zavisnosti od goriva u rezervoaru. S je za 98 oktana, N je za 95 oktana, a ostali su za neke druge vrste goriva koje su se ranije mogle naci u zemljama istocnog bloka
Video sam da 'majstori' kod Mercedesa sa EZL i dalje zakrecu razvodnik da bi time pokusali promeniti ugao paljenja, ali on kod ovih modela vise nema nikakve veze jer se ugao podesava preko otpornika koji se nalaze unutar toga sto si slikao
Napisi kakvo gorivo sipas, da li ti se cuju ventili kad naglo dodas gas u velikoj brzini pa cemo ti reci kako je najbolje da ga podesis
Comment
-
-
Ja, kolega ShaQ, sipam BMB 95 i taj djavolak mi stoji na "S" i nemam nekih problema u toku voznje ali voleo bih da ako je "S" lose po auto prebacim na "N". - Tvoje misljenje
A sada par pitanja tebi kao poznavaocu materije:
- Kako uredjaj podesiti kada se vozi na TNG? i
- Sta je ovo sto je fabricki blombirano? -vidi slike-
Pozdrav!
- Govori tiho i vodi psa sa sobom! -
Comment
-
-
prebaci na "N" za bmb95
Na plinu ako nemas detonacija vozi na "S" jer ima vecu oktansku vrednost (105-110)
Ono zaplombirano je isto to, ali vezano ne za paljenje, vec za KE Jetronic benzinski ECU, to nemoj da diras
Posto ti je sad glavno gorivo gas, a benzin sporedno ostavi ga na "S" ako imas dobre kablove i svecice (ako nemas detonacije)
Comment
-
-
Hvala puno tjika ShaQ!
Detonacije nemam jer sistem paljenja redovno kontrolisem i po potrebi servisiram sto PREPORUCUJEM svima koji voze TNG cesto.
Ja, konkretno vozim 1/2 - 1/2 jer volem da ga "zviznem "na benc. Ide ko furija! Pa onda penzionerski TNG kada vozim dete i gospu!
Molim te pogledaj post " sper diferencijal za mb124 " pa mi daj svoje misljenje o toj temi jer se sa sw.brickom fino dopisujem ali josh nisam resio problem ASD a uskoro "palim" na planincugu pa bih da isti sljaka.
Hvala unapred!- Govori tiho i vodi psa sa sobom! -
Comment
-
-
Originally posted by shaqEZL je Elektronische Zuendanlage tj elektronsko paljenje.
Povuces taj krug prema sebi, zakrenes ga na odgovarajucu vrednost i pritisnes da 'sedne' nazad. Sa njim regulises ugao pretpaljenja zavisnosti od goriva u rezervoaru. S je za 98 oktana, N je za 95 oktana, a ostali su za neke druge vrste goriva koje su se ranije mogle naci u zemljama istocnog bloka
Video sam da 'majstori' kod Mercedesa sa EZL i dalje zakrecu razvodnik da bi time pokusali promeniti ugao paljenja, ali on kod ovih modela vise nema nikakve veze jer se ugao podesava preko otpornika koji se nalaze unutar toga sto si slikao
Napisi kakvo gorivo sipas, da li ti se cuju ventili kad naglo dodas gas u velikoj brzini pa cemo ti reci kako je najbolje da ga podesis
Sipao sam i super i bezolovni, ali cesce super, koji bi trebalo da ima 98 oktana, ako se ne varam. Do sada je taj krug bio na N, a jutros sam ga okrenuo na S, a nisam ni primijetio nista cudno prilikom dodavanja gasa, sem to da se vuce ko baba od 150 godina :x , nikako da ubrza... I jos nesto, mozda nije vezano za ovu temu, ali nema veze... Zasto nece nikako da ide preko 80?? Moze li biti problem do pumpe goriva?
Comment
-
-
E ovako...Pri malo vecem nagibu, slabo vuce. Po pravini, koliko sam primijetio dosta dobro ide, mada, nisam ni imao prilike da ga negdje "nategnem" preko 80 - 100km/h. Kada krenem da se penjem uzbrdo, a do tada isao mozda 80-90km/h, brzina mu opadne na 60, i nikako da je podignem... i fica me pretice. Vratim ponovo u drugu, stenje auto koliko moze, obrtaji do 5000-6000... prebacim u trecu.. nista, opet isto.. pocne da pada... Na jednom forumu su mi rekli da pogledam filtere goriva i vazduha. Promijenio filter vazduha, a filter goriva nema. Eh, da... zaboravio sam.. skoro sam mijenjao i neki sistem paljenja, kako majstor rece.. evo i slike...
od tada je znacajno smanjena potrosnja.. ekonomat se vratio na nulu (prije je bio na pola)
Comment
-
Comment