Audi 100

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Audi 100
    CBC Član
    • 15.02.2008
    • 18
    • Np

    #16
    Originally posted by shone190
    Cisto da se nadovezem na pricu, motor 2.3l od 88Kw ne postoji

    Pa prijatelju oni se prave od 82 da 90god

    od 82 do 89 su po klasama CD,CC,CS a od 89 do 90 nema klasa nego po kubikazi tako sam cuo a ako mi neverujes skino sam njegovu knjigu sa neta dacu ti sayt pa mozes da proveris.

    A moj je 97 uvezen 2225cm3 88kw 1985 godiste tako bar stoji u dokumentima a i na internet sam naso knjigu od audia iz 84 sve o njima sad ko je bolji poznavalc svega toga neka se javi.

    Comment

    • M-power
      Moderator
      • 10.01.2005
      • 10060
      • Bg; Banovo Brdo
      • CorsaC, astra H,

      #17
      Ma to je 2.2 ali lepse zvuci kada kazes 2.3
      To date there has never been a faster car built for the public road and,
      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

      Comment

      • zemunac72
        CBC Veteran
        • 08.12.2006
        • 154
        • zemun

        #18
        Originally posted by Audi 100
        Originally posted by zemunac72
        pravopisjeopasnospomentalnozdravlje !
        kako mozes da imas i protokomer i k-glavu?

        Ne raspravlja se o mojoj pismenosti i kulturi i izrazavanju vec o gore navedenim problemima kakva drzava takav i narod.

        Pa ako sam te dobro svatio pitas me kako oboje imam (protokomer i k - glavu) pa nisam ga ja pravio pa ima zato sto je ajnspric puni pa valjda to tako ide ako ti znas objasni nama koji neznamo
        dobro si rekao...kakva drzava takav narod i takva kola se voze....alo zemljak...dosao si na forum gde ljudi vole svoje automobile, a ti u svoj sipas zejtin i pri tom se hvalis time.....sta si ocekivao da ti napise bilo ko od nas? da ti resimo problem? tvoj problem je neresiv.....k-glava i protokomer.....ko to da resi....tesla je umro odavno

        Comment

        • zemunac72
          CBC Veteran
          • 08.12.2006
          • 154
          • zemun

          #19
          [quote=Audi 100]
          Originally posted by "sw.brick":khpec9lv
          Pa ako sam te dobro svatio pitas me kako oboje imam (protokomer i k - glavu) pa nisam ga ja pravio pa ima zato sto je ajnspric puni pa valjda to tako ide ako ti znas objasni nama koji neznamo
          evo i ja cu da pitam isto, kako imas istovremeno i k glavu i protokomer, posto su to 2 totalno desete stvari i nikada se ne nalaze u jednom sistemu upravljanja motorom zajedno.
          ako nisi ti to napravio, pronadji onoga ko (prethodni vlasnik) je to uspeo da ti pojasni sa kojim motivima se upustio u takvu avanturu..

          ti si taj koji tvrdis da imas nemoguce, pa ti objasni svima to cudo.

          magiju ja ne znam da objasnim...

          da se vratimo na auto, lici da je auto imao tesku istoriju iza sebe, kada se nesto pokvari ostavlja se pokvareno sa nadom da ce se delovi sami popraviti.

          dakle, da steti tvoje i ocevo kvarenje auta (eksperimentisanje) nepravilnim odrzavanjem i jos vise upotrebom pokvarenog auta.

          resenje, zameniti novim pokvarene delove, i to isklucjivo delovima bas za Audi 100 sa bas tim motorom.
          to mora da uradi strucno lice, koje ipak zna kako sta radi na autu i zna cemu sta sluzi.

          zejtinu nije nikako mesto u autu, to verujem nije potrebno posebno objasnjavati zasto.


          protokomer nije ugradjivan u Audi iz fabrike tih godina i u te modele.

          Greska je moja jedno sam mislio a drugo sam pisao hteo sam reci da je ajnspric puni mehanicki sa A/k glavom tako su mi rekli kad sam bio na moto test, a protkomer je odvojen od k glave .

          Pa u kod nas nema ovlasceni servis za audi tek od skoro se otvorio auto fabo za ww vozila ali su skupi i jos nisu se uigrali jos uvek.

          A sto se tice zejtina meni curi na hidrulicnu pumpu i curelo mi je na bocu a bocu sam sad zamenio mada i dalje curi to tako je kod mene vec godinama i sve je ok.[/quote:khpec9lv]
          sta je tu ok?

          Comment

          • shone190
            CBC Senator XXL
            • 10.12.2004
            • 1877
            • Beograd
            • Dodge Charger 8.1l

            #20
            Originally posted by Audi 100
            Pa prijatelju oni se prave od 82 da 90god

            od 82 do 89 su po klasama CD,CC,CS a od 89 do 90 nema klasa nego po kubikazi tako sam cuo a ako mi neverujes skino sam njegovu knjigu sa neta dacu ti sayt pa mozes da proveris.

            A moj je 97 uvezen 2225cm3 88kw 1985 godiste tako bar stoji u dokumentima a i na internet sam naso knjigu od audia iz 84 sve o njima sad ko je bolji poznavalc svega toga neka se javi.
            Pa prijatelju taj motor ne postoji i tacka To sto pise u saobracajnoj mozes da zaboravis posto Audi nikada nije napravio motor od 2225ccm i 88Kw.

            Pozzz

            Comment

            • deki-ascona
              Bio nam je drug! RIP
              • 10.04.2007
              • 2118
              • NI , Trosharina

              #21
              resenje, zameniti novim pokvarene delove, i to isklucjivo delovima bas za Audi 100 sa bas tim motorom.
              to mora da uradi strucno lice, koje ipak zna kako sta radi na autu i zna cemu sta sluzi.
              cini mi se da ova recenica sv.bricka pocinje sa "resenje"

              imao-nemao protokomer to ti je resenje. Nadjes nekog ko zna sta ne radi, onda original deo , zamena i to je to.

              Jedino ako neko drugi nema neko jednostavnije resenje (za zaboravne: coveku obrtaljka ne pada ispod 3000 ).
              Originally posted by Valent Vudriga
              ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
              Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

              Comment

              • Audi 100
                CBC Član
                • 15.02.2008
                • 18
                • Np

                #22
                [quote=zemunac72]
                Originally posted by Audi 100
                Originally posted by "sw.brick":1ghve3vr
                Pa ako sam te dobro svatio pitas me kako oboje imam (protokomer i k - glavu) pa nisam ga ja pravio pa ima zato sto je ajnspric puni pa valjda to tako ide ako ti znas objasni nama koji neznamo
                evo i ja cu da pitam isto, kako imas istovremeno i k glavu i protokomer, posto su to 2 totalno desete stvari i nikada se ne nalaze u jednom sistemu upravljanja motorom zajedno.
                ako nisi ti to napravio, pronadji onoga ko (prethodni vlasnik) je to uspeo da ti pojasni sa kojim motivima se upustio u takvu avanturu..

                ti si taj koji tvrdis da imas nemoguce, pa ti objasni svima to cudo.

                magiju ja ne znam da objasnim...

                da se vratimo na auto, lici da je auto imao tesku istoriju iza sebe, kada se nesto pokvari ostavlja se pokvareno sa nadom da ce se delovi sami popraviti.

                dakle, da steti tvoje i ocevo kvarenje auta (eksperimentisanje) nepravilnim odrzavanjem i jos vise upotrebom pokvarenog auta.

                resenje, zameniti novim pokvarene delove, i to isklucjivo delovima bas za Audi 100 sa bas tim motorom.
                to mora da uradi strucno lice, koje ipak zna kako sta radi na autu i zna cemu sta sluzi.

                zejtinu nije nikako mesto u autu, to verujem nije potrebno posebno objasnjavati zasto.


                protokomer nije ugradjivan u Audi iz fabrike tih godina i u te modele.

                Greska je moja jedno sam mislio a drugo sam pisao hteo sam reci da je ajnspric puni mehanicki sa A/k glavom tako su mi rekli kad sam bio na moto test, a protkomer je odvojen od k glave .

                Pa u kod nas nema ovlasceni servis za audi tek od skoro se otvorio auto fabo za ww vozila ali su skupi i jos nisu se uigrali jos uvek.

                A sto se tice zejtina meni curi na hidrulicnu pumpu i curelo mi je na bocu a bocu sam sad zamenio mada i dalje curi to tako je kod mene vec godinama i sve je ok.
                sta je tu ok?[/quote:1ghve3vr]


                Pa eto ako nekom zapne neka zna zejtin je spas za sve nas ko nije znao sada zna pogotovo ko ima citroena jer znas svako se snalazi kako zna.

                IMALI KO RESENJE ZA MOJE PROBLEME (dosta je bilo filozofiranja)

                Comment

                • Audi 100
                  CBC Član
                  • 15.02.2008
                  • 18
                  • Np

                  #23
                  Originally posted by shone190
                  Originally posted by Audi 100
                  Pa prijatelju oni se prave od 82 da 90god

                  od 82 do 89 su po klasama CD,CC,CS a od 89 do 90 nema klasa nego po kubikazi tako sam cuo a ako mi neverujes skino sam njegovu knjigu sa neta dacu ti sayt pa mozes da proveris.

                  A moj je 97 uvezen 2225cm3 88kw 1985 godiste tako bar stoji u dokumentima a i na internet sam naso knjigu od audia iz 84 sve o njima sad ko je bolji poznavalc svega toga neka se javi.
                  Pa prijatelju taj motor ne postoji i tacka To sto pise u saobracajnoj mozes da zaboravis posto Audi nikada nije napravio motor od 2225ccm i 88Kw.

                  Pozzz

                  Pa sta vozim ja onda dali je to 85 kw vise ili manje kako mogu proverit?
                  Imali ko kakvu ideju.

                  Comment

                  • Vlada_nbgd
                    CBC Senator XXL
                    • 11.09.2005
                    • 1066
                    • Novi Beograd/Topcider
                    • ford focus sport pack

                    #24
                    Najverovatnije vozis 2226ccm i 85kw.a oznaka motora treba da je KZ.
                    FORD FOCUS 1.6 16V SPORT PACK 2008god. LPG

                    Comment

                    • Audi 100
                      CBC Član
                      • 15.02.2008
                      • 18
                      • Np

                      #25
                      Originally posted by Vlada_nbgd
                      Najverovatnije vozis 2226ccm i 85kw.a oznaka motora treba da je KZ.
                      Hvala puno provericu.

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #26
                        hteo sam reci da je ajnspric puni mehanicki sa A/k glavom tako su mi rekli kad sam bio na moto test, a protkomer je odvojen od k glave

                        jasno je sta si hteo i sta sada zelis da kazes, samo to nema nikakvog smisla.
                        jednostavno to sto tvrdise je nemoguce uklopiti.

                        mehanicko ubrizgavanje tipa K Jetronic (koje ima k regler iliti glavu) kako ime kaze je mehanicki sistem.

                        protokomer je deo elektronsko sistema ubrizgavanja, i nikako se ne moze ugraditi, pomesati sa mehanickim sistemom.


                        ili je to neki unikatan auto sa viskom delova, ili ti bas i ne baratas terminima na nasem jeziku. (neko ti netacno preveo).

                        ako je po tebi zejtin za jelo ok rezervni deo za auto, kako od nas ocekujes ikakvu preporuku resenja na slicnom nivou.

                        receno je, auto zahteva rezervne delove koji se moraju kupiti u radnji, mora da se ugradi po proceduri....
                        potrebno je za to strucno lice.

                        ne mora ovlasteni servis, ali makar neki automehanicar da pogleda bi bila premija za taj auto.


                        nemoj da se ljutis, auto zahteva odrzavanja povremeno koja kostaju, a isto tako i servisni popravak kosta.

                        to vazi i za tvoj Audi.

                        resenje za tvoj problem je servis i strucno lice, pouzdano i efikasno.

                        ako imas knjigu/ servisno uputstvo za tvoj auto dobro prouci, po potrebi jos i drugu literaturu da se upoznas sa nacinom rada i osobinama odrzavanja auta.
                        time ce i mnoge dileme biti manje komplikovane.
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • Audi 100
                          CBC Član
                          • 15.02.2008
                          • 18
                          • Np

                          #27
                          Originally posted by sw.brick
                          hteo sam reci da je ajnspric puni mehanicki sa A/k glavom tako su mi rekli kad sam bio na moto test, a protkomer je odvojen od k glave

                          jasno je sta si hteo i sta sada zelis da kazes, samo to nema nikakvog smisla.
                          jednostavno to sto tvrdise je nemoguce uklopiti.

                          mehanicko ubrizgavanje tipa K Jetronic (koje ima k regler iliti glavu) kako ime kaze je mehanicki sistem.

                          protokomer je deo elektronsko sistema ubrizgavanja, i nikako se ne moze ugraditi, pomesati sa mehanickim sistemom.


                          ili je to neki unikatan auto sa viskom delova, ili ti bas i ne baratas terminima na nasem jeziku. (neko ti netacno preveo).

                          ako je po tebi zejtin za jelo ok rezervni deo za auto, kako od nas ocekujes ikakvu preporuku resenja na slicnom nivou.

                          receno je, auto zahteva rezervne delove koji se moraju kupiti u radnji, mora da se ugradi po proceduri....
                          potrebno je za to strucno lice.

                          ne mora ovlasteni servis, ali makar neki automehanicar da pogleda bi bila premija za taj auto.


                          nemoj da se ljutis, auto zahteva odrzavanja povremeno koja kostaju, a isto tako i servisni popravak kosta.

                          to vazi i za tvoj Audi.

                          resenje za tvoj problem je servis i strucno lice, pouzdano i efikasno.

                          ako imas knjigu/ servisno uputstvo za tvoj auto dobro prouci, po potrebi jos i drugu literaturu da se upoznas sa nacinom rada i osobinama odrzavanja auta.
                          time ce i mnoge dileme biti manje komplikovane.
                          e gledaj od 97 kako je uvezen pa do 2000 je moj auto uzivao punu paznju cale mi je radio sa teksasom tako da je puno putovao po srbiji i servisirao ga u ovlascene servise ali posle posao staje i pocinje sa restoranom slabo odrzavanje i povrh svega nema delova kod nas niko ih ne rastura sem Mileta i Milinka na dezevskom putu i to se najvis pa ako te zapane sta tek sad malo mada kupio sam bocu gde se sipa ulje za hidrliku i sada manje curi ali i dalje kaplje jel bolje 120din nego svake nedelje 300 dinara za ulje mada funkcionise bez problema.Razumem ja vas ali ja sam skoro polozio i preuzo negu o njemu i sad se kao gladijator borim sa delovima i kvarovima jedino ja kad zasucem ruke onda resim problem kao sto sam resio problem protokomera eureka.

                          Comment

                          • Audi 100
                            CBC Član
                            • 15.02.2008
                            • 18
                            • Np

                            #28
                            Rekli su mi da je ajnspric mehanicki da nije elektronski.

                            I neko rece da audi 85god nije ugradjivao protokomer dali je to istina kao sto rekoh Laik sam tako nezamerite imali ko da mi zlaci rane a da je vise ne cacka

                            kome nije muka da mi pise daj te mi neke saytove ili mi posaljite neko stivo.

                            Comment

                            • ale944
                              CBC Senator XXL
                              • 20.03.2006
                              • 1457
                              • Beograd

                              #29
                              Nurko, ono za reset i ostalo sam se salio naravno...
                              a kao sto su ti vec rekli, ako imas mehanicko ubrizgavanje (prepoznaces ga npr tako sto metalna armirana creva za gorivo idu od ka glave go usisne grane) onda nemas protokomer koji se koristi na skroz drugim sistemima.
                              ako ti je k glava neispravna, onda ... najcesce ljudi je izvade i bace u djubre a stave neki karburator, plin, i teraj... ima samo par majstora u srbiji koji znaju da usteluju i poprave k glavu, tako da nemoj puno ocekivati da ti neko ovako resi problem tipa "odvrni mali sraf, pa nasteluj zazor itd..."....
                              pitaj ti nekog pismenog majstora kod tebe da li moze da ti ga prepravi na karburator... verujem da bi ti olaksalo dosta stvari..
                              http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                              Comment

                              • Delkan
                                CBC Senator XXL
                                • 14.06.2005
                                • 829
                                • 60 km From BG,West

                                #30
                                Originally posted by Audi 100
                                bolje 120din nego svake nedelje 300 dinara za ulje mada funkcionise bez problema.
                                Da vidis sta ce biti ako ostavis auto duze da stoji,onda ces traziti i mehanicku letvu jer ce ceo sistem od pumpe pa do letve biti u qurcu...

                                A da ti prodas taj auto dok je koliko-toliko ceo i kupis nesto jednostavnije i jeftinije za odrzavanje?

                                Comment

                                Working...
                                X