Samara - problem na uzbrdicama

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gago2
    CBC Član
    • 06.04.2013
    • 87
    • Kraljevo
    • Lada Samara

    Samara - problem na uzbrdicama

    Da li motor ako ima losu kompresiju mora da trosi ulje? Nisam jos merio kompresiju, ali sumnjam na to jer auto na uzbrdicama prilicno gubi snagu... Npr ona uzbrdica ka Beogradu posle Bubanj Potoka se izlazi sa 50 km/h u trecoj... Ono sto me buni je sto motor ne trosi ulje mnogo, dolijem 2-3 deci izmedju svakog menjanja, sto nije mnogo za motor star 24 godine... Auto je presao 80 000 km.
    Izmericu kompresiju, ali me zanima da li ovaj gubitak snage moze da izaziva i nesto drugo. Auto se vozi na plin, a prvo paljenje je na benzin.
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Ubi tu zmiju u džepu i odvrni malo taj plin Spalićeš motor...
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • gago2
      CBC Član
      • 06.04.2013
      • 87
      • Kraljevo
      • Lada Samara

      #3
      Nisam ja zavrnuo plin, nego su tako majstori tako podesili, kada je tesko palio kada je vruc motor... Uopste mi nije problem da trosi i dva litra vise, sada trosi oko 8 na otvorenom, necu crknuti za 200 dinara na 100 km... Sad cu uraditi mali servis i promeniti i filter za vazduh, pa cu onda do nekoga da mi lepo podesi plin...

      Comment

      • stevak
        CBC Senator XXL
        • 31.05.2009
        • 1215
        • Zemun
        • Saab 9000 cs 2.0T

        #4
        Originally posted by gago2 View Post
        Npr ona uzbrdica ka Beogradu posle Bubanj Potoka se izlazi sa 50 km/h u trecoj
        Probaj tu uzbrdicu da pređeš na benzinu pa ćeš znati da li je do kompresije ili do zavrnutog plina.
        ex SAABotražitelj

        Comment

        • gago2
          CBC Član
          • 06.04.2013
          • 87
          • Kraljevo
          • Lada Samara

          #5
          A da li se ponasa drugacije na benzin od kada je redukovan usis vazduha, tj. da li to ima uticaja na rad na benzinu i ako ima kakav? Ja samo palim na benzin, nisam vozio odavno duze od pola km..
          Ako je snaga ostala ista, onda cu probati na benzin i videti kako se auto ponasa...

          Comment

          • Franjo
            Banovan
            • 14.08.2009
            • 2831
            • Inđija - Beograd
            • Renault megan II res

            #6
            Originally posted by gago2 View Post
            A da li se ponaša drugačije na benzin od kada je redukovan usis vazduha, tj. da li to ima uticaja na rad na benzinu i ako ima kakav? Ja samo palim na benzin, nisam vozio odavno duže od pola km...
            Koji motor i koliko je prešao? To, što je usis redukovan, nema većeg uticaja na benzin, ako je dobro podešeno ubrizgavanje i palenje. Gas, zahteva nešto veću količinu vazduha, nego benzin - za dobro sagorevanje. Može se proveriti (i podesiti) na eko-testu, koji je u servisu AMSS besplatan. Motor, bio 1.3, ili 1.5 litra, pomenutu uzbrdicu, mora da savlada četvrtom!
            Izmeri kompresiju, ako nisu u pitanju karike i izolučenost cilindara, moguće, da si spalio ventile, kao što je naveo Dora.
            To, što voziš kratko na benzin i prelaziš na gas, na ovom sistemu nema bitnog uticaja, ako nema problema u radu, ne zagrejanog motora.

            Comment

            • gago2
              CBC Član
              • 06.04.2013
              • 87
              • Kraljevo
              • Lada Samara

              #7
              Motor je 1.3 , tek sto je presao 80000 km. Ulje kao sto rekoh ne trosi u nekim vecim kolicinama, dolijem 2-3 deci izmedju menjanja. Na ravnom ide dobro, 130 sam vozio po cajgeru na kratko skorije , ali tada pocinje da trese i buka je velika pa nisam dalje pokusavao...

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #8
                Odvrni slavinu za štelovanje četvrt kruga u levo, suprotno od kazaljke na satu, pa vidi kako ide...
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • gago2
                  CBC Član
                  • 06.04.2013
                  • 87
                  • Kraljevo
                  • Lada Samara

                  #9
                  Ok, vazi, pokusacu to ovih dana, pa javljam rezultate...

                  Comment

                  • gago2
                    CBC Član
                    • 06.04.2013
                    • 87
                    • Kraljevo
                    • Lada Samara

                    #10
                    Jos jedno pitanje samo. Ovde u BGu ne znam gde bih izmerio kompresiju, pa cu to uraditi cim se vratim u Kraljevo, ali tu ima ona vecna nedoumica da li se kompresija meri na hladnom ili toplom motoru? Jedan majstor mi je rekao na hladnom, a drugi na toplom, pa sam u nedoumici kod koga to da uradim...

                    Comment

                    • zoranc
                      CBC Senator XXL
                      • 31.03.2005
                      • 1313
                      • Beograd
                      • AR 147

                      #11
                      Interesuje me kakva je zavisnost izmerenog pritiska kompresije od temperature motora, i na sta ukazuju razlike u izmerenom pritisku na razlicitim temeperaturama motora. Pretpostavljam da je nesto u vezi sa klipovima (oni se najvise sire na toploti), ali sta bi to tacno moglo da bude?
                      Moj najlošiji dan na pecanju je bolji od najuspešnijeg dana na poslu

                      Comment

                      • gago2
                        CBC Član
                        • 06.04.2013
                        • 87
                        • Kraljevo
                        • Lada Samara

                        #12
                        Znaci na hladnom motoru se meri. Hvala

                        Comment

                        • chaboo
                          CBC Veteran
                          • 17.06.2012
                          • 195
                          • Beograd V.Mostanica
                          • citroen C5 hdi

                          #13
                          Samo ti poslusaj Doru I odvrni plin, taj motor odlicno nosi samaru I tu uzbrdicu sto si pomenuo mora da prodje bar cetvrtom ako ne I petom

                          Comment

                          • gago2
                            CBC Član
                            • 06.04.2013
                            • 87
                            • Kraljevo
                            • Lada Samara

                            #14
                            Uradicu to i videti kako se ponasa, samo mislim da motor 1.3 nema sanse da izadje u petoj uz onu uzbrdicu ka Beogradu, u cetvrtoj bi vec trebalo da moze... Mozda 1.5 moze u petoj, ali u njoj se nisam nikad vozio...
                            Nisam napomenuo da sam kada sam prvi put to primetio isao i na stelovanje ventila, i samo je jedan bio van tolerancije i to je podeseno, ali se nista nije promenilo... Neko mi je spomenuo da paljenje mozda treba da se presteluje, tako da cu i to imati u vidu..

                            Comment

                            • zoranc
                              CBC Senator XXL
                              • 31.03.2005
                              • 1313
                              • Beograd
                              • AR 147

                              #15
                              Imao sam tu samaru dugo ali takav problem sam imao samo jednom, a kriv je bio zapušen filter tečne faze gasa iako sam uredno menjao ( jednom godišnje na oko 8000 km ).
                              Moj najlošiji dan na pecanju je bolji od najuspešnijeg dana na poslu

                              Comment

                              Working...
                              X