Danas vozim i dam pun gas, turbina postigne maksimalni pritisak i pocne da ide previse u crveno i auto pocne da trza, tj. gasi mi pumpu za gorivo i skontam da je ponovo otisao APC ventil... Novi APC sam ubacio u septembru prosle godine i samo sam prosao 20 hiljada sa njim...
Prve simptome sam primjetio jos prije nekih dva mjeseca kad je pri punom potisku vec radio blage trzaje ali nisam u tom trenutku sumnjao na APC ventil jer sam smatrao da je nov i da je nemoguce da tako brzo otkaze...
Znaci pitanja: Da li je moguce da APC ode tako brzo ili da li je moguce da jos nesto moze uticati na njegovo otkazivanje...
Samo da napomenem da sam kupio novi APC ventil, ali nije bio Geniune SAAB dio, vec neka alternativa, ali isti kao originalni dio (iz Engleske)..
Prve simptome sam primjetio jos prije nekih dva mjeseca kad je pri punom potisku vec radio blage trzaje ali nisam u tom trenutku sumnjao na APC ventil jer sam smatrao da je nov i da je nemoguce da tako brzo otkaze...
Znaci pitanja: Da li je moguce da APC ode tako brzo ili da li je moguce da jos nesto moze uticati na njegovo otkazivanje...
Samo da napomenem da sam kupio novi APC ventil, ali nije bio Geniune SAAB dio, vec neka alternativa, ali isti kao originalni dio (iz Engleske)..
Comment