saab trzanje

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jugo
    CBC Član
    • 02.03.2007
    • 91
    • Banja Luka, BiH

    #46
    kako sam obecao i posljedni update.. napravio sam jos dvije pokusne voznje i auto ide bez ikakvih problema. napokon mogu da odahnem!

    sto se tice pada obrtaja na leru, to mi se vise ne desava, osim kad odvezem malu turu, recimo 1 km, pa ugasim auto, pa malo odstoji, pa ponovo upalim i kad krenem onda se desi pad obrtaja... ali mi se cini da je to zbog toga sto mozda nije napravljen dovoljan pritisak goriva za tako malo vremena... ali u svakom slucaju auto sad radi fenomenalno... a kako i ne bi nakon nove kasete, senzora i svega ostalog sto sam izmjenjao na njemu..
    JuGo - SAAB 900 SE 2.0 T RULES!!

    Comment

    • jugo
      CBC Član
      • 02.03.2007
      • 91
      • Banja Luka, BiH

      #47
      eh, opet problemi.. znaci, auto je isao savrseno ali je opet poceo sa trzajima i gubitak snage... u startu smo sumnjali na to ali nismo odmah mislili na to.. znaci kad smo mjenjali senzor primjetili smo da je puno ulja na njemu... danas smo skinuli novi senzor i ista situacija je bila... ocistili smo senzor, vratili i ponovo na pokusnu voznju.. auto je opet radio savrseno bez ikakvih problema, ali nakon nekih 30-tak kilometara opet ista prica..

      znaci misljenje je da je otisao semering na radilici, tj. zamajcu, te da ulje kvasi senzor i onemogucava njegov pravilan rad... znaci mora ici zamjena semeringa.. e sad to je bas posao jer se mora skidati mjenjac, ali sta drugo da se radi... vjeujem da nakon toga nece biti vise problema...

      znaci i to treba uzeti u obzir ako se nekome budu desavali isti simptomi... prije promjena senzora treba provjeriti da li je otisao semering i da li senzor dolazi u kontakt sa uljem... ima li neko drugacijih misljenja oko ovoga?
      JuGo - SAAB 900 SE 2.0 T RULES!!

      Comment

      • Goran
        Moderator
        • 06.10.2004
        • 535
        • Vrbas

        #48
        senzor se nalazi u bloku motora tako da mora da bude ulja na njemu
        Originally posted by Dora
        Banovao me Goran
        Ako ne mozes da im objasnis, zbuni ih!

        Comment

        • jugo
          CBC Član
          • 02.03.2007
          • 91
          • Banja Luka, BiH

          #49
          to je mozda logicno za pretpostaviti, ali kako onda objasniti cinjenicu da kad je jutros senzor ociscen od ulja auto savrseno radi???
          senzor ne moze malo da radi, pa malo da ne radi.. pogotovo sto je u pitanju apsolutno nov senzor, a ne polovni...
          i da jos jedna stvar... senzor toliko bio mokar od ulja kao da je potopljen u ulju?! mislim da to ipak ne treba tako da bude... moj majstor mi je odmah rekao da to nije u redu kad je skinuo stari senzor i na kraju se ispostavilo da je u pravu..
          JuGo - SAAB 900 SE 2.0 T RULES!!

          Comment

          • Goran
            Moderator
            • 06.10.2004
            • 535
            • Vrbas

            #50
            triger wheel da nalazi na radilici unutar bloka, sa njega senzor ocitava poziciju tako da je sasvim logicno da i on mora biti u bloku tj mora da ima dodira sa uljem. Hocu da ti kazem da problem nema veze sa semeringom na radilici, sve ovo se nalazi sa unutrasnje strane motora. Skidanje menjaca i menjanje semeringa u ovom slucaju ti je bacanje vremena i novca. Problem treba traziti na drugom mestu sa ovim neces dobiti nista sem novog semeringa


            nemam bolju sliku ali i na ovoj se vidi sasvim lepo
            Originally posted by Dora
            Banovao me Goran
            Ako ne mozes da im objasnis, zbuni ih!

            Comment

            • jugo
              CBC Član
              • 02.03.2007
              • 91
              • Banja Luka, BiH

              #51
              dobro, pod pretpostavkom logike, koju najvise volim na svijetu, jer gremlini ne postoje na koju stranu sad da udarim trazeci ovaj problem??? naravno, imajuci u vidu ovo sto sam danas napisao..
              JuGo - SAAB 900 SE 2.0 T RULES!!

              Comment

              • Goran
                Moderator
                • 06.10.2004
                • 535
                • Vrbas

                #52
                ne znam sta bih ti rekao, mozda gremlini ipak postoje
                sad ozbiljno novi senzor se skidali na hladan motor ili zagrejan. To sto je senzor nov ne mora 100% da znaci i da je i ispravan (jbg i takve stvari se desavaju). Trebalo bi proveriti njegove kontakt spojeve sa ostatkom instalacije.
                Originally posted by Dora
                Banovao me Goran
                Ako ne mozes da im objasnis, zbuni ih!

                Comment

                • jugo
                  CBC Član
                  • 02.03.2007
                  • 91
                  • Banja Luka, BiH

                  #53
                  kad smo skidali senzor, auto nije bio hladan ali smo cekali da se malo ohladi posto je nemoguce raditi oko ugrijanih izduva..
                  nisam radio elektronicki test... radio sam danas malo sa starim senzorom.. nasao sam na internetu da se moze ispitati senzor mjerenjem preko pina 1 i 2 ali ni ti testovi nisu uvijek sigurni... ispravna vrijednost otpora senzora treba da bude 540 oma, ako ne lazu.. prvo sam izmjerio stari senzor prije nego sam ga ocistio od naslaga koje je imao na sebi.. mjerenje je pokazivalo 530 oma... nakon ciscenja ponovnim mjernjem sam dobio 563 oma.. ove vrijednosti bi inace trebale biti ok jer se dopusta odstupanje od 10% od nominalne vrijednosti.. prema tom testiranju ispada da je i stari senzor ispravan sto je i logicno jer da je pregorio onda ne bih mogao upaliti auto.. ista je prica i oko novog senzora... i on treba da bude ispravan jer isto ne bih mogao upaliti auto... jednostavno nesto uzrokuje nepravilan rad senzora... znaci to je problem oko cega se vrti cijela prica...a sta je uzrok to je trenutno prava misterija... nekako ne vjerujem da su spojevi u pitanju jer bi se problem vjerovatno ocitovao u startu nakon ugradnje senzora..

                  jos jedna stvar mi pada na pamet iako nisam siguran da li tu ima ikakve logike, pa valjda necu lupiti neku glupost.. da li je moguce da je prilikom mjenjanja seta kvacila koji je uradjeno prije nekih 30k majstor poremetio pravilan polozaj zamajca?
                  JuGo - SAAB 900 SE 2.0 T RULES!!

                  Comment

                  • Goran
                    Moderator
                    • 06.10.2004
                    • 535
                    • Vrbas

                    #54
                    Probaj stari da stavis u toplu vodu par minuta pa onda proveri vrednosti otpora. Radna temperatura motora je daleko veca od sobne ili spoljne. Problemi su ti se i javljali upravo kakda se motor zagreje
                    Originally posted by Dora
                    Banovao me Goran
                    Ako ne mozes da im objasnis, zbuni ih!

                    Comment

                    • jugo
                      CBC Član
                      • 02.03.2007
                      • 91
                      • Banja Luka, BiH

                      #55
                      u toploj vodi mi je pokazivao otpor od 580 oma... s tim da se voda brzo hladila, tako da je tesko mozda napraviti idealne uslove... kako se senzor grijao tako je i otpor rastao... posto sam ga izvadio iz auta totalno hladnog, posto je van bas hladno.. takav mi je pokazivao otpor od 514 oma.... e sad da li to nesto pokazuje?
                      JuGo - SAAB 900 SE 2.0 T RULES!!

                      Comment

                      • Goran
                        Moderator
                        • 06.10.2004
                        • 535
                        • Vrbas

                        #56
                        Moze biti a ne mora da znaci, posto otpor treba da bude 540 u recimo idealnim uslovima. Kod tebe je 580 (sto je jos uvek u granicama tolerancije od 10%) ali ako dodamo jos mogucnost nekog loseg kontakta i prelaznog otpora od stotinak oma eto moguceg problema. Probaj ocisti malo konektor senzora, naprskaj ga sa wd40 ili nekim slicnim, mozda pomogne
                        Originally posted by Dora
                        Banovao me Goran
                        Ako ne mozes da im objasnis, zbuni ih!

                        Comment

                        • jugo
                          CBC Član
                          • 02.03.2007
                          • 91
                          • Banja Luka, BiH

                          #57
                          eh da to sam zaboravio reci, treba da bude 540 oma ali na 20 stepeni.. posto mi je trenutno senzor u kuci na toplom, sad pokazuje 550 oma sto je u granicama normale pod mojom pretpostavkom... u svakom slucaju probacu ove sedmice kad majstor bude slobodan da vratim stari senzor pa da vidim kako ce se on pokazati nakon ciscenja.. a usput i da elektronicki provjerim novi..
                          JuGo - SAAB 900 SE 2.0 T RULES!!

                          Comment

                          • jugo
                            CBC Član
                            • 02.03.2007
                            • 91
                            • Banja Luka, BiH

                            #58
                            znaci evo opet rezultata... u sustini i stari i novi senzor se elektronicki ponasaju ispravno sa vrlo malim razlikama u omima... jucer sam postavio ocisceni stari senzor i naravno sve po starom.. eh posto sam ga juce dobio, postavio sam i drugi map senzor (polovni) da probamo i tu varijantu... nista, sve isto... mislio sam da na kraju probam ciscenje dizni, cisto da i to skinem sa liste mogucih problema.. i ostaje jos da stavim i drugi regulator pritiska goriva, ali u njega sumnjam najmanje kako ja postizem veliki broj obrtaja (najvise sam isao do 5500 i nesto rpm)...
                            JuGo - SAAB 900 SE 2.0 T RULES!!

                            Comment

                            • jugo
                              CBC Član
                              • 02.03.2007
                              • 91
                              • Banja Luka, BiH

                              #59
                              prica se nastavlja.. lose, naravno...

                              eto dosao mi je i map senzor, polovni, ugradio... e sad, sta se desava... dok motor nije prosao veci broj kilometara, cak se desava i da ne trza, ali kako duze auto radi, pocinju se javljati trzaji i nekako mi se cini da je motor tromiji... e sad u prici sa majstorom, vraticemo malo pricu na svjecice, da ih istestiramo da vidimo kako se one ponasaju..
                              u ovom slucaju, sad potpuno izbacujem regulator pritiska goriva i pumpu za gorivo kao jedan od mogucih uzroka..
                              ali me buni jedna veoma interesantna stvar oko svjecica... gdje god da provjeravam (EPS, sajtovi za dijelove, itd..), za moj motor B204l ide NGK BCPR 7ES-11... e a kad odem na sajt NGK daje mi informaciju da je u pitanju NGK BCPR 6ES-11... http://www.ngk.com/results_app.asp?AAIA=1265879
                              a s druge strane na NGK sajtu u Engleskoj opet daju informaciju da je ono prvo...

                              kakva je sad to misterija u pitanju...
                              JuGo - SAAB 900 SE 2.0 T RULES!!

                              Comment

                              Working...
                              X