Ajd jos nesto da vas pitam, slicna je tema a mozda znate. Kad sam prikljucivao auto na comp. pre neki dan izbacio mi je neke greske koje niko ne zna sta su.
224b0, permanent
i na APC-u 429B0 i 04662.
Jel zna neko o cemu se radi? Inace kad vozim na benzin ne pokazuje mi nikakav problem kao check engine, pa pretpostavljam da je u pitnju neka ozbiljnija stvar palila bi se lampica!
Meni se desava da je keramika svecice zute boje- NIJE valjda kaseta definitivno?
Ako ima manji zazor svecica dal to ima veze sa potrosnjom (manji zazor kraci plamen pa se ne pali cela smesa?)
Nema plava.. plava kaseta je servisna kaseta, ustvari, to je crvena kaseta koja je prosla sve testove i poseduju je samo SAAB servisi
Ako si je video negde u opticaju, da znash da je dobila noge
Inache , ima CRNA i ona nema u sebi kola za jonizaciju jer se od Trionica 7 pa nadalje ta kola nalaze u trionic jedinici a ne u kaseti.
Crvena je za sva Trionic 5 vozila + DI
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Ajd jos nesto da vas pitam, slicna je tema a mozda znate. Kad sam prikljucivao auto na comp. pre neki dan izbacio mi je neke greske koje niko ne zna sta su.
224b0, permanent
i na APC-u 429B0 i 04662.
Jel zna neko o cemu se radi? Inace kad vozim na benzin ne pokazuje mi nikakav problem kao check engine, pa pretpostavljam da je u pitnju neka ozbiljnija stvar palila bi se lampica!
A kako ne pali lampicu ako je lambda sonda? Mislim pali mi lampicu, ali samo kad prebacim na plin i to na kratko i posle se ugasi. Na benzinu nista ne pokazuje
razliciti rezimi rada pod razlicitim gorivom a samim tim i drugacije vrednosti izduvnih gasova koje lambda meri
Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
A kako ne pali lampicu ako je lambda sonda? Mislim pali mi lampicu, ali samo kad prebacim na plin i to na kratko i posle se ugasi. Na benzinu nista ne pokazuje
Česta je pojava da se lampica pali kad se vozi na gas i to ili povremeno ili trajno zavisi od tipa motora i sastava izduvnih gasova. Iz tog razloga, lampica se isključuje kad radi na gas a vraća se u funkciju kad radi na benzin. I ova operacija spada u ugradnju gasa.
Meni se desavalo da mi se pali check engine lampica na predhodnom autu posle 15-tak minuta krstarece brzine na auto putu na LPG. Razlog je bio siromasnija smesa. Bez merenja lambda sonde otvaranjem slavine za gas pomalo na kraju se sredilo da se vise NIKADA nije palila. Razlika je bila veoma mala i to podesavanje je bilo sasvim ok za voznju po gradu i manjom brzinom. E, pa zato postoji podesavanje automatskim ventilom LovEco ili slicnim sistemom. Zanimljivije je KADA se desava da se pali chack engine. Koji su to uslovi voznje? Nije to bas uvek toliko opasno s obzirom da je sasvim dozvoljeno da prilikom tzv. krstarenja smesa bude nesto siromasnija sto moze u krajnjem slucaju da pali lampicu ako to stanje potraje malo duze (konstantan nepromenjen gas u 5. recimo). Ako iz tog rezima recimo oduzmes gas skroz i kad brzina padne za 3. presaltujes i das jaci gas lampica se gasi da bi se opet posle nekog vremena upalila. To stanje otvorenosti slavine je blizu dobrog ili tu negde. U principu moze da je vise otvorena ali nikako da se jos vise zatvara. To "fino" stelovanje za samo malo vise ne utice na potrosnju gasa ali vatra u motoru postaje manje vruca sto je pozeljno narocito zbog izduvnih ventila.Stanje smese se sasvim dobro vidi na voltmetru ako se meri lambda sonda. Malo je diskutabilno kad nje nema (ali onda nema ni check engine lampice) ali i onda se podesava po semi na recimo 3000rpm plus jos pola kruga otvorena slavina i to je skoro sigurno tu negde. Ako bi recimo prebacio na benzin u voznji dok gori lampica odmah se ugasi a kad prebacim na gas upali se posle par minuta i tako. Ustvari, sve sam objasnio, nema tu sta vise. Ponovljeno je ovo sto puta vec na ovom forumu.
Comment