BOOST POMAGAJ

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dranix
    CBC Senator XXL
    • 04.10.2004
    • 3079
    • Antwerpen/Belgium
    • Saab 9-3

    #16
    Kupis cipele i eto materijala od kutije za par auta A onaj sundjer iz one tvoje stare fotelje, Dora?

    Comment

    • Delkan
      CBC Senator XXL
      • 14.06.2005
      • 829
      • 60 km From BG,West

      #17
      A Dora,muchenik,izbacuje smece iz dvorista ne znajuci da moze da ga ugradi u raznim prilikama.

      Comment

      • dechkotzar
        CBC Član
        • 01.08.2005
        • 81
        • Bg

        #18
        Ajd jos nesto da vas pitam, slicna je tema a mozda znate. Kad sam prikljucivao auto na comp. pre neki dan izbacio mi je neke greske koje niko ne zna sta su.
        224b0, permanent
        i na APC-u 429B0 i 04662.
        Jel zna neko o cemu se radi? Inace kad vozim na benzin ne pokazuje mi nikakav problem kao check engine, pa pretpostavljam da je u pitnju neka ozbiljnija stvar palila bi se lampica!
        J***m ti turbinu!

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #19
          Sa chime su ochitani kodovi?
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • dechkotzar
            CBC Član
            • 01.08.2005
            • 81
            • Bg

            #20
            Tech 2
            J***m ti turbinu!

            Comment

            • CSI
              CBC Član
              • 09.08.2005
              • 40
              • SCG

              #21
              sagorevanje

              Hvala momci,

              Meni se desava da je keramika svecice zute boje- NIJE valjda kaseta definitivno?
              Ako ima manji zazor svecica dal to ima veze sa potrosnjom (manji zazor kraci plamen pa se ne pali cela smesa?)
              CSI

              Comment

              • Danijel 9k
                Banovan
                • 03.06.2005
                • 132
                • N_44.84080 E_20.39600

                #22
                BOOST,
                Jedno amatersko pitanje
                Razlika izmedju crvene i plave kasete?

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #23
                  Nema plava.. plava kaseta je servisna kaseta, ustvari, to je crvena kaseta koja je prosla sve testove i poseduju je samo SAAB servisi
                  Ako si je video negde u opticaju, da znash da je dobila noge

                  Inache , ima CRNA i ona nema u sebi kola za jonizaciju jer se od Trionica 7 pa nadalje ta kola nalaze u trionic jedinici a ne u kaseti.

                  Crvena je za sva Trionic 5 vozila + DI
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • dechkotzar
                    CBC Član
                    • 01.08.2005
                    • 81
                    • Bg

                    #24
                    Jel moze neko da mi pomogne za kodove- greske koje mi se javljaju? U servisu nemaju objasnjenje za njih.
                    J***m ti turbinu!

                    Comment

                    • dechkotzar
                      CBC Član
                      • 01.08.2005
                      • 81
                      • Bg

                      #25
                      Originally posted by dechkotzar
                      Ajd jos nesto da vas pitam, slicna je tema a mozda znate. Kad sam prikljucivao auto na comp. pre neki dan izbacio mi je neke greske koje niko ne zna sta su.
                      224b0, permanent
                      i na APC-u 429B0 i 04662.
                      Jel zna neko o cemu se radi? Inace kad vozim na benzin ne pokazuje mi nikakav problem kao check engine, pa pretpostavljam da je u pitnju neka ozbiljnija stvar palila bi se lampica!
                      J***m ti turbinu!

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #26
                        Lambda vrednost pod 1

                        Smesha na leru prebogata

                        Greska u sinhronizaciji paljenja

                        ====================

                        Prva = Menjaj lambda sondu

                        Druga = moguce da nestane posle izmene greshke 1 i greske 3

                        Treca = Senzor na raidilici ili Di kaseta
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • dechkotzar
                          CBC Član
                          • 01.08.2005
                          • 81
                          • Bg

                          #27
                          A kako ne pali lampicu ako je lambda sonda? Mislim pali mi lampicu, ali samo kad prebacim na plin i to na kratko i posle se ugasi. Na benzinu nista ne pokazuje
                          J***m ti turbinu!

                          Comment

                          • civi
                            CBC Senator XXL
                            • 26.07.2005
                            • 1492
                            • Pozarevac

                            #28
                            razliciti rezimi rada pod razlicitim gorivom a samim tim i drugacije vrednosti izduvnih gasova koje lambda meri
                            Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
                            - Kako to misliš, kočim?

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #29
                              Originally posted by dechkotzar
                              A kako ne pali lampicu ako je lambda sonda? Mislim pali mi lampicu, ali samo kad prebacim na plin i to na kratko i posle se ugasi. Na benzinu nista ne pokazuje
                              Česta je pojava da se lampica pali kad se vozi na gas i to ili povremeno ili trajno zavisi od tipa motora i sastava izduvnih gasova. Iz tog razloga, lampica se isključuje kad radi na gas a vraća se u funkciju kad radi na benzin. I ova operacija spada u ugradnju gasa.
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              • dranix
                                CBC Senator XXL
                                • 04.10.2004
                                • 3079
                                • Antwerpen/Belgium
                                • Saab 9-3

                                #30
                                Meni se desavalo da mi se pali check engine lampica na predhodnom autu posle 15-tak minuta krstarece brzine na auto putu na LPG. Razlog je bio siromasnija smesa. Bez merenja lambda sonde otvaranjem slavine za gas pomalo na kraju se sredilo da se vise NIKADA nije palila. Razlika je bila veoma mala i to podesavanje je bilo sasvim ok za voznju po gradu i manjom brzinom. E, pa zato postoji podesavanje automatskim ventilom LovEco ili slicnim sistemom. Zanimljivije je KADA se desava da se pali chack engine. Koji su to uslovi voznje? Nije to bas uvek toliko opasno s obzirom da je sasvim dozvoljeno da prilikom tzv. krstarenja smesa bude nesto siromasnija sto moze u krajnjem slucaju da pali lampicu ako to stanje potraje malo duze (konstantan nepromenjen gas u 5. recimo). Ako iz tog rezima recimo oduzmes gas skroz i kad brzina padne za 3. presaltujes i das jaci gas lampica se gasi da bi se opet posle nekog vremena upalila. To stanje otvorenosti slavine je blizu dobrog ili tu negde. U principu moze da je vise otvorena ali nikako da se jos vise zatvara. To "fino" stelovanje za samo malo vise ne utice na potrosnju gasa ali vatra u motoru postaje manje vruca sto je pozeljno narocito zbog izduvnih ventila.Stanje smese se sasvim dobro vidi na voltmetru ako se meri lambda sonda. Malo je diskutabilno kad nje nema (ali onda nema ni check engine lampice) ali i onda se podesava po semi na recimo 3000rpm plus jos pola kruga otvorena slavina i to je skoro sigurno tu negde. Ako bi recimo prebacio na benzin u voznji dok gori lampica odmah se ugasi a kad prebacim na gas upali se posle par minuta i tako. Ustvari, sve sam objasnio, nema tu sta vise. Ponovljeno je ovo sto puta vec na ovom forumu.

                                Comment

                                Working...
                                X