Re: gumice ventila
Dobro si napisao, skoro si sve obuhvatio manje više, samo se moraš ispraviti u jednom, gde god si napisao uljnih karika, ili karika, zameni sa klipno-cilindarskim sklopom. (može biti pohaban cilindar, pohaban klip u vođicama-suknjici klipa, pohabani kanali klipnih prstenova gde se javlja povećan bočni zazor karika, i PUMPNI efekat ulja. U praksi je najčešće sve, nešto manje, nešto više pohabano)
Tačke 5,6 su izrazit primer lošeg klipno-cilindarskog sklopa. Tačka 7, malo otpada na ventilski sklop, 98% klipno-cilindarski sklop.
Kod tačke 2, 20% ventilski sklop, 80% cilindarsko klipni sklop.
U svemu ovome treba dodati i značajan udeo u pogrešnom-neodgovarajućem izboru ulja za podmazivanje. Izrazito kod dizela dimljenja mogu biti izazvana i nekim drugim stvarima, prvenstveno neregulisanim sistemom napajanja gorivom.
Jako bitna stvar kod vozila je identifikovati poreklo nekontrolisanih, neadekvatnih, povećanih dimova na izlazu iz auspuha:
-Da li je dim od ulja ili uljnih para
-Da li je dim od sagorevanja tečnosti za hlađenje
-Da li je dim posledica lošeg i pogrešnog sagorevanja goriva
-Da li je dim VODENOG porekla, posledica povećane količine vlage u vazduhu i hladnog vremena.
Dalje svaka od ovih tačaka sa sobom nosi neke karakteristične grupacije kvarova, pa ako ste zainteresovani mogu nešto više o tome.
Dobro si napisao, skoro si sve obuhvatio manje više, samo se moraš ispraviti u jednom, gde god si napisao uljnih karika, ili karika, zameni sa klipno-cilindarskim sklopom. (može biti pohaban cilindar, pohaban klip u vođicama-suknjici klipa, pohabani kanali klipnih prstenova gde se javlja povećan bočni zazor karika, i PUMPNI efekat ulja. U praksi je najčešće sve, nešto manje, nešto više pohabano)
Tačke 5,6 su izrazit primer lošeg klipno-cilindarskog sklopa. Tačka 7, malo otpada na ventilski sklop, 98% klipno-cilindarski sklop.
Kod tačke 2, 20% ventilski sklop, 80% cilindarsko klipni sklop.
U svemu ovome treba dodati i značajan udeo u pogrešnom-neodgovarajućem izboru ulja za podmazivanje. Izrazito kod dizela dimljenja mogu biti izazvana i nekim drugim stvarima, prvenstveno neregulisanim sistemom napajanja gorivom.
Jako bitna stvar kod vozila je identifikovati poreklo nekontrolisanih, neadekvatnih, povećanih dimova na izlazu iz auspuha:
-Da li je dim od ulja ili uljnih para
-Da li je dim od sagorevanja tečnosti za hlađenje
-Da li je dim posledica lošeg i pogrešnog sagorevanja goriva
-Da li je dim VODENOG porekla, posledica povećane količine vlage u vazduhu i hladnog vremena.
Dalje svaka od ovih tačaka sa sobom nosi neke karakteristične grupacije kvarova, pa ako ste zainteresovani mogu nešto više o tome.
Comment