pregrejavanje motora

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Madison
    CBC Član
    • 12.05.2008
    • 86
    • Krusevac/Bg

    #16
    Pa rekao sam ti da ce pre biti problem do termoprekidaca nego do termostata
    Znaci, samo nabavi termoprekidac i uzivaj I nemoj da uzimas neki falsh, cena=kvalitet. Ne znam koliko je za tvoj auto, za moj je oko 1000-1200 din.
    Guns don't kill people. My cousin does!

    Comment

    • SAAB PoWeR
      CBC Senator XXL
      • 26.04.2005
      • 1394
      • tu iza coska(Milwaukee USA)

      #17
      imas ti klimu na tom autu (A/C)
      _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

      Comment

      • mixer
        CBC Senator
        • 13.04.2005
        • 202
        • Skopje

        #18
        Samo kad otvorim sve prozore Izvini.Ukratko NE.Pozz saab.
        Jahači magle

        Comment

        • mixer
          CBC Senator
          • 13.04.2005
          • 202
          • Skopje

          #19
          Sutra stize!u medjuvremenu opran hladnjak spolja,poprskan faminom i opran mlazom vode!Inache isti motor ima ukimazda (vidi sliku na str.8 japanx prodaja delova....)a deo izgleda ovako na ukinoj slici nalazi se dole desno!
          Jahači magle

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #20
            ja bih pre zamene delova prvo uradio dijagnostiku.
            dakle, izmerio temperaturu tečnosti u prelivnoj posudi.

            da upoznamo prvo činjenice, pa onda dalje.

            zatim, ako je bila sipana voda gotovo siguro je nataložen kamenac unutar hladnjaka čime je nastao sloj termoizolacije i time smanjen kapacitet hladjenja.

            sistem bi trebalo iznutra isprati ako je to problem.

            ventilator je predvidjen da radi 24 sata ako treba, običan elektro motor. ako postoji sumnja da će pregori, kupiti novi originalni i zameniti taj koji je naknadna budževina.

            originalni će sasvim sigurno raditi dugo vremena bez greške.

            ali, ventilator je potreban samo tokom stajanja vozila ili jako spore vožnje, u normalnoj vožnji ventilator hladnjaka se i ne uključuje.
            osim kada se vozi uzbrdo ili pod jakim opterećenjem.

            ako je non stop uključen kako je opisano, postoji opravdana sumnja da rashladni kapacitet hladnjaka je postao zbog nečega smanjen, ili je delimično zapušen iznutra.

            zato bih se vratio na početak, izmeriti temperaturu pa da znamo stvarno stanje.
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • Madison
              CBC Član
              • 12.05.2008
              • 86
              • Krusevac/Bg

              #21
              Da, ali on kaze da mu je temperatura tecnosti u motoru dobra, tj. citiram:
              "I da ispustio sam da kazem da za celo vreme rada motor,kazaljka je u normalni polozaj jedan mm ispred sredine,znachi pokazuje da je sve normalno...a nije! "
              Znaci, mozda dobro hladi, ali je samo termoprekidac neispravan pa to ne prenosi tacno do ventilatora koji radi nepotrebno?
              Guns don't kill people. My cousin does!

              Comment

              • mixer
                CBC Senator
                • 13.04.2005
                • 202
                • Skopje

                #22
                Originally posted by Madison
                Da, ali on kaze da mu je temperatura tecnosti u motoru dobra, tj. citiram:
                "I da ispustio sam da kazem da za celo vreme rada motor,kazaljka je u normalni polozaj jedan mm ispred sredine,znachi pokazuje da je sve normalno...a nije! "
                Znaci, mozda dobro hladi, ali je samo termoprekidac neispravan pa to ne pr
                enosi tacno do ventilatora koji radi nepotrebno?
                Bash tako pratim...pratim
                Jahači magle

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #23
                  mozda dobro hladi
                  ne slaže se sa ponudjenim opisom da nastaje prelivanje tečnosti van posude.

                  prelivanje se dogadja obično kada zbog porasta temperature nastane preveliko širenje (zapremine) koje prevazilazi mogućnosti kompenzacione posude.

                  dakle, ja bih podatak xx C je temperatura tečnosti.
                  izmereno naravno termometrom.
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • Madison
                    CBC Član
                    • 12.05.2008
                    • 86
                    • Krusevac/Bg

                    #24
                    U pravu si, ali koliko vidim, on kaze da je sad sve u redu, ne preliva tecnost?
                    Guns don't kill people. My cousin does!

                    Comment

                    • JAPANX
                      CBC Senator XXL
                      • 10.08.2006
                      • 2159
                      • Beograd

                      #25
                      ja bi zamenio cep na hladnjaku, on mora da drzi 88kpa a obicno se desi da je pocepana ili pojedena gumica dihtung na istom pa pusta tecnost u ekspanzioni sud... isto tako treba proveriti relej koji pusta ventilator u rad i obavezno zameniti termoprekidac jer je on jednopolan pa ako crkne ventilator radi nonstop

                      Comment

                      • mixer
                        CBC Senator
                        • 13.04.2005
                        • 202
                        • Skopje

                        #26
                        Smenjen termo prekidach i rashladna tekuchina!Sipan opet valvoline colant antifriz!Stanje opet isto.Nisam ga josh vozio po gradu.Samo sam hteo da vidim dali ter.pr.radi i radio je >Ali opet nije hteo da iskljuchi ni posle 5 min rada u mesto ,pa sasm ugasio auto.Negde(mozda i ovde)sam prochitao da gashenje auta sa upaljenim el.potroshachem je shtetno , a ja sam prinudjen da non stop bash to radim! Aj zdravo,nemam vishe zivaca i vremena da se bakchem oko ovoga!pozzzz
                        Jahači magle

                        Comment

                        • mixer
                          CBC Senator
                          • 13.04.2005
                          • 202
                          • Skopje

                          #27
                          Originally posted by sw.brick
                          mozda dobro hladi
                          ne slaže se sa ponudjenim opisom da nastaje prelivanje tečnosti van posude.

                          prelivanje se dogadja obično kada zbog porasta temperature nastane preveliko širenje (zapremine) koje prevazilazi mogućnosti kompenzacione posude.

                          dakle, ja bih podatak xx C je temperatura tečnosti.
                          izmereno naravno termometrom.
                          Kuva brate!Eto kolika je temp.Danas se vratio sa puta!Kad sam ishao na odredishte(Galichnik)prema Mavrovu,zap.Makedonija ima jedan deo auto put jako dobar i nov,gde sam vozio 150,a odma posle idu jaki usponi pa mi se temp.opasno priblizzavala u crveno polje!Morao sam da pustim grejanje da se stanje koliko-toliko sredi(ispekao sam si noge poshto sam tamo usmerio vreo vazduh)Pa sam stigao na odredishte i izgubio svu vodu iz dopunsku posudu ali to je to!E sad povratak.Reshio sam da vozim umerenije da se ne bi isto ponovilo.Znachi vozio sam u granici ogranichenja brzine(120km/h),do 3100obrt,max.nasuprot konstantnih 4000,pri odlasku i stanje je bilo ok,osim jednom kad je streljica temp.preshla malo sredinu!Eto ti radosti da sam mozzda isforsirao staru ragu pa je zato i pochela da se koprca.Ali...Radost je bila kratkog veka !Kad sam stigao doma ostavim josh koji minut da auto poradi u mestu i onda se desilo!Antifriz(znachi antifriz valvolin colant a ne voda) pocheo je da kuva da kuva da pretiche da izlazi nigde kraja neznam ni sam kako je pretao valjda sam ugasio auto na 1min pa ponovo ga upalio.Mislim da sad stvarno imam problem a kad se setim samo da sam proshlo leto negde u ovo vreme bio za CG i nikakvih problema nije bilo eeee !!! Znachi promenom termo prekidacha za ventilator hladnjhaka nisam nishta postigao osim shto mi se sad ventilator pali negde posle 10km vozznje(ranije se palio takoreki odma kod starta)a i desi se ponekad i da seugasi(ranije se uopshte nije gasio)Drugo je sve ostalo isto mozzda chak i gore!Topli pozdravi iz vruke Makedonije i pomagajte opet!
                          Jahači magle

                          Comment

                          • TECA
                            CBC Senator XXL
                            • 14.10.2007
                            • 2355
                            • Oz

                            #28
                            Termoprekidac se nalazi na glavi motora i usled neispravnog termostata se moze ponasati tako,nema dovoljnog kruzenja vode kroz hladnjak!Zbog njega ventilator moze dugo raditi.Kod automobila sa termoprekidacem na hladnjaku je druga prica.Da ne oduglovacimo vise izvadi termostat pa probaj bez njega.Kada ga upalis jednom rukom stisni gornje crevo hladnjaka a drugom dodaj malo jaci gas,ako pod rukom osetis da se nadima to crevo-zacepljen ti je hladnjak.Ako nema toga pusti motor da se zagreje i upali ventilator.Prati pod rukom koliki je pritisak u tom istom crevu.Neposredno pre uljucenja ventilatora creva ce biti pod pritiskom,po iskljucenju ventilatora pritisak u crevima ce da opadne.Ako se tako ponasa nadaj se najboljem ,jer cisto sumnjam da posle toliko maltretiranja nije doslo do krivljenja glave.Zaboravio sam reci da ponekad skala od temperature ne odslikava realno stanje u motoru.Pozdrav.

                            Comment

                            • mixer
                              CBC Senator
                              • 13.04.2005
                              • 202
                              • Skopje

                              #29
                              Ovo je prvi put da je prokuvao!Mozda i spasem dihtung a termostat vadim ujutro!
                              Jahači magle

                              Comment

                              • mixer
                                CBC Senator
                                • 13.04.2005
                                • 202
                                • Skopje

                                #30
                                vishe nije prvi!Danas sam izvadio termostat,treba da otvara na 82*c a nije otvarao ni na 100*C!Znacci ostavio sam ga bez termostata i vozio ga jedno 50-60km po gradu .Tri puta je prokuvao i jedva sam se dovukao doma.Pri kraju vozznje pocheli su i ventili da zveckaju bash kao kod yuga kad nije nashtelovano paljenje.Loshe veoma loshe!Kod jednog kolege (ima fiat bravo)deshavale su se slichne stvari i na kraju se ispostavilo da treba da menja dihtung glave i da ravnja glavu motora.Najverojatnije i mene cheka isto!Motorni prostor se strashno zagrejao i pocheo da smrdi i da dimi strashno!Jadan moj auto jadan ja
                                Jahači magle

                                Comment

                                Working...
                                X