Problem sa II cilindrom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • cvrle
    CBC Senator XXL
    • 11.06.2006
    • 1008
    • Beograd,Banovo brdo

    #16
    Mozda u pricama sa bubanj potoka, vozis auto koji bez dobrog odrzavanja nece preci ni tih 200 000 koje pominjes, i auto koji se vozi muski. Meni je puko klip na 205 000 ( verovatno od lagane voznje ) i morao sam da otvaram motor .

    Jer si ti proverio ulje da mozda se nije malo pomesalo sa vodom(pobeli i postaje lepljivo), tj. da ti nije pukao dihting glave pa "malo" pravi problem na tom cilindru.
    Boj ne bije svetlo oruzje vec boj bije srce u junaka

    Comment

    • djoleBgd
      CBC Član
      • 25.06.2008
      • 31
      • Beograd

      #17
      Auto je kupljen od lika koga znam par godina i znam da je dobro odrzavan ali jbg. Kod mene znam da nije postedjen nimalo za par meseci , mada motor niti duva,trosi ulje a nigde ni po dihtunzima ne pusta.
      Otvaraju danas motor pa cu znati sta je. Nivo ulja je konstantan i ima normalnu boju tako da nije pomesao.
      Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
      Nissan Sunny 2.0 Gti , Megan 1.5 dci

      Comment

      • cvrle
        CBC Senator XXL
        • 11.06.2006
        • 1008
        • Beograd,Banovo brdo

        #18
        Aj pa javi zivo me zanima sta je.
        Boj ne bije svetlo oruzje vec boj bije srce u junaka

        Comment

        • djoleBgd
          CBC Član
          • 25.06.2008
          • 31
          • Beograd

          #19
          e drugari moji upravo stigoh od majstora a i imao sam sta da vidim...
          Ventili na II cilindru totalno izgoreli
          Na svim klipovima ima pomalo lufta
          Majstor jedino predlaze generalnu sto izlazi oko 800e sa rukama
          Polovan motor je 600e + 100e ruke da ga ubace ali garancija je 15 dana
          Znate li neki motor SR20 sa kosom usisnom granom koji je ok ili sta je vas predlog. Generalna ili drugi motor? Da li ima neko informaciju od kada u Srbiji prestaje da se gleda br motora ?
          Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
          Nissan Sunny 2.0 Gti , Megan 1.5 dci

          Comment

          • dieselman
            CBC Senator XXL
            • 14.11.2005
            • 833
            • tt

            #20
            ..sredi tu glavu i vozi se..nema generalne za 800 evra...

            Comment

            • Gavra
              CBC Senator XXL
              • 06.03.2008
              • 2031
              • Beograd

              #21
              Ventili na II cilindru totalno izgoreli
              Samo izduvni ili i usisni?

              Na svim klipovima ima pomalo lufta
              A kako ste to merili?

              Majstor jedino predlaze generalnu sto izlazi oko 800e sa rukama
              Za te pare mozes da dobijes samo osvezenje.Raspitaj se malo oko cene delova i sta ste sve hteli da menjate u toj"generalnoj"

              Za pocetak subitorom izmerite stubline,prekontrolisite glavu komplet.Znaci nadjite uzrok zbog koga su izgoreli ventili.Ako su izgoreli svi onda imas sve sanse da su klipovi istopljeni isto.Vrlo je moguce da samo nisu lepo nastelovani ventili bili i zbog toga najcesce izgore.
              Poslednji nek ugasi svetlo

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #22
                Ili ti ovog naseg loseg goriva i ne ispravne lambda sonde.
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • djoleBgd
                  CBC Član
                  • 25.06.2008
                  • 31
                  • Beograd

                  #23
                  Otisli su samo usisni,nagoreli skroz a i ona gumica sto ima sa unutrasnje strane uopste ne dihhtuje i medju tim ventilima cak kad se uhvati ventil oseca se mali luft. Takodje se oseca pod rukom luft i na jos par ventila kao i na tom klipu se oseti pod rukom . Majstor pretpostavlja da ta dizna nije radila kako treba i da je koliko se secam njegovih reci "klip verovatno ispran" ali sada to ne moze da proveri posto je motor rasturen. Predlaze svasta nesto da se izmenja, neke od stvari koliko saam zapamtio je hilznovanje,karike,lanac,klipovi,lezeci i leteci...
                  Kaze da je to oko 800e sve sa rukama, kaze da delove nabavlja iz Bugarske ali mi je mnogo da dam tolike pare, radije bih ubacio takav motor samo ako uspem da nadjem za neku normalnu cifru i da je ok. Koliko sam upucen taj motor je isao kasnije u Primere samo sto ova Gti varijanta ima zakosenu usisnu granu a obican 2.0 ravnu sto valjda predstavlja problem. Varijanta od 600e za polovan motor mi dodje kao macka u dzaku jer je garancija samo 15-ak dana dok se vidi da li motor trosi ulje i tako to. A ni moj motor nije trosio ulje niti duvao. Sta mu dodje osvezenje motora i da li se to moze uraditi u mojoj situaciji?
                  P.S.Auto mi se nikako ne prodaje jer je prava mala zverka
                  Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
                  Nissan Sunny 2.0 Gti , Megan 1.5 dci

                  Comment

                  • Van
                    CBC Senator XXL
                    • 16.02.2007
                    • 1425
                    • Nbgd

                    #24
                    Odradi smo glavu , Kakvo crno hilznovanje , ko ti garajtuje kvalitet materijala od koga je hilzna napravljena ?
                    Nije mi jasno kako su ventili izgoreli a auto nije izgubio kompresiju ?
                    To nesto ne stima . Luft na vodjicama ventila je posledica 200 000 km i to je normalno
                    ...zivi , Franjo je ziv !!!

                    Comment

                    • djoleBgd
                      CBC Član
                      • 25.06.2008
                      • 31
                      • Beograd

                      #25
                      A sta mislis da li moze da ide sa tim luftom ili ne ?
                      Ili se te vodjice menjaju?
                      Ajde probacu sutra da skeniram onaj papircic sto sam dobio kad sam merio kompresiju pa da vidis da je kompresija ok. Majstor kaze da su usisni ventili na tom cilindru izgoreli a i video sam ja onako laicki da su mnogo crniji od ventila na drugim cilindrima. Sutra opet idem do njega pa cu doneti konacno resenje. Ako neko ima ideju gde da nadjem motor SR20 sa zakosenom usisnom granom neka javne
                      Takodje bi mi znacilo i u koje je sve automobile to islo osum u primeru.
                      pozz
                      Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
                      Nissan Sunny 2.0 Gti , Megan 1.5 dci

                      Comment

                      • bax76
                        CBC Senator XXL
                        • 07.11.2006
                        • 605
                        • BG

                        #26
                        JA se ne razumem toliko, ali zar ventili ne pocrne zbog loseg sagorevanja, u problematicnom cilindru, sto se slaze sa pricom sa pocetka? Mozda su samo cadjavi, jer se nakupio talog...

                        Comment

                        • M-power
                          Moderator
                          • 10.01.2005
                          • 10060
                          • Bg; Banovo Brdo
                          • CorsaC, astra H,

                          #27
                          Originally posted by djoleBgd
                          Takodje bi mi znacilo i u koje je sve automobile to islo osum u primeru.
                          pozz
                          100NX i 200SX , almera, sunny
                          To date there has never been a faster car built for the public road and,
                          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                          Comment

                          • 206
                            Admin od ispočetka :)
                            • 09.12.2004
                            • 9548
                            • Beograd
                            • 206

                            #28
                            Meni malo smrdi cela prica...
                            The difference between men and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #29
                              Ako neko ima ideju gde da nadjem motor SR20 sa zakosenom usisnom granom
                              sta ce ti bas taj motor ?

                              skines zakosenu usisnu granu sa tvog motora, odvrnes par srafova, novi duhtung i prisrafis na novi tj drugi polovni motor.

                              uvrh glave pola sata posla.

                              vazno je da je blok motora isti kao tvoj, i glava motora ista kao postojeca.
                              ostalo nije bitno, vec imas i samo poskidas odnosno prebacis.
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              • b_samardzic
                                CBC Senator XXL
                                • 02.04.2005
                                • 1557
                                • Smederevo

                                #30
                                Prva stvar koja mi bode oci je dobra kompresija a izgoreo ventil.
                                To nikako ne moze zajedno.
                                E sad ako imas obican plin sa izgorelim usisnim ventilom na plin bi non stop imao detonacije na usisnoj grani i nebi mogo da vozis na plin.
                                Crno celo ventila ne znaci da je izgoreo.
                                Ventil izgori na obodu gde pecurka naleze na glavu motora.
                                Ustrucavao sam se od starta da ti to kazem ali po tvom opisu mislim da te majstor zavlaci a izgleda da nisam jedini koji tako misli.
                                Ne prenagljuj sa zaključcima ali ipak proveri ovo sto sam ti reko.

                                Comment

                                Working...
                                X