Problem sa II cilindrom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #46
    Sad ozbiljno. Nijedna cena nije "mnogo" zavisi sta ko podrazumeva pod generalnom, u ovom slucaju samo osvezenje motora.

    Ako je majstor tu uracunao samo karike i lezajeve i potrebne dihtunge onda je mnogo, a ako je racunao ono sto je stvarno potrebno da budes miran i da znas da je to odradjeno kako treba onda nije mnogo.
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • Gavra
      CBC Senator XXL
      • 06.03.2008
      • 2031
      • Beograd

      #47
      Originally posted by JAPANX
      iskreno, mnogo je 800 evra... to je cena generalne za dzipa od 6 cilindara, sa sve cilindrima
      Ako nije problem da navedes pomenuti dzip,majstora i racune za "generalnu".
      Ako nadjes nekoga da to odradi za 800 eura JA radim generalne svima koji su postovali u ovoj temi GRATIS.

      Masinska obrada ne moze da se uradi za 200,filteri i ulja jos 100,set razvoda bez razlike da li je kais ili lanac nema ispod 100,karike se koliko ja znam kupuju sa klipovima i nemaju ispod 200.Pumpe i ostale agregate da ne pominjemo.A te price da majstori naplacuju 100 eura ruke za generalnu vaze kada se rade kosilice i ostala bastenska oprema.
      Za automobil to kosta mnogo vise,ako ga radi majstor i radi GENERALNU.

      Te price da je generalna karike sa lezajevima ne prolaze ni kod zena.
      Poslednji nek ugasi svetlo

      Comment

      • dranix
        CBC Senator XXL
        • 04.10.2004
        • 3079
        • Antwerpen/Belgium
        • Saab 9-3

        #48
        Kosilica za travu koja je zrela za generalnu nema cenu jer se baca daleko pre toga. Za 100 eura mozes da kupis skoro novu cetvorotaktnu.
        Naravno da ljudi svasta nesto zovu i generalna ali i tzv. osvezenje motora i da se ocigledno nista ne podrazumeva.
        Dobro je pitanje sta to sve TACNO za te i te pare.
        Licno mislim da je to sto zovu osvezenje motora ako je stvarno potrebno malo jer i ostalo na takvom motoru je zrelo za remont sto znaci klasicna generalna na 300+k ili cak i znatno vise.
        Nije prica o tome ali koliko se uopste isplati neki tako star motor popravljati jer je i vozilo celu u cesto ocajnom stanju. Ne voze svi 300-400km dnevno i to sve po autoputu pa da je auto skoro "nov" a motor gotov.
        Nemoj samo neko da kaze da je zamena ventila, vodjica, gumica i obrada siceva i ravnanje glave sto uglavnom mora "osvezenje".
        To samo za glavu a dole? Pa to je skoro nov motor onda ako se izuzme prezivljeni termicki i mehanicki zamor materijala.
        Gde to moze da kosta malo? Dajte bre....
        Sigurno da za neke takve pare moze da se kupi drugi auto u voznom stanju. Zato se bas automobili i bacaju jer je skupo da se i prstom takne. Ma i da se odnese na otpad je skupo.
        Nemoj samo neko da kaze da je to sve u Srbiji jevtinije. Mozda je manje para ali je to cak i skuplje nego na zapadu s obzirom na standard i jer se radi pogresno. Jevtinije je baciti. Ko razume, shvatice.

        Comment

        • jeronimo
          CBC Senator XXL
          • 27.10.2005
          • 390
          • beograd
          • ваз 21214-20

          #49
          Originally posted by Valent Vudriga
          Originally posted by jeronimo
          nemam iskustva sa ovim modelom, ali sa nisanom sanny-em 1.6 je da kada se javi paljba na benzinu kriv je modul paljenja...
          Mozes li pojasniti sto si htio reci ovdje?
          istina malo lakonski , ali razumeo sam da se njemu javlja misfire na benzinu...
          kolega je imao gore pomenuti model 91 god. sa izraženim misfire (ljudi su bukvalno zalegali na slaviji kad udje i kružni tok) po njegovoj izjavi zamenjen modul paljenja i problem nestao...
          prva, druga,kuplung,treća- ruski ti je menjač sila...

          Comment

          • Valent Vudriga
            CBC Senator XXL
            • 02.04.2005
            • 2778
            • USA

            #50
            Mene je pobudio nachin na koji si srochio svoju izjavu.
            ali sa nisanom sanny-em 1.6 je da kada se javi paljba na benzinu kriv je modul paljenja...
            Zasto ne bi mogli biti kablovi, svjecice ili kapa? Ili vrlo cest problem na tom motoru kad popusti brtva za ulje na distributoru i ulje pocne curiti u distributor i uhvati se na perforiranom disku optickog sensora.
            Svakako da moze biti i bobina, ali i ne mora biti. Ne smijemo biti iskljucivi.

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              #51
              Smrdi cela prica upravo zbog razloga koji su ti do sada navedeni. Kompresija dobra, ventil izgoreo...kako, na koju foru? OK, aparat za merenje kompresije mozda moze da slaze, zato se odradi leakdown test koji daje potpuniji sliku, ali dzaba sad prica o tome.

              Ventil moze da pocrni, natalozi se koksa na njemu, da ima nesto losije naleganje zbog toga, ali pravilno uradjen kompresioni test ovo mora da pokaze. Kao kad bi rekao da ti naduvan balon ostaje naduvan a nisi ga zavezao...nemoguce.

              Dalje, rekao si da ti je auto normalno radio na vecim obrtajima. Onda prica da "na klipovima ima lufta" - sta ovo znaci, koliko lufta? Normalno je da klip moze minimalno da radi u hilzni, ali podatak da ne trosi ni gram ulja i klip koji mnogo "seta" ne ide jedno s drugim. Meni to lici na majstorsku pricu da ti malo zamaze oci i prikaze situaciju tezom nego sto jeste...mozda gresi, ali meni na to lici.

              Tim pre sto majstor trazi 800E za posao koji vredi upola toliko, ocigledno video da sad moze da kaze sta hoce i trazi koliko hoce...
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • JAPANX
                CBC Senator XXL
                • 10.08.2006
                • 2159
                • Beograd

                #52
                Originally posted by gavra
                Originally posted by JAPANX
                iskreno, mnogo je 800 evra... to je cena generalne za dzipa od 6 cilindara, sa sve cilindrima
                Ako nije problem da navedes pomenuti dzip,majstora i racune za "generalnu".
                Ako nadjes nekoga da to odradi za 800 eura JA radim generalne svima koji su postovali u ovoj temi GRATIS.
                mitubishi pajero 2.8td intercooler

                racun cu ti naci sutra jer je majstor ostavio fiskalni u radnji pre par nedelja
                sto se ruku tice, u tu pricu nisam ulazio ali racunam klasicnih 250 evra+obrada i trnovanje

                e sad, kad budem nasao racun imam free generalnu jel tako?

                ako te nesto zanima od cena, imas dole telefon u potpisu pa se javi i pitaj, ja ne dajem pausalne izjave nego potkovane cinjenicama dok za tebe nisam siguran jesi li uopste video takav auto a posebno ne bi trebao da komentarises o cenama delova sa kojima nemas dodira.

                Comment

                • TECA
                  CBC Senator XXL
                  • 14.10.2007
                  • 2355
                  • Oz

                  #53
                  sto se ruku tice, u tu pricu nisam ulazio ali racunam klasicnih 250 evra+obrada i trnovanje
                  Samo je to preko 400€,ali malo je 250 za rad.Gde je ostalo,klipovi,garn.dihtunga,lezajevi radilice,ulosci dizni ,ulje filteri,termostat,ventili,vodjice,grejaci,kaisi,it d...

                  Comment

                  • JAPANX
                    CBC Senator XXL
                    • 10.08.2006
                    • 2159
                    • Beograd

                    #54
                    naravno, i kurva pod plavim mostom da popusi majstoru...u danasnje vreme je sve malo, dok ne dodjes kod majstora a onda pocinje majstorska prica zavrtanja usiju... ja i volim kad mislite da je skupo, imam prostora i ja za svoje hirove

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #55
                      racun cu ti naci sutra jer je majstor ostavio fiskalni u radnji pre par nedelja
                      sto se ruku tice, u tu pricu nisam ulazio ali racunam klasicnih 250 evra+obrada i trnovanje
                      ja bih samo pitao kolika je recimo cena klipa sa karikama, set od 6 komada za recimo taj motor. ili neki slican dizel.
                      zanima me cisto informativno da uporedim sa cenama od ranije (pre 10 godina).

                      i meni je 250eura za kompletan rad sa masinskom obradom nekako premali iznos, ima tu dosta posla pa trosak garancije na rad...

                      sta znam, ja sam placao doduse poodavno oko 900 dem troskove rada za 6 cilindara dizel a nesto razmisljam da je dem -> evro u mnogim oblastima pa da je tako i sa automehanicarima.


                      od 800 neka je i 250 evra rad, majstora sa masinskom obradom zajedno, preostaje 550 evra za set svih delova za punu generalnu.
                      i to sve bruto cene sa porezom.

                      hm, ako su cene toliko opale koliko iznosi generalna za recimo 4 cilindra nekog benzinca, 250-300 evra komplet rad + materijal ?
                      pitam cisto radi informisanosti posto nisam u toku..
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • Gavra
                        CBC Senator XXL
                        • 06.03.2008
                        • 2031
                        • Beograd

                        #56
                        Gde je ostalo,klipovi,garn.dihtunga,lezajevi radilice,ulosci dizni ,ulje filteri,termostat,ventili,vodjice,grejaci,kaisi,it d...
                        Pa to valjda ne spada u generalnu....Barem kada se prica o cenama za istu.

                        mitubishi pajero 2.8td intercooler
                        Verovatno mislis na 4M40 motor?2835ccm jel tako?


                        sto se ruku tice, u tu pricu nisam ulazio ali racunam klasicnih 250 evra+obrada
                        Standardnih za set kvacila mozda,ali nema veze.

                        e sad, kad budem nasao racun imam free generalnu jel tako?
                        Racun za delove za generalnu,racun masinske obrade,troskove transporta do boschiste i obrade,racun boschiste i majstora koji je radio.
                        DA

                        Nemoj pogresno da me shvatis,ne smeta meni da neko radi to sto mnogi smatraju generalnom i za 50E.Ali to podcenjivanje necijeg rada ne mogu da precutim.Normalno je da svako ko nesto prodaje mora da se bori sa konkurencijom niskom cenom.To vazi za trgovine naravno.Mehanicari,elektricari,elektronicari,dijag nosticari,boschisti,limari i farbari se za musterije ne bore sa CENOM nego KVALITETOM usluge i tako formiraju cene.
                        Nije li istina da se farbanje krece u rasponu od 300-2000E?
                        Nemoj samo da mi kazes da nije vazno ko je radio ako oba imaju farbe na sebi.
                        Poslednji nek ugasi svetlo

                        Comment

                        • TECA
                          CBC Senator XXL
                          • 14.10.2007
                          • 2355
                          • Oz

                          #57
                          SW,
                          ako su cene toliko opale koliko iznosi generalna za recimo 4 cilindra nekog benzinca, 250-300 evra komplet rad + materijal ?
                          pitam cisto radi informisanosti posto nisam u toku..
                          Generalna za Yuga kosta od 400-500€
                          Za golfa2 dizela od 600-800
                          Za ruke se uzima od 150-200€,zavisi cija je nabavka delova i nosenje na obradu.
                          Obim posla je oko 2,5 dana.Na ovom Pajeru je bar duplo.
                          Ne znam zasto neki misle da jedna mehanicarska radnja moze funkcionisati sa 1000€ mesecno bruto prihoda?

                          Comment

                          • M-power
                            Moderator
                            • 10.01.2005
                            • 10060
                            • Bg; Banovo Brdo
                            • CorsaC, astra H,

                            #58
                            Recimo da je osvezenje sa minimalnom onoga sto je bilo neopshodno jednog Vagenovog motora sa pocetka 90-tih izaslo preko 400eur, sve po extra cenama uzimano.

                            Recimo da je za jednog opela generalna izasla oko 2000eur u sopstvenoj reziji gde je niko drugi ne bi uradio ispod 3000eur i to slobodno da se kaze bez ruku majstora.

                            Recimo da je puna generalna a uradjeno samo sto je neopshodno za jednog najbudjavijeg citroena sa dizel motorom osnove iz 70-tih sa 2 ventilskom tehnologijom izasla dosta preko 3000eur. ostale ponude su bile preko 4

                            To je poenta ako je majstor uzeo 600 za generalnu onda je on normalan sve dok auto opet ne produva za 20-30k onda je taj majstor los i zahebo te.

                            Dok onaj sto je uzeo 1500 za generalnu on je po pravilu lopov i prevarant a to sto ces preci sa tim motorom kao sto si i sa prvim to nije bitno ko zna mozda sutra prodas auto.

                            Ja mogu da postavim kopiju racuna za motor gde su neophodni delovi kostali samo 2000eur gde nije uracunata periferija motora, ruke majstora, hilzne i obrade...
                            To date there has never been a faster car built for the public road and,
                            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                            Comment

                            Working...
                            X