ako moze da ti pomogne ja sam imao isti problem na kolima kada su mi cistili dizne pre jedno 3-4meseca poklopcem motora su mi prikljestili crevo jer ono bas ima svoj kanal a oni su ga pola ubacili pola ostalo,trebalo mi je ujutru bar 3 minuta verglanja na kraju mi se i pumpa pokvari stavim novu ono isto srecom odmah je primecen problem ali stavio sam novu pumpu
Sta dalje , pokusao sve.
Collapse
X
-
Dobro pitanje. Protupitanje je tko ce meni garantirati da ce vlasnik propisno zamijeniti dijelove i zasto bi ja obavljao dijagnoze da bi netko drugi uzimao easy money. Ne razumijes da se bilo kakva garancija na bilo koji proizvod naplacuje unaprijed. Na novi auto se dodaje 30% marze za pokrivanje garancije. Rizik se kalkulira unaprijed.a jel mozes da mu uradis dijagnozi za 300 evra i da mu kazes da zameni "te i te " delove sam ili kod bilo kog majstora ?
i sta mu ti u tom slucaju garantujes ?
i na koji vremenski period ?
Nema garancija u tim okolnostima. Ja garantiram dijelove koje ja ugradjujem, ne nesto sklepano bilo gdje. Koliko puta sam ugradio musterijine dijelove koji nisu mogli upaliti motor ni novi iz kutije. Povrh svega, msterija hoce da mu se besplatno ugradi drugi zato jer ima garanciju na taj prvi.ili da uprostimo pricu ..
kako si ti resio taj problem,kad utvrdis kavar ali musterija netje da popravlja .. skupe mu ruke ili delovi ?
Zasto sav teret u suradnji garaze i musterije mora biti na garazi. Zivi se u trzisnoj ekonomiji i mene zanima kolika je potraznja ovakvih vlasnika za uslugom i koliko su spremni izaci iz "ljusture".
Dao sam auto, zeznuli ga zamjenom neadekvatnog motora ili dijelova i digli ruke od njega. Sada udaramo glavom o zid i razmisljamo koliko bi dijagnostika trebala vrijnediti. Ne mora biti 300E, moze biti 200E, ili 100.
Dijagnosticar moze pronaci los spoj na masi il nesto slicno i racunati 50E.
Nedavni slucaj kod vas. Problem se desava jednom u dva tjedna u trajanju od nekoliko minuta. Vlasnik bi htio da mu se problem otkloni, ali ne zeli ostaviti auto na dan dva u garazi. Pored toga ocekuje neku cijenu od 20E. Puno je izvjestaja o tome kako vlasnici zele servis sada i odmah.
Ako hoce sad i odmah i kvalitetno i posteno, tko treba odrediti cijenu i nacin rada i kvalitetu dijelova. Ako trziste i princip ponude i potraznje treba regulirati cijene, koliko su vlasnici spremni platiti?
Nebi li trebalo doci do otvorenog dijnaloga. Malo para i malo muzike nije donosilo pozitivne rezultate do sada, nece ni sutra, dali smo spremni na iskorak, svi skupa, musterije i serviseri.
Comment
-
-
Ovakav problem lako se detektira manometrom. Nije potrebno 300Eako moze da ti pomogne ja sam imao isti problem na kolima kada su mi cistili dizne pre jedno 3-4meseca poklopcem motora su mi prikljestili crevo jer ono bas ima svoj kanal a oni su ga pola ubacili pola ostalo,trebalo mi je ujutru bar 3 minuta verglanja na kraju mi se i pumpa pokvari stavim novu ono isto srecom odmah je primecen problem ali stavio sam novu pumpu
Comment
-

Comment