Recimo da mu nisam dao izbor, cak je dosao da ga odslepa posto nisam zeleo vise da sednem u njega. Sam je kriv ja sam predlozio generalnu motora a on zamenu uz komentar nemoj da brines nece biti problema . U principu sam miroljubiv covek, ali ako za nedelju dana ne bude ispravan auto ne odgovaram za svoje postupke.
Auto mi je preko potreban za posao, hteo sam da ga spremum za dolazecu novogodisnju sezonu (bavim se grafikom). Za ovih 10 dana trckaranja od majstora do majstora izgubio sam vise novaca, vremena i zivaca nego sto vredi auto. Koliko se sada kajem sto ne uze glupog Logana na kredit, moj sledeci auto je "NOV".
Nego ta ideja sa karburatorom mozda i nije tako losa. Sta bih dobio a sta izgubio s njim?
Onaj koji je meni prodao auto mi je bukvalno rek'o "izbaci to sranje i stavi karb". Sa ciscenjem dizni, zamenom mekanih delova na usisu, kablova i svecica, ciscenjem u**** i step motora, svi problemi su nestali ! Sve je kostalo oko 50-60 eur i 2 dana posla u home-varijanti (osim dizni-to je kod majstora). Po meni je MPI bolje resenje, samo treba da se dovede u red i da se odrzava u dobrom stanju i to radi kao sat.
A u vezi majstora, ne bih da te sekiram, samo znam tipa koji je sa istim recima ostavio auto majstoru, a ovaj je toliko odugovlacio da je tip izgubio zivce i prodao auto budzasto. Htedoh da kazem da je posle dzabe i da bijes ako nemas auto. Bolje budi konstruktivan, mozda je stvarno samo protokomer, pa se raspitaj gde ima odgovarajuci. Ili probaj da nekim drugim-trecim motorom, ali u kompletu sa odgovarajucim ECU, protokomerom i sve sto treba, najgora varijanta je frankestajn.
Srecno
Originally posted by Valent Vudriga
ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.
Ponovo radi bioskop.
Promenuli kompjuter, protokomer, zice sto idu po motoru i bobina koja nema komutator vec joj komp. salje sugnal. I sve radi savrseno.
Ostao jos menjac nece u drugu (neki sinhron), njega ce mo u subotu.
Nego majstor ima neki mercedesov kompresor jer bi to moglo da se nabudzi na moj motor (pitao bih majstora al' se bojim da me ne umlati), ili kako da mu dodam malo obrtnog momenta za ubrzanja jer me veca max. brzina ne zanima + da to moze da sljaka na plin.
Izvoljevam mnogo, zar ne.
Ljudi da Vam kažem nešto pošto sam i ja dugo mučio muku sa jednom OMEGOM 2,0 automatik.
Stvar ista kao u ovog gore, upali na pola ključa, nema veze vruć, hladan, ljeto zima i tako sve do jedno 2200 rpm a onda karavl. Isto ko da neko počupa bar dva kabla od svječica ! E mrjestili me majstori jedno pola godine dok nisam došao do jednog starog vlasnika sličnog auta (OMEGA motor SENATOR) i on meni kaže "sinko to ti je brojač vazduha, nečeš ga nigdje nač bez da mjenjaš još koji dio sa kojim je uparen, nego digni haubu i pogledaj malo taj mjerač vidjeti ćeš da ima jedno ko plavo dugme sa gornje strane e tu u to dugme zabi oštar šerafciger dok ga neprobiješ jer je to običan čep !!" kraj citata, odem ja do auta dignem haubu fakat dugme i to plavo, vrtim se još malo uzmem šerafciger "krccc" puče ko junfer, sjednem zaverglam, motor radi, dam gasa ide, dam još gasa opet ide 2000, 3000, 5000, 6500 rpm ide ko mahnito, niti trza niti pravi bilo kakav problem. Vratim se čiči i pitam ga kako ? kad će ti on E hebli smo mu majku ECU ga više NEGLEDA !! Eto to je moje iskustvo sa brojačem vazduha na OPELU, ovaj kaže da je ista stvar i kod drugih marki samo je dugme druge boje i to se koristi za nedaj bože situacije jer opravke nema al kad bolje razmislim svakako je nema. Da svi oni koji misle da se negdje nešto upalilo ili da je više trošilo nečega NIJE sve je ostalo isto čak se i potrošnja smanjila jer nisam sa punim gasom puzao 120 km/h kako zašto neznam ali ni ovaj što je kasnije kupio auto od mene nije imao nikakvih problema !! Izuzev limarije
i on meni kaže "sinko to ti je brojač vazduha, nečeš ga nigdje nač bez da mjenjaš još koji dio sa kojim je uparen, nego digni haubu i pogledaj malo taj mjerač vidjeti ćeš da ima jedno ko plavo dugme sa gornje strane e tu u to dugme zabi oštar šerafciger dok ga neprobiješ jer je to običan čep !!" kraj citata, odem ja do auta dignem haubu fakat dugme i to plavo, vrtim se još malo uzmem šerafciger "krccc" puče ko junfer, sjednem zaverglam, motor radi, dam gasa ide, dam još gasa opet ide 2000, 3000, 5000, 6500 rpm ide ko mahnito, niti trza niti pravi bilo kakav problem. Vratim se čiči i pitam ga kako ? kad će ti on E hebli smo mu majku ECU ga više NEGLEDA !!
Ako ti nije problem slikaj da vidimo koje je to dugmence
Ma slikati ću al prvo moram ufatit nekoga jer sam auto prodao ima dvije godine al nema veze čovjek ga još vozi ako nije kakava preša ide slika u ponedeljak a slobodno to može uraditi bilo koji vlasnik OMEGE A mjerač koji treba slikati je plosnata kutijica iza prednjeg desnog fara, taj plavi poklopcic je na spoju protokomjera i crjeva što vazduh vodi dalje prema usisnoj grani !
znaci ako popravis auto uz pomotj dijagnostike ili bez nje,onda se plati , inace ... nista.
Da, vlasnik vozila dodje u garazu i kaze imam stvarno tezak problem, dat cu ti 300E da identificiras problem. Kad budes gotov s dijagnozom, obavijesti me o detaljima i potom zamijeni dijelove i demonstriraj da motor dobro radi. Po zavrsetku posla platit cu 300E koje sam ponudio za dijagnozu plus dijelovi i ruke za zamijenu dijelova, a ti ces mi garantirati rad i dijelove na godinu dana.
Nece nitko reci od srca sto im vrijedi rijesenje problema kao u gore navedenom slucaju. To mu dodje kao da trazim "holly grail', a nisam Indiana Jones.
a jel mozes da mu uradis dijagnozi za 300 evra i da mu kazes da zameni "te i te " delove sam ili kod bilo kog majstora ?
i sta mu ti u tom slucaju garantujes ?
i na koji vremenski period ?
ili da uprostimo pricu ..
kako si ti resio taj problem,kad utvrdis kavar ali musterija netje da popravlja .. skupe mu ruke ili delovi ?
Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
Comment