Aditivi za ulje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #31
    Tako i ovde u sistemu za podmazivalje tj. uljnim kanalima ulje struji odredjenom brzinom
    kojom brzinom ?

    i naravno da nosi sve cestice sa sobom
    pa kako se onda stvori talog od samih laganih sastojaka ulja/aditiva ?

    kanalici za ulje su jako malecni, oni najmanji su reda 50 mikrona i tu nema skoro nikakvgo strujanja, ili je zanemarivo mali protok.

    najveci problem unutar motora sa uljem je upravo to sto je protok manji od potrebnog pa nastaju talozi.

    i to sve u fabrickoj varijanti, sa kvalitetnim uljima, bez ikakvih transporta tesskih tvrdih cestica.

    istu tu "teoriju" o tranportu je vec prodavala firma Slick sa svojim aditivima i pokazalo se u praksi da ne stima, a kasnije i sudski proglasena za prevaru.

    ne vidim u cemu je razlika sa ovim sadasnjim pokusajem da se na isti nacin ucini ono sto je vec dokazano da ne funkcionise.


    Ne mozes reci za auto da je neispravan ukoliko je smanjio temperaturu za par stepeni
    naravno, rekao sam da je neispravan ako je imao povisenu radnu temperaturu van normativa (koji odrzava termostat da bude konstantna nezavisno od spoljne temperature i opterecenja motora) koji je fabrika postavila za sistem hladjenja.

    ako se motor pregrevao, neispravan je. koji je uzrok je dodatno pitanje za analizu.

    sa druge strane, u ispravnom sistemu hladjenja, i celom motoru, radna temepratura ne sme da opadne jer je opet termostat taj cija je funkcija da temp. odrzi konstantnom.

    motor optimalno radi samo na jednoj, projektovanoj tempraturi- niti visa niti niza nisu ispravne za optimalan rad.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #32
      Posto je to aditiv za ulje, verujem da se on po nekom osnovu (tu bi nam trebao strucan tehnolog) pravi zastitni film izmedju nalegajucih povrsina, znaci u lezajevima i ostalim kliznim povrsinama i

      ko kaze da zaista jeste aditiv za ulje, reklama ?

      ok da pretpostavimo da jeste, zastitni film cega- keramike ?

      ne bih rekao da se keramika tek tako samotopi i samovezuje za mastan, brzo krecuci klip, lezaj, cilindar, nesto.

      a sta cemo sa podizacem venitla, hidraulicnim ako slucajno do njega dospe ta keramika ?

      posto keramika i jeste izolator, a samim tim eto i manje temperature
      hm, postavis izolator izmedju izvora toplote (klipa i cilindra, odnosno u komori izmedju glave i gasova sagorevanja) i hladnjaka (bloka motora u kome cirkulise rashladna tecnost, odnosno glave gde opet cirkulise rashldana tecnost).

      kako objasnjavas da se smanjuje temperatura (ulja) kada je losije hladjenje/odvodjenje toplote preko izolatora nego direktno ?

      Kao sto si i rekao nemoguce je da se keramika topi, to je temperaturno najizdrzljivija neorganska materija, zato se i satlovi odlazu keramikom, kao i visoke peci; na svecicama je porcelan
      a sta pise u citatu sa sajta, jesi li video

      to sto ti kazes da je nemoguce je osnovni mehanizam funkcionisanja tog "aditiva", te keramike- tako objasnjava proizvodjac.

      kako sada to odjenom radi sa tom nekom keramikom a sa bilo kojom drugom do sada poznatom vrstom keramike ne, mislim na proces topljenja. nista sumnjivo ??

      aditivom dodatno zasticen a po ceni bi trebao
      jaoj, nije valjda to neki razlog, mislim na cenu za upotrebu...


      da se vratim na Slick od pre skoro 20 godina, slicen price ali samo sa teflonom (PTFE), slicni marketinski jaki nasutpi, slicno velika cena...a rezultat je dokazano 0, velika nula.


      btw, keramika se zaista koristi u motorima, putem plazme se nanosi na celo klipa i ne sluzi za nikakvo smanjenje trenja vec za termicku zastitu cela klipa da se NE istopi usled zestoko tjuniranog motora i visoke temperature izduvnih gasova.

      dakle, tacno suprotno od ovog"aditivia" keramika se koristi jer se NE TOPI. primenjuje su u teskim kamionima, gradjevinskim masinama na dizelima, Porse je koristio za svoje automobile u nekim serijama itd...
      samo je jako skupo, mnogo skuplje od 100nak evra, jos neka nula iza
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • X9
        CBC Senator XXL
        • 28.06.2005
        • 3179
        • Wien-Sabac
        • RX-8 i X-9

        #33
        ok zaboravite na moj post gde sam pitao da li neko poznaje ceramic power li..za brick...fiat je skoro nov...i apolutno mu nista nije bilo lose sa motorom ...cak naprotiv...ja kao sto rekoh ne mogu da objasnim sta se desava ali ogu da potvrdim da sve sto je napisano ili obecano da se desava...bogme sam se par puta brecnuo üri silovanje fiata,kag je cajger temperature zveknuo broj 100...polse sipanja nikad vise nije presao 95..zasto ?NEZNAM...potrosnja je se smanjila..zasto ?neznam..
        sad obaspi paljbu dalje...da jos nesto....ako je taj aditiv tolika prevara,brate ovo nije zemlja srbija,ovde se sve sto izdaje na trziste testuje,i ako ne dokaze ono sto tvrdi,onda mu nema mesta na trzistu..aditiv na bazi teflona je ovde bio isto tako prisutan ali posle prvih riknjavanja motora,je dokazano da je to dejstvo teflona na cilindar voma kratkog dejstva,jer ga karika skida sa zida cilindra...i firma je platila dobre cifre odstete...aditiv sa keramikom je poprilicno dugo na trzistu...i nalazi se u svakoj radni koja se bavi tjuningom,koga god znam da se trka na ovaj ili onaj nacin koristi ga u motoru...e sad ti mozes dalje dokazivati i pobijati ovo sto ja pisem,samo mi reci koji motor imas u autu,da li je dizel ili benzin,casticu te jednom bocicom tek toliko da te uverim da funkcionise....kako? neznam...
        "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

        No ROTOR no MOTOR...

        Comment

        • coco
          CBC Senator XXL
          • 24.10.2004
          • 476
          • i`am from the land that is placed nowhere

          #34
          EDIT 004 nepotrebno citirati post tik iznad
          evo ja cu (ako mi se ne bude dalo otici s ladom u banja luku i izvrsiti 1 specijalu na motoru) probati ceramic whatever i poslje osvjezavanja motora i izmjene klipova mi baca ulje na iberlauf...i to dosta...tak da nemam sto izgubiti
          "Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #35
            ...bogme sam se par puta brecnuo üri silovanje fiata,kag je cajger temperature zveknuo broj 100...polse sipanja nikad vise nije presao 95..zasto ?NEZNAM
            i jedna i druga cifra su povelike, i iznad normalnih radnih temperatura...sto pokazuje da nesto sa radom motora i/ili sistema hladjenja- podmazivanja nije u redu. zasto, ne znam iz daljine.
            uobicajena radna temperatura benzinskih motora je 87-92C sto je jos uvek manje od tih 95C.

            ako je taj aditiv tolika prevara,brate ovo nije zemlja srbija,ovde se sve sto izdaje na trziste testuje,i ako ne dokaze ono sto tvrdi,onda mu nema mesta na trzistu
            ha ha, nije zemlja Srbija kao da marketinske kampanje su izmisjene u Srbiji mozda )
            nista se tu ne testira, niti mora kao sto nije ni Slick, sve dok neko ne pokrene tuzbu. moze ko god hoce u Austriji da prodaje i maglu ako pozeli, dozvoljeno je sve dok ima kupaca koji smatraju da su dobili ono sto su platili. ma sta da je u pitanju, magla, vazduh ili nesto korisno.

            aditiv na bazi teflona je ovde bio isto tako prisutan ali posle prvih riknjavanja motora,je dokazano da je to dejstvo teflona na cilindar voma kratkog dejstva,jer ga karika skida sa zida cilindra...i firma je platila dobre cifre odstete
            rekoh ja, davno je bila ista prica kao sa ovim keramickim, u pocetku. obecavana magija i cuda nemoguca..li na kraju prevara.

            na sajtu same firme koji si ponudio je objasnjeno zasto keramika ne delju na motor, i na nemackom i na engleskom jeziku, i to na 2 mesta.

            btw, kako to da keramika pliva po motoru neometano i prodje kroz filter kao kruta cestica ???


            aditiv sa keramikom je poprilicno dugo na trzistu...i nalazi se u svakoj radni koja se bavi tjuningom
            ne sumnjam. ovde se prodaje u nemackoj robnoj kuci nesto sto se zove "alpsko zito", citiram naziv... i to po zescoj ceni. ambalaza je vrlo lepa

            e sad ti mozes dalje dokazivati i pobijati ovo sto ja pisem
            ne moram nista da dokazujem ako se drzim tvrdnji sa sajta koji je ponudjen. tamo sve pise, i vec su sami pobili ono sto ti pises.

            samo mi reci koji motor imas u autu,da li je dizel ili benzin,casticu te jednom bocicom tek toliko da te uverim da funkcionise....kako? neznam...
            nema potrebe da se trudis, benzinac i ne pregreva se.
            kada predje prvi milion km mozda ce zatrebati neki aditiv, ali onaj za ciscenje !


            ....kako? neznam
            posto ja ponesto znam a i skeptik sam na belosvetske magicne reklame pitam za argumente zasto nesto funckonise kako se tvrdi, i na kojim principima nauke ( do sada poznate).

            da je plivanje tvrde keramike po motoru tako super stvar zar ne mislis da bi neki proizvodjac motora i automobila rado prihvatio tu magicnu bocicu i odmah u fabrici sipao u motor i time se resio problema i pitanja garantnog roka ??

            a kao sto je poznato (ili nije ?) to se nije dogodilo, i nijedna fabrika ne sipa tako nesto u svoj motor.
            cak stavise, sipanjem takve mesavine gubi se garancija na motor.

            slucajnost...sumnjam.

            ah da, video sam u praksi kada aditiv pomaze radu motora. samo u slucaju da je motor mehanicki izraubovan van fabrickih zazora i tada dobro maskira istrosenost motora. samo to je nesto o cemu se ne prica ovde a niti pominje na sajtu proizvodjaca aditiva.

            da li ima nekih brojki od strane recimo Dekra ili TUV-a da je keramicki aditiv makar malo efikasan ???
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • dechkotzar
              CBC Član
              • 01.08.2005
              • 81
              • Bg

              #36
              Evo i ja imam komentar u vezi Modifikatora.
              Imao sam iskustvo sa koriscenjem ovog modifikatora u Mercedesu 123- 200D. Auto je presao jako mnogo i svojevremeno mu je uradjena generalna. Posle toga je presao jos nekih 100000 i opet je bio za generalnu. Nismo hteli vise da bacamo pare pa smo probali sa Univerzalnim Modifikatorom. Rezultati su bili krajnje neverivatni. Auto je bolje vukao, manje trosio, i bolje se cuo. Zimi je palio bez problema i potrosnja ulja mu se smanjila. Dejstvo aditiva je u ovom slucaju bilo nekih 50 000.
              Posle toga sipali smo jos jedan i opet je sve po starom- radi odlicno a mercedes trosi 8l dizela u gradu.
              Od regularnog ulja koristim Optima Logn Life 20-60 koju menjam na 4000.
              Aditiv je kupljen u Stiba trade.
              Verovali ili ne.
              J***m ti turbinu!

              Comment

              • Nenad
                CBC Senator XXL
                • 06.01.2005
                • 1364
                • BBgd/Mow

                #37
                Toplo preporucujem i onima koji ne znaju engleski da im ovo neko prevede
                Boost or bust...

                Comment

                • SrdjanV
                  CBC Veteran
                  • 28.03.2005
                  • 137
                  • Raska

                  #38
                  OK,znaci nista od aditiva. Opet ostaje ono ali....

                  Mislio sam sipati Resurs ali sam odustao

                  Comment

                  • zverko
                    CBC Senator XXL
                    • 19.08.2005
                    • 7085
                    • BGD
                    • Audi A4

                    #39
                    aaaaa grafit tacnije METABOND.... ajde bre dexony , gde si sada ovo je tvoja tema...

                    http://www.metabond.com/pages/english/a ... dditiv.htm
                    deutsche gemacht-gut gemacht...

                    Comment

                    • dexony
                      CBC Veteran
                      • 02.06.2007
                      • 182
                      • Beograd

                      #40
                      Moramo da razjasnimo neke stvari. Aditivi su tecnosti koje menjaju kvalitet i svojstva ulja a dodaci su nesto drugo. Metabond je dodatak uljima i ulje sluzi kao distributer da dovede metabond na taruce povrsine. Metabond hemiskim putem otvrdjuje materijal od 20 do 60% u rokvelima. Motor lakse dise lakse se okrece manje trosi i ne morate da ugradjujete dodatne pumpe za ulje i bojite se hladnog starta. Fabrika je propisala da mozete voziti do 70 kilometara bez kapi ulja. Ja u svom coupeu koristim metabond i likvi moli MOS2, i MEGALEN dodatak za gorivo. Gorivni M cisti i odrzava sistem goriva u cistom stanju a moze da se sipa i posle nekog agresivnijeg cistaca da bi sistem ostao cist. Smanjuje potrosnju i do 10 % goriva. Ako zelite prezentaciju pisite na pp ili na mail.
                      Zverko pristigao sam u pomoc
                      CIVIC COUPE

                      Comment

                      • prolupator
                        CBC Senator XXL
                        • 02.09.2005
                        • 3968
                        • Zemun

                        #41
                        Do not add METABOND to automatic trans- mission and "limited slip gears".

                        ?????
                        OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                        prolupator.mojblog.rs

                        Comment

                        • dexony
                          CBC Veteran
                          • 02.06.2007
                          • 182
                          • Beograd

                          #42
                          Originally posted by prolupator
                          Do not add METABOND to automatic trans- mission and "limited slip gears".

                          ?????
                          NEEEE NIKAKO ne dodavati metabond u automatski menjac. Pa cemu bi onda sluzile lamele u aut menjacu.
                          CIVIC COUPE

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #43
                            Postoje ulja specificirana za svaki motor, sa ovim nemislim na jestiva ulja u koja treba da se dodaju aditivi ..


                            da li stvarno treba jedna ovakva tema da se zakljuca da bi se odustalo od gluposti.

                            Svi bi nesto da proizvode i da prodaju tako i ovi koji rade aditive.
                            Mante se corava posla , motorno ulje renomiranog proizvodjacha a ne neka kopija iz komsijske garaze je sve sto je potrebno.
                            Jel vreme da treba da se dodaje nesto u ulja, odustanite i odma menjajte istrosene kompponente motora.
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • prolupator
                              CBC Senator XXL
                              • 02.09.2005
                              • 3968
                              • Zemun

                              #44
                              @BOOST: Ne zakljucavaj dok se ne pojavi neko ko se vozi samo na aditivima...
                              OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                              prolupator.mojblog.rs

                              Comment

                              • dexony
                                CBC Veteran
                                • 02.06.2007
                                • 182
                                • Beograd

                                #45
                                Niko se ne vozi samo na aditivima!!!!!!!!!!!!
                                CIVIC COUPE

                                Comment

                                Working...
                                X