Tako i ovde u sistemu za podmazivalje tj. uljnim kanalima ulje struji odredjenom brzinom
i naravno da nosi sve cestice sa sobom
kanalici za ulje su jako malecni, oni najmanji su reda 50 mikrona i tu nema skoro nikakvgo strujanja, ili je zanemarivo mali protok.
najveci problem unutar motora sa uljem je upravo to sto je protok manji od potrebnog pa nastaju talozi.
i to sve u fabrickoj varijanti, sa kvalitetnim uljima, bez ikakvih transporta tesskih tvrdih cestica.
istu tu "teoriju" o tranportu je vec prodavala firma Slick sa svojim aditivima i pokazalo se u praksi da ne stima, a kasnije i sudski proglasena za prevaru.
ne vidim u cemu je razlika sa ovim sadasnjim pokusajem da se na isti nacin ucini ono sto je vec dokazano da ne funkcionise.
Ne mozes reci za auto da je neispravan ukoliko je smanjio temperaturu za par stepeni
ako se motor pregrevao, neispravan je. koji je uzrok je dodatno pitanje za analizu.
sa druge strane, u ispravnom sistemu hladjenja, i celom motoru, radna temepratura ne sme da opadne jer je opet termostat taj cija je funkcija da temp. odrzi konstantnom.
motor optimalno radi samo na jednoj, projektovanoj tempraturi- niti visa niti niza nisu ispravne za optimalan rad.
Comment