PROBLEM SA BMW-om

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • b_samardzic
    CBC Senator XXL
    • 02.04.2005
    • 1557
    • Smederevo

    PROBLEM SA BMW-om

    Surak ima BMW 316i 1.9 kubika 1999god.
    Pre par meseci probam ja auto i primetim da napravi malo kasnjenje pri naglom dodavanju gasa. Otvorim haubu i kad je na leru pri naglom dodavanju gasa dodje do detonacije u usisu.
    Na moje insistiranje da ode do majstora kaze ma to se ne cuje dok vozis i kad je spustena hauba.
    Pre par dana se javio novi problem. Kad se zagreje auto cuje se neko sistanje vazduha i na leru blago variraju obrtaji.
    Sad vec ima knedlu pri naglom dodavanju gasa.
    Pogledam kad ono sisti iz nekog plasticnog ventila koji ide na usisnu granu a na njega je vezano iber crevo sa poklopca ventila.
    Na vrhu tog ventila ima rupica kroz koju sisti vazduh i po gasenju motora vazduh nastavlja da sisti jos oko 15-20 sekundi.
    Sta je taj ventil?
    Da li je on stradao od detonacija u usisu ili od produvavanja iz iberlauf creva?
  • ale944
    CBC Senator XXL
    • 20.03.2006
    • 1457
    • Beograd

    #2
    Re: PROBLEM SA BMW-om

    nije to iberlauf , vec samo vrsta "odsisnog" creva iz dekle.. elem, taj ventilcic na usisnoj zna da nekad zablokira i onda hoce da falsira (treba da otvara impulsno u odredjenim intervalima)
    skini i probaj da ocistis..
    kad skines ventilcic, zapusi rupu na usisnoj, a crevo sa dekle ostavi na atmosferi, trebalo bi da radi ok...dok ne sredis ventil.
    http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

    Comment

    • zverko
      CBC Senator XXL
      • 19.08.2005
      • 7085
      • BGD
      • Audi A4

      #3
      Re: PROBLEM SA BMW-om

      nikako crevo u atmosferu, posto tom motoru je potreban odredjeni pritisak u dekli da bi podmazivanje bregaste i punjenje podizaca bilo otimalno. ja kad sam to uradio auto je poceo da trosi ulje kao lud a izgleda da sam shebao neki podizac. od tada, s'vremena na vreme pri paljenu se ponekad cuje neki podizac par sekundi nevezano za to da li je motor hladan ili vruc. ventil ne moze da se ocisti jer je plastican unutra tj membrana je plasticna i verovatno se istopila i zablokirala. resenje je nov ventil (4500din). dok ne zameni CCVV nek skine crevo sa njega i neka ga zapusi necim da ne vuce fals vazduh stim da ga ne vozi tako ne znam koliko dugo jer moze da se napravi problem. da nije potreban i da crevo moze u atmosferu ne bi ga fabrika tu stavila.
      deutsche gemacht-gut gemacht...

      Comment

      • b_samardzic
        CBC Senator XXL
        • 02.04.2005
        • 1557
        • Smederevo

        #4
        Re: PROBLEM SA BMW-om

        Dobro nije iberlauf (nije sija nego vrat).
        E sad taj ventil pusta bez otpora tj otvoren je a unutra verovatno ima membranu koja se pocepala pa pusta kroz rupicu koja sluzi za odusak sa spoljne strand membrane.
        Danas probamo tvoj savet i javljamo rezultate.
        Taj ventil u SD kosta neverovatnih 3600din.

        Comment

        • zverko
          CBC Senator XXL
          • 19.08.2005
          • 7085
          • BGD
          • Audi A4

          #5
          Re: PROBLEM SA BMW-om

          niej pukla membrana nego je ostao otvoren i vuce vaduh iz dekla. zato se i javlja sistanje. probaj recimo dok se cuje taj zvuk da skines cep za dolivanje ulja videces da ce sistanje da prestane tj pravi vakum u dekli a kad mu odvrnes cep izjednaci pritisak i prestane da se cuje taj zvuk. ja sma ventil uzeo iz originala zato sam ga toliko platio e sad koji je taj nem pojma no nebitno. ta skalamerija je brlo prosta videces kad ga budes uzeo u ruke, unutra plasticna membrana i feder, nista vise...
          deutsche gemacht-gut gemacht...

          Comment

          • b_samardzic
            CBC Senator XXL
            • 02.04.2005
            • 1557
            • Smederevo

            #6
            Re: PROBLEM SA BMW-om

            Zverko u medjuvremenu si postovao a ja sam ale944 odgovarao.
            Sad mi nije jasno sta ce mu pritisak u poklopcu.!!!
            Ventil je narucen a do sutra ce se voziti bez njega.
            Zverko koliko dugo si ga vozio bez ventila pa ti se to desilo?
            Sta sve stavljaju na nove aute pa to je cudo.

            Comment

            • b_samardzic
              CBC Senator XXL
              • 02.04.2005
              • 1557
              • Smederevo

              #7
              Re: PROBLEM SA BMW-om

              Ja se bojim da ako ga zapusim probice pritisak na nekom semeringu ili dihtungu kartera.

              Comment

              • zverko
                CBC Senator XXL
                • 19.08.2005
                • 7085
                • BGD
                • Audi A4

                #8
                Re: PROBLEM SA BMW-om

                nece, ne boj se. posto zapusavanjem ventila samo zatvaras usis da ne vuce fals ali zato smanjujes pritisak u dekli tj glavi motora pa opada pritisak ulja u glavi. ventil inace sluzi da ventilira deklu od viska pritiska koji se stvara usled sagorevanja i uglavnom se otvara na velikoj turi. ne pitaj koliko sam ga vozio, vise nego sto je trebalo u svakom slucaju
                deutsche gemacht-gut gemacht...

                Comment

                • b_samardzic
                  CBC Senator XXL
                  • 02.04.2005
                  • 1557
                  • Smederevo

                  #9
                  Re: PROBLEM SA BMW-om

                  Ja sam te pogresno razumeo da zacepimo crevo oduska.
                  A reci mi dok je bio neispravan a povezan jel ti se gusio pri patosiranju gasa?

                  Comment

                  • zverko
                    CBC Senator XXL
                    • 19.08.2005
                    • 7085
                    • BGD
                    • Audi A4

                    #10
                    Re: PROBLEM SA BMW-om

                    dok nisam tj dok eM nije odvrnuo cep na dekli culo se to famozno pistanje iz motora. kako smo skinuli crevo sa centila i zapusili ventil prstom motor se smirio a do tada je bio nemiran na leru a u voznji je gubio snagu i jedva je iso. klasicno ponasanje kad negde vuce fals. ne znam da li se gusio pri patosiranju jer mi je patosiranje bilo poslenje na pameti kad je poceo da trese na leru i kad sam video da nema snage.
                    deutsche gemacht-gut gemacht...

                    Comment

                    • ale944
                      CBC Senator XXL
                      • 20.03.2006
                      • 1457
                      • Beograd

                      #11
                      Re: PROBLEM SA BMW-om

                      Sta sve stavljaju na nove aute pa to je cudo.
                      na nekim automobilima je to reseno kalibrisanim otvorom umesto tog ventila, pa imas stalnu cirkulaciju uljnih para.

                      ce, ne boj se. posto zapusavanjem ventila samo zatvaras usis da ne vuce fals ali zato smanjujes pritisak u dekli tj glavi motora pa opada pritisak ulja u glavi.
                      kakve veze ima pritisak ulja koje dolazi sa pumpe sa pritiskom gasova u dekli ?
                      a i taj pritisak u dekli je minimalan
                      http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                      Comment

                      • ale944
                        CBC Senator XXL
                        • 20.03.2006
                        • 1457
                        • Beograd

                        #12
                        Re: PROBLEM SA BMW-om

                        Dobro nije iberlauf (nije sija nego vrat).
                        sto se ljutis, samo sam ti naglasio da to nije pravi iber koji ide iz kartera, valjda ti je jasna razlika
                        http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                        Comment

                        • b_samardzic
                          CBC Senator XXL
                          • 02.04.2005
                          • 1557
                          • Smederevo

                          #13
                          Re: PROBLEM SA BMW-om

                          Eto sad cemo da krenemo sa filozofijom ali nema veze.
                          Od poklopca kroz glavu i blok imas povratne uljne kanale koji su povecih dimenzija tako da je pritisak u karteru isti kao u poklopcu. Nisam gledao ima li drugi odusak sa spoljne strane iz kartera ili je odusak kroz glavu pa kroz poklopac.

                          Comment

                          • b_samardzic
                            CBC Senator XXL
                            • 02.04.2005
                            • 1557
                            • Smederevo

                            #14
                            Re: PROBLEM SA BMW-om

                            I ne ljutim se. Sto bi se ljutio na nekog ko mi pomaze.?

                            Comment

                            • ale944
                              CBC Senator XXL
                              • 20.03.2006
                              • 1457
                              • Beograd

                              #15
                              Re: PROBLEM SA BMW-om

                              Od poklopca kroz glavu i blok imas povratne uljne kanale koji su povecih dimenzija tako da je pritisak u karteru isti kao u poklopcu
                              ne radi se o pritisku nego o tome sta kuda treba da "protice"
                              jel treba kroz te velike kanale da duvaju gasovi gore i otezavaju sliv ulja ?
                              http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                              Comment

                              Working...
                              X